Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 5 september 2008 om 21:59
vrijdag 5 september 2008 om 22:01
Hi,
Ik kom ook even een Pringle mee-eten hier. Als je er eenmaal aan begint blijf je van die krengen eten!!
Ik ben al tijdje single en momenteel is het errug stil op date-/liefdesgebied. Moet maar gauw weer eens verandering in komen! Ik lees al tijdje mee hier, en het is zo herkenbaar wat ik van jullie lees. De bekende single-dip....ene moment megalast van en dan weer totaal niet. Wel leuk en fijn om dat te delen met elkaar!
Ik kom ook even een Pringle mee-eten hier. Als je er eenmaal aan begint blijf je van die krengen eten!!
Ik ben al tijdje single en momenteel is het errug stil op date-/liefdesgebied. Moet maar gauw weer eens verandering in komen! Ik lees al tijdje mee hier, en het is zo herkenbaar wat ik van jullie lees. De bekende single-dip....ene moment megalast van en dan weer totaal niet. Wel leuk en fijn om dat te delen met elkaar!
vrijdag 5 september 2008 om 22:12
Hey Erykah, ik had je nog niet verwelkomd dus bij deze!
Erg is dat he? Het ene moment ben ik helemaal blij en roep ik tegen mezelf: God meis, wat fijn dat je bij die botte l*l weg bent!
Enhet volgende moment zit ik weer te brullen om die botte l*l.
Gisteren mijn laatste spullen opgehaald. Afscheid genomen van mijn mooie huisje die ik zo fijn en gezellig had ingericht en waar ik maar een half jaartje van heb mogen genieten. Gezwaaid naar de openhaard. Sleutel door de brievenbus.
(Huilend onder mijn cappuchon verscholen door het paadje gerend opdat ik niet die lieve buurtjes tegen het lijf zou lopen). Ja het was een dikke vette baaldag.
Zware stress om mijn tante die vandaag onderzoeken had om te checken in hoeverre de kanker zich heeft uitgezaaid.... Ook vorige week ontdekt. Augustus zit erop, nu nog gauw september door en dan komt alles wel weer goed. Ja toch?
En nu weer... happy thoughts!
Erg is dat he? Het ene moment ben ik helemaal blij en roep ik tegen mezelf: God meis, wat fijn dat je bij die botte l*l weg bent!
Enhet volgende moment zit ik weer te brullen om die botte l*l.
Gisteren mijn laatste spullen opgehaald. Afscheid genomen van mijn mooie huisje die ik zo fijn en gezellig had ingericht en waar ik maar een half jaartje van heb mogen genieten. Gezwaaid naar de openhaard. Sleutel door de brievenbus.
(Huilend onder mijn cappuchon verscholen door het paadje gerend opdat ik niet die lieve buurtjes tegen het lijf zou lopen). Ja het was een dikke vette baaldag.
Zware stress om mijn tante die vandaag onderzoeken had om te checken in hoeverre de kanker zich heeft uitgezaaid.... Ook vorige week ontdekt. Augustus zit erop, nu nog gauw september door en dan komt alles wel weer goed. Ja toch?
En nu weer... happy thoughts!
vrijdag 5 september 2008 om 22:21
@eva_anne: jee wat heftig allemaal zeg. Heb je wel weer een mooi ander huis waar je nu gaat wonen? Ik moet nog verhuizen en zie er wel tegenop hoor.
Heftig ook van je tante zeg. Hopelijk is ze er snel bij. En ja, het gaat goed komen hoor, moet gewoon
@Erykah: smaken ze lekker?
Sta jij wel weer open voor een nieuwe relatie? (als hij erg leuk is natuurlijk!!)
@Ivy: sorry moest een beetje lachen om jouw opmerking hoor..
@meta: was de chinees lekker??
Ga ik straks maar eens richting bed.. Ik vind het nu wel weer avond genoeg geloof ik.. Wens ik iedereen een goede nacht!
Groetjes, genoeg
Heftig ook van je tante zeg. Hopelijk is ze er snel bij. En ja, het gaat goed komen hoor, moet gewoon
@Erykah: smaken ze lekker?
@Ivy: sorry moest een beetje lachen om jouw opmerking hoor..
@meta: was de chinees lekker??
Ga ik straks maar eens richting bed.. Ik vind het nu wel weer avond genoeg geloof ik.. Wens ik iedereen een goede nacht!
Groetjes, genoeg
vrijdag 5 september 2008 om 22:37
Eva_anne dank je voor je welkom hier.
Je gaat door moeilijke tijd zo te lezen. Lastig he die mixed feelings...opluchting en blij maar ook verdrietig. En tuuuurlijk komt het goed
Genoeg...ik sta er zeker open voor. Maar ik ben zo gewend om alleen te leven dat idee om mijn leven te delen met iemand soms soort ondenkbaar is geworden???? Gek he?
JIj bent echt vers vrijgezel....hoe is dat voor jou?
Oh en de Pringles zijn heeeeeeeerlijk.....maar ik was eigenlijk aan de lijn
Je gaat door moeilijke tijd zo te lezen. Lastig he die mixed feelings...opluchting en blij maar ook verdrietig. En tuuuurlijk komt het goed
Genoeg...ik sta er zeker open voor. Maar ik ben zo gewend om alleen te leven dat idee om mijn leven te delen met iemand soms soort ondenkbaar is geworden???? Gek he?
JIj bent echt vers vrijgezel....hoe is dat voor jou?
vrijdag 5 september 2008 om 22:38
Zonnetje neemt een halve reep chocola mee.. (de andere helft is al op)...
Blah.. beetje hyven is toch wel saaaaaaaai voor zo'n brakke vrijdagavond.. beetje spanning is wel welkom (denk aan... leuke date in het vooruitzicht) maar hoe kom je daar aan?!??????!
@genoeg: slaap lekker
Ik ga ook zo naar dromenland..
Blah.. beetje hyven is toch wel saaaaaaaai voor zo'n brakke vrijdagavond.. beetje spanning is wel welkom (denk aan... leuke date in het vooruitzicht) maar hoe kom je daar aan?!??????!
@genoeg: slaap lekker
Ik ga ook zo naar dromenland..
vrijdag 5 september 2008 om 22:39
*tankt Ivy nog maar eens vol*
Shot, nou zit ik in film 1 terwijl film 2 net begonnen is
Dat je niet denkt dat IK geen problemen heb
Eef, waar heb jij gezeten mens..dat kan zomaar niet hoor, wegblijven
Ach we zijn allemaal een beetje sneu op de vrijdagavond
Jij werken, wij dippig...(hoest met jouw dip eigenlijk?)
Zullen eierkoeken met rosee lekker zijn?
Moet morgen ongesteld worden en ben op de snaaitoer hier
Score tot nu toe
*poffertjes
*liga milk (mer aardbeien smaak0
*dropveters
*muffin met chocolade stukjes
*rosee
*ff snel een glas cola voor de dorst
(vrees dat ik nog een dagje extra moet gaan sporten)
Zeg...zou Ram zo geschrokken zijn van mijn vraag hoe hij hier op het forum terecht is gekomen dat hij ook gelijk weer gevlogen is?
En zit hij nu te forummen op FHM forum?
Shot, nou zit ik in film 1 terwijl film 2 net begonnen is
Dat je niet denkt dat IK geen problemen heb
Eef, waar heb jij gezeten mens..dat kan zomaar niet hoor, wegblijven
Ach we zijn allemaal een beetje sneu op de vrijdagavond
Jij werken, wij dippig...(hoest met jouw dip eigenlijk?)
Zullen eierkoeken met rosee lekker zijn?
Moet morgen ongesteld worden en ben op de snaaitoer hier
Score tot nu toe
*poffertjes
*liga milk (mer aardbeien smaak0
*dropveters
*muffin met chocolade stukjes
*rosee
*ff snel een glas cola voor de dorst
(vrees dat ik nog een dagje extra moet gaan sporten)
Zeg...zou Ram zo geschrokken zijn van mijn vraag hoe hij hier op het forum terecht is gekomen dat hij ook gelijk weer gevlogen is?
En zit hij nu te forummen op FHM forum?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 5 september 2008 om 22:42
quote:Erykah schreef op 05 september 2008 @ 22:37:
Kijk en das het voordeel van Viva Pringels.....je wordt er NIET dik van!!
Welkom trouwens!!
EA, wat een crisis week heb jij achter de rug zeg!
Kijk en das het voordeel van Viva Pringels.....je wordt er NIET dik van!!
Welkom trouwens!!
vrijdag 5 september 2008 om 22:47
vrijdag 5 september 2008 om 22:47
vrijdag 5 september 2008 om 22:48
Kunnen jullie mij helpen? Jullie lijken me zo creatiefff!
Voor een campagne om vrijwilligers te werven voor de ouderenzorg moet ik een goede slogan bedenken... het moet een beetje inspelen op het schuldgevoel van mensen, zonder dat de oudjes worden neergezet als arme stervende stakkers achter de geraniums of in een ziekenhuisbed.
pffffff ik zit helemaal vast en ben inspiratieloos! denk de hele tijd aan termen las "verschil maken" "helpen is hip""dit wil jij later toch ook?"
Vreselijk. Iemand een idee? Het mag ook bestaan uit twee zinnen...
Voor een campagne om vrijwilligers te werven voor de ouderenzorg moet ik een goede slogan bedenken... het moet een beetje inspelen op het schuldgevoel van mensen, zonder dat de oudjes worden neergezet als arme stervende stakkers achter de geraniums of in een ziekenhuisbed.
pffffff ik zit helemaal vast en ben inspiratieloos! denk de hele tijd aan termen las "verschil maken" "helpen is hip""dit wil jij later toch ook?"
Vreselijk. Iemand een idee? Het mag ook bestaan uit twee zinnen...
vrijdag 5 september 2008 om 22:51
Nog ff hoor... (ben wel moe maar heb geen zin in koud en leeg bed...)
@ erykah: wat grappig, ik sta precies aan de andere kant. Heb al 20 jaar relaties en ik vind het zo raar om ineens niks meer te delen met een partner en alles zelf te moeten doen. Kan het nog niet zo goed plaatsen zo nu en dan.
@zonnetje: smakelijk!! Enne.. slaap lekker!!
@SD: heb je geen videorecorder of zo'n dvdopneemding? Die moet ik nog ff meenemen als we spullen gaan verdelen
)
nu ga ik toch maar echt...
@ erykah: wat grappig, ik sta precies aan de andere kant. Heb al 20 jaar relaties en ik vind het zo raar om ineens niks meer te delen met een partner en alles zelf te moeten doen. Kan het nog niet zo goed plaatsen zo nu en dan.
@zonnetje: smakelijk!! Enne.. slaap lekker!!
@SD: heb je geen videorecorder of zo'n dvdopneemding? Die moet ik nog ff meenemen als we spullen gaan verdelen
nu ga ik toch maar echt...
vrijdag 5 september 2008 om 22:52
quote:Summerdance schreef op 05 september 2008 @ 22:42:
[...]
Ja lullig voor mij toch? En dat al twee weken lang!
Maargoed, nu ben ik een beetje klaar met het uithangen van de zieligerd! Geen gejank en gemauw meer, doorgaan! En nu weer even positief kletsen... dat eeuwige gedip van mij, word zelfs ik zat!
[...]
Ja lullig voor mij toch? En dat al twee weken lang!
Maargoed, nu ben ik een beetje klaar met het uithangen van de zieligerd! Geen gejank en gemauw meer, doorgaan! En nu weer even positief kletsen... dat eeuwige gedip van mij, word zelfs ik zat!
vrijdag 5 september 2008 om 22:56
Ik denk niet dat re nog zinnige ideeën uit Ivy gaan komen. Twee uur slaap en twee glazen Martini hebben het denken aardig uitgeschakeld
EA, wat een hel van een week. Dikke meis!
*heeft nu een luid spinnende Kitten met 4 poten in de lucht op zich liggen*
Ik ben soort van ongetseld, af na 4 jaar het niet te zijn geweest! Verklaard wel snaaibui en pukkels van de afgelopen week
EA, wat een hel van een week. Dikke meis!
*heeft nu een luid spinnende Kitten met 4 poten in de lucht op zich liggen*
Ik ben soort van ongetseld, af na 4 jaar het niet te zijn geweest! Verklaard wel snaaibui en pukkels van de afgelopen week
vrijdag 5 september 2008 om 22:56
quote:genoeg1970 schreef op 05 september 2008 @ 22:21:
@eva_anne: jee wat heftig allemaal zeg. Heb je wel weer een mooi ander huis waar je nu gaat wonen? Ik moet nog verhuizen en zie er wel tegenop hoor.
Dank je.
Ik ben weer ingetrokken bij mijn vader. Echt een schat van een man. Heel relaxed ook.
Maar ja, hoe lief hij ook voor me is... als je gewend bent om op jezelf te wonen is het toch niet zo leuk om weer terug te gaan. Volgende week gaat hij drie weken op vakantie en ben ik even alleen. Wel een fijn vooruitzicht.
Aan de andere kant moet (mag) ik niet zo zeuren, want ik kan tenminste ergens terecht..! Zo moet je het ook maar zien.
Jij sterkte met verhuizen en welterusten!
Dank je.
Ik ben weer ingetrokken bij mijn vader. Echt een schat van een man. Heel relaxed ook.
Maar ja, hoe lief hij ook voor me is... als je gewend bent om op jezelf te wonen is het toch niet zo leuk om weer terug te gaan. Volgende week gaat hij drie weken op vakantie en ben ik even alleen. Wel een fijn vooruitzicht.
Aan de andere kant moet (mag) ik niet zo zeuren, want ik kan tenminste ergens terecht..! Zo moet je het ook maar zien.
Jij sterkte met verhuizen en welterusten!
vrijdag 5 september 2008 om 22:58
vrijdag 5 september 2008 om 23:06
quote:Erykah schreef op 05 september 2008 @ 22:59:
Hee nu heb ik twee keer zelfde bericht gepost??? nou ja......
Was je bang dat het de eerste keer niet overkwam...
Ik weet het Ivy, heb het boek thuis liggen
Ik kijk gewoon de DVC af en switch dan om.
Weet je ik heb zo'n dvdopneemunit
Punt is, ik heb toch nooit tijd om het te kijken
Na bijna een fles rose en mijn vreet arrangemnent hoef je van mij ook geen creatieve uitspattingen meer te verwachten hoor EA
Hee nu heb ik twee keer zelfde bericht gepost??? nou ja......
Was je bang dat het de eerste keer niet overkwam...
Ik weet het Ivy, heb het boek thuis liggen
Ik kijk gewoon de DVC af en switch dan om.
Weet je ik heb zo'n dvdopneemunit
Punt is, ik heb toch nooit tijd om het te kijken
Na bijna een fles rose en mijn vreet arrangemnent hoef je van mij ook geen creatieve uitspattingen meer te verwachten hoor EA
vrijdag 5 september 2008 om 23:08
vrijdag 5 september 2008 om 23:18
quote:Summerdance schreef op 05 september 2008 @ 23:08:
Toch maar weer wat janken...geeft ruimt zegt Ivy
Geeft inderdaad ruimte SD, maar ook plopoogjes en schrale huilwangen (neem maar van mij aan want ik lijd aan traanbuis-incontinentie).
Even je hart luchten en een flinke doen?
Of zullen we een vrolijk liedje zingen en een dansje door de kamer maken?
Toch maar weer wat janken...geeft ruimt zegt Ivy
Geeft inderdaad ruimte SD, maar ook plopoogjes en schrale huilwangen (neem maar van mij aan want ik lijd aan traanbuis-incontinentie).
Even je hart luchten en een flinke doen?
Of zullen we een vrolijk liedje zingen en een dansje door de kamer maken?