Mode & Beauty alle pijlers

Kleurencombi

11-07-2015 11:53 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, een vraag. Ik heb jurkjes in verschillende kleuren. Mijn favorieten zijn roze (beetje babyroze) en donkergroen. Bij deze jurkjes vind ik het altijd lastig schoenen kiezen. Mijn lievelingsschoenen zijn op dit moment donkerblauwe peeptoes (van stof) met bruine leren bandjes en een sleehak van rietachtig materiaal (weet even niet hoe je dat in modeland noemt haha). Ik twijfel of dit staat bij een roze of groen jurkje. Wat vinden jullie?
Donkerblauw en donkergroen zijn een lastige combinatie, zou ik niet aanraden (ongezien). De roze zou er wel bij moeten passen.
Aantrekken en voor de spiegel oordelen

Hoe simpel ?
Je peeptoes met rieten sleehak zijn in elk geval helemaal van nu! Bij babyroze staan nude of zilveren hooggehakte sandaaltjes mooi of juist een felle bv rode pump. Donkergroen vind ik moeilijker, nude kan sowieso maar misschien ook wel een andere kleur groen uit hetzelfde kleurenpalet. In je peeptoes komen al 3 kleuren voor dus die zou ik er niet bij dragen.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:liebeskind schreef op 11 juli 2015 @ 11:58:

Aantrekken en voor de spiegel oordelen

Hoe simpel ?

Ik vraag juist jullie mening omdat ik er voor de spiegel dus niet uitkom .. ;)

Mijn gevoel zegt dat dat roze en blauw inderdaad wel kan. Hoewel zilver oid misschien leuker staat. Groen en blauw blijf ik lastig vinden, bij anderen vind ik het vloeken terwijl deze kleuren eigenlijk best dicht bij elkaar liggen toch?
quote:Ploetje schreef op 11 juli 2015 @ 12:01:

[...]

Mijn gevoel zegt dat dat roze en blauw inderdaad wel kan. Hoewel zilver oid misschien leuker staat. Groen en blauw blijf ik lastig vinden, bij anderen vind ik het vloeken terwijl deze kleuren eigenlijk best dicht bij elkaar liggen toch?Daarom vloeken ze ook.
Ahaaa dat kan natuurlijk ook nog haha
quote:Ploetje schreef op 11 juli 2015 @ 12:01:

[...]

Mijn gevoel zegt dat dat roze en blauw inderdaad wel kan. Hoewel zilver oid misschien leuker staat. Groen en blauw blijf ik lastig vinden, bij anderen vind ik het vloeken terwijl deze kleuren eigenlijk best dicht bij elkaar liggen toch?Het maakt niet uit of t kan, het gaat erom of t leuk staat, toch?
Kan prima met babyroze.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Met roze kan het prima. Met groen zou ik nog iets blauws erbij doen. Grote ketting, jasje of tas.
Ik vind groen en blauw wel mooi bij elkaar, maar het komt heel nauw welke tint. Dat kan ik niet beoordelen zonder het te zien. Zilveren schoenen staan trouwens bijna overal bij, dus als je nog eens nieuwe schoenen gaat kopen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven