Lijf & Lijn alle pijlers

Spiegel

12-07-2015 11:15 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn hoofd is dikker op foto's dan als ik in de spiegel kijk, is dat normaal en hoe kan dat?

Vanochtend las ik dat foto's kloppen en de spiegel niet is dat ook echt zo?
Je ziet op de foto je hoofd niet in het spiegelbeeld. zoals in de spiegel. Wellicht dat t daardoor anders lijkt.
... Serieus?
Internagelaktisch
Ik weet dat je op tv 5 kilo zwaarder lijkt, ik ga voor het gemak er vanuit dat het bij foto`s ook zo is
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind mezelf altijd dikker op foto's dan in de spiegel. Mijn spiegel maakt slanker, denk ik 😄👍🏻
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Je hebt een spiegel die tegen je liegt....
Ik weet eigenlijk nog steeds niet of de spiegel of de foto's kloppen?
Als het je hoofd maar is.....

Waarom maak je je daar druk om? Maakt het iets uit of je hoofd in het echt dikker of dunner is?
quote:mary57 schreef op 12 juli 2015 @ 11:54:

Je hebt een spiegel die tegen je liegt....

Nee ze heeft iemand die tegen haar liegt.

Zijzelf.
ik had dit verhaal achter de titel zo niet verwacht

Maar ik heb geen antwoord op je vragen..
live and let live
quote:Vanochtend las ik dat foto's kloppen en de spiegel niet is dat ook echt zo?

Een foto is in elk geval veel beter dan een spiegel. Als je de waarheid wil weten of iets wat daar zo dicht mogelijk bij in de buurt komt, laat dan een ongecensureerd aantal foto's door vrienden en familie beoordelen op gelijkenis: op welke foto's lijk je het meest "typisch Bla017"?

Zal je nog van staan te kijken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Filmpjes zeggen de waarheid.
Bente?
Spiegelbeeld

https://www.youtube.com/watch?v=5EOaAW1rExs
Als je Bente bent: nee, je bent niet dik. En je hoofd is ook niet dik.
quote:parbleumondieu schreef op 12 juli 2015 @ 12:10:

Als het je hoofd maar is.....

Waarom maak je je daar druk om? Maakt het iets uit of je hoofd in het echt dikker of dunner is?Ik kijk niet naar mijn lichaam maar dat zal ook hetzelfde zijn denk ik.
quote:fifaqueen schreef op 12 juli 2015 @ 12:23:

[...]

Nee ze heeft iemand die tegen haar liegt.

Zijzelf.Ik snap niet wat je bedoeld sorry, wil je het uitleggen?
Je bent niet dik, Bente. Niet in de spiegel en niet op foto's. Bespreek dit met je psycholoog. Of heb je je afspraken afgezegd?
Who cares? Weleens voor een lachspiegel gestaan?

Optisch bedrog.
ik heb een spiegel die écht slanker doet lijken, dus dat je gezicht in de spiegel smaller lijkt dan op de foto is mogelijk.

en als ik een foto maak met mijn iphone heb ik altijd een veel grotere neus dan in het echt.

het is dus mogelijk dat een camera of een spiegel een vertekend beeld geven.

en inderdaad: als je een oude bekende bent dan wil ik alleen maar zeggen dat je verre van dik bent en dus een vertekend beeld van jezelf ziet.
Oh oke maar het gaat ook niet echt over of ik dik ben of niet maar wat is werkelijkheid, wat moet ik geloven en hoe zien andere mensen mij? Als op de spiegel of de foto?

En kan het dus ook nog dat de spiegel en de foto allebei niet kloppen?

Dat meisje die zei dat de foto klopt zei dat het ook bewezen was.
quote:Bla017 schreef op 12 juli 2015 @ 16:39:

Oh oke maar het gaat ook niet echt over of ik dik ben of niet maar wat is werkelijkheid, wat moet ik geloven en hoe zien andere mensen mij? Als op de spiegel of de foto?

En kan het dus ook nog dat de spiegel en de foto allebei niet kloppen?

Dat meisje die zei dat de foto klopt zei dat het ook bewezen was.Als jij een negatief/verkeerd beeld van jezelf hebt maakt het toch helemaal niks uit wat een ander zegt of van je vind? Of geloof je het als iedereen hier zegt dat je hartstikke dun bent? Volgens mij niet he.
Daar gaat het niet over eigenlijk.
quote:Bla017 schreef op 12 juli 2015 @ 20:48:

Daar gaat het niet over eigenlijk.

jawel hoor, dat weet je zelf ook wel.

niemand stelt hier een dergelijke vraag, tenzij je twijfelt aan hoe je eruit ziet omdat je een verstoord beeld van jezelf hebt.

waarom? omdat het eigenlijk iets is waar niemand zich echt mee bezig houdt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven