morgen inleiding
zaterdag 11 juli 2015 om 17:55
Morgen is het eindelijk zover. Ik word ingeleid. Ben echt super zenuwachtig En weet echt niet wat ik kan verwachten. Ze hebben in het ziekenhuis gezegd dat het alsnog een week kan duren wat mij op zich best wel bang maakt. Ik word morgen om 1700 verwacht in het ziekenhuis en krijg dan een ballon katheter. Als deze aanslaat dan kunnen ze maandag gaan beginnen maar zo niet krijg ik nog een keer een ballon. Werkt dit niet moet ik weer twee dagen naar huis. Nu ben ik altijd zo dat ik maar van het ergste uitga maar hoop toch eigenlijk wel dat die ballon iets gaat doen en ik mijn mannetje snel in men armen heb!!!
zaterdag 11 juli 2015 om 23:04
Wat raar dat je moet blijven! Ik moest na het plaatsen gewoon naar huis, flinke weeen maar gebeurde niks. Volgende ochtend weer opnieuw opgeblazen en S avonds braken me vliezen dag erna is de kleine geboren!
je hoort soms ook wel dat het meteen helpt en de bevalling begint , ik hoop het voor je. Succes
je hoort soms ook wel dat het meteen helpt en de bevalling begint , ik hoop het voor je. Succes
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
zondag 12 juli 2015 om 08:22
Spannend !
Ik ben ook ingeleid bij mijn zoontje.
Maandag ochtend om 7.00 uur in t zh en kreeg daar een ballonkatheter.
Die dag wat harde buiken en rugpijn maar meer niet. Die nacht viel hij er al uit.
Volgende ochtend vliezen gebroken want ik had 3 cm dus dat kon.
Toen aan het infuus, werkelijk dat vond ik echt onnatuurlijk kreeg een weeenstorm.
Alleen schoot bij mij de ontsluiting niet op ook niet na een ruggenprik dus kreeg s avonds om 20.30 uur een keizersnee.
Erg balen maar ik had een grote baby van 9 pond.
Succes ! Sommige baby's zijn er zo en sommige laten nog even opzich wachten. .
Ik ben ook ingeleid bij mijn zoontje.
Maandag ochtend om 7.00 uur in t zh en kreeg daar een ballonkatheter.
Die dag wat harde buiken en rugpijn maar meer niet. Die nacht viel hij er al uit.
Volgende ochtend vliezen gebroken want ik had 3 cm dus dat kon.
Toen aan het infuus, werkelijk dat vond ik echt onnatuurlijk kreeg een weeenstorm.
Alleen schoot bij mij de ontsluiting niet op ook niet na een ruggenprik dus kreeg s avonds om 20.30 uur een keizersnee.
Erg balen maar ik had een grote baby van 9 pond.
Succes ! Sommige baby's zijn er zo en sommige laten nog even opzich wachten. .
zondag 12 juli 2015 om 13:28
zondag 12 juli 2015 om 21:56
Om half 7 is de ballon katheter ingebracht en al heel snel begonnen de krampen. Heb ze nu not steeds weet niet of dit goed is maar laten we hopen dat het voor ontsluiting zorgt. Krijg zometeen slaap medicatie en dan maken ze me om 7 uur wakker om te kijken of er al onuitsluiting is en of ze me kunnen inleiden!