morgen inleiding

11-07-2015 17:55 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen is het eindelijk zover. Ik word ingeleid. Ben echt super zenuwachtig En weet echt niet wat ik kan verwachten. Ze hebben in het ziekenhuis gezegd dat het alsnog een week kan duren wat mij op zich best wel bang maakt. Ik word morgen om 1700 verwacht in het ziekenhuis en krijg dan een ballon katheter. Als deze aanslaat dan kunnen ze maandag gaan beginnen maar zo niet krijg ik nog een keer een ballon. Werkt dit niet moet ik weer twee dagen naar huis. Nu ben ik altijd zo dat ik maar van het ergste uitga maar hoop toch eigenlijk wel dat die ballon iets gaat doen en ik mijn mannetje snel in men armen heb!!!
Wat raar dat je moet blijven! Ik moest na het plaatsen gewoon naar huis, flinke weeen maar gebeurde niks. Volgende ochtend weer opnieuw opgeblazen en S avonds braken me vliezen dag erna is de kleine geboren!

je hoort soms ook wel dat het meteen helpt en de bevalling begint , ik hoop het voor je. Succes
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Super bedankt meiden!!!
Ik ben bij de eerste ook ingeleid met een Miso tabletje (vaginaal). Binnen een half uur waren er de eerste weeen al. De geboorte van dochter heeft toen nog wel 14 uur op zich laten wachten.

Veel succes vandaag!
Spannend !

Ik ben ook ingeleid bij mijn zoontje.

Maandag ochtend om 7.00 uur in t zh en kreeg daar een ballonkatheter.

Die dag wat harde buiken en rugpijn maar meer niet. Die nacht viel hij er al uit.

Volgende ochtend vliezen gebroken want ik had 3 cm dus dat kon.

Toen aan het infuus, werkelijk dat vond ik echt onnatuurlijk kreeg een weeenstorm.

Alleen schoot bij mij de ontsluiting niet op ook niet na een ruggenprik dus kreeg s avonds om 20.30 uur een keizersnee.

Erg balen maar ik had een grote baby van 9 pond.

Succes ! Sommige baby's zijn er zo en sommige laten nog even opzich wachten. .
Heel veel succes vandaag ambiebambie1105!
Succes TO!! zet m op.
Heel veel succes vandaag TO!!!!!
If you can dream it, you can do it.
@babbel viel hij eruit...? Dat ballonnetje blijft zitten?!

Succes vandaag Ambi
quote:Meisie90 schreef op 12 juli 2015 @ 10:36:

@babbel viel hij eruit...? Dat ballonnetje blijft zitten?!

Succes vandaag AmbiHij blijft zitten en wordt tot een paar cm opgepompt, als je meer ontsluiting krijgt valt hij eruit.
Succes vandaag!
Dankje meiden. Ben echt super zenuwachtig haha
Natuurlijk ben je zenuwachtig maar daar heb je over een aantal uur misschien geen eens tijd meer voor. En over hooguit een paar dagen ben je van die ellendige weeen af.
@Ambiebambie1105 Ik snap dat je zenuwachtig bent. Dat ben ik nu ook al voor dinsdag, ondanks dat ik al een keer ingeleid ben. Alleen toen was het spoed en nu is het gepland. Je moet maar zo denken over een paar dagen ga je lekker genieten van je mannetje.
Succes Ambie!!
Hoop dat je al flink in de weeën zit en snel je kindje in je armen hebt!
Zou ze al bevallen zijn..?
Om half 7 is de ballon katheter ingebracht en al heel snel begonnen de krampen. Heb ze nu not steeds weet niet of dit goed is maar laten we hopen dat het voor ontsluiting zorgt. Krijg zometeen slaap medicatie en dan maken ze me om 7 uur wakker om te kijken of er al onuitsluiting is en of ze me kunnen inleiden!
Nou, slaap lekker en succes (en hopelijk veel plezier met de kleine) morgen!
Spannend, slaap lekker TO.

Ik duim voor je 👍
Goede morgen TO!

Heb je een beetje kunnen slapen? En is er al iemand langs geweest?

Succes vandaag
Ben ook benieuwd!
Succes!
Wat spannend allemaal TO! Ik hoop dat je een goede nachtrust hebt gehad en dat de ontsluiting is begonnen.

Heel veel sterkte
If you can dream it, you can do it.
Suc6 vandaag! Hopelijk snel je kindje in je armen!
Heel veel succes vandaag. Ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt voor je.

Ik begin zelf ook steeds zenuwachtiger te worden nu morgen middag steeds dichterbij komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven