Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
***oef net weer 45 min geslapen ***

SD...thanks for the Ibuprofen Ik ben 10 jaar jonger als jouw

Ik was van de zomer op Curacao....erg fijn vertoeven daar. Maar zijn nog genoeg plekken waar WM heen wilt....

Wat ik dan achterlaat, familie, vrienden, huisje, winkelkater etc....

Is benieuwd naar FBM verhaal...
Jeetje LM....wat een verhaal!
Hallo allen! LM, ah... geen leuk verhaal!

WM, klinkt lekker, Curacao! Een stuk zonniger dan hier..

Ik heb ook een hangdag, heerlijk. Wel wat opgeruimd en schoongemaakt enzo.

Verder een druk weekend gehad, bruiloft (waar verse ex in de band speelde en nadat ik teveel gedronken had toch met hem ging praten.

De inhoud van wat ik zei, was wel goed (hij vertelde dat hij vrienden wil blijven en me in z'n leven wil houden, mist me houdt van me etc. Ik zei tegen hem dat hij mij in z'n leven wil om die leegte op te vullen, voor zichzelf, omdat hij me ergens toch bij zich wil houden. En die motieven vind ik gewoon niet goed, heb dat dus ook gezegd), maar de dag erna had ik zoiets van; tja.. waarom deed ik dat?

Maar goed, het gesprek duurde maar 10 minuten. Daarbij heb ik gezegd dat als hij oprecht vriendschap wil en mij respecteert, hij me voorlopig een paar maanden met rust laat.

Was best een soort trots op mezelf.

Alhoewel ik merk dat ik gevoeliger voor hem ben als ik hem zie. Dan baal ik dat het over is, als ik dan weer thuis ben en hem niet zie, gaat het me veel beter af en ben ik blij, voor mezelf, dat het over is, ook al mis ik hem soms.

Wat zijn jullie sportieve vrouwen trouwens, ha ha! Ik totaal niet.
Jeetje LM wat een verhaal zeg!

Wat zal jij een verdriet gehad hebben (en misschien soms nog steeds hebben)

Is het dan in dit geval niet beter om het uit je MSN lijst te halen?

Gewoon voor bescherming van jezelf?

Want wat nou als hij weer contact gaat zoeken?

Jullie lijken een soort verslaafd aan elkaar als ik het zo lees.

WM, heb net zelf ook een ibuutje genomen

Naar hoofdpijntje komt opzetten en wil niet meer weg.

Update van vriendinnetje die met leuke meneer is uitgeweest:

Leuke avond gehad,gezoend,gezoend,gezoen,gezoend

Meneer is blijven slapen..geknuffeld want vriendinnetje errug ongesteld...ze heeft 1 rups

Hij is leuk, hij zoent lekker maar heeft nogal wat bagage

Lees:1 echtscheiding,3 kinderen,een adhoc huis en schulden

Mijn idee.....RENNEN!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Inq, mijn complimenten

Ik vind dat je dat heel goed hebt aangepakt

Tuurlijk denk je de dag daarna wel even, huh waarom heb ik dat nou gezegd en baal je dat het over is..

Maar ik denk wel dat het de waarheid is....
SD, aaaah.. die vriendin moet rennen. Lijkt verhaal van mijn ex (alleen minder kinderen en minder schulden) en het kost zoooveeeeel energie, begrip etc. etc.

Het is misschien wel anders als de man in kwestie sterk in zijn schoenen staat en weet wat hij wil, dan zal hij beter in staat zijn met alles om te gaan.

Maar.. het eerste wat in me opkomt is in inderdaad rennen, of flink doorlopen in ieder geval.
Bedankt SD!

Ik heb het niet zo duidelijk opgeschreven, maar ik baalde er een beetje van dat ik uberhaupt met hem gepraat had, de boodschap die ik richting hem had, daar baal ik zeker niet van.

Het voelt voor mij beter om geen contact te hebben, dan kan ik het gewoon veel beter loslaten.
Tja verdriet heb ik veel (gehad), maar weet ook dat ik er zelf bij ben geweest en me ook een hoop dingen aan heb laten doen door geen duidelijke grenzen te stellen. Enerzijds is deze man dus ook totaal niet goed voor mij, en was de vraag ook geweest in hoeverre wij een goede relatie hadden kunnen opbouwen (daarvoor hebben wij misschien ook een te enerverende historie met elkaar gehad). Anderzijds heb ik altijd het gevoel gehad dat er meer in had gezeten. Dat is iets waar we nu in elk geval niet meer achter gaan komen. Dat is ook wat ik hem gezegd heb tijdens ons laatste telefoongesprek toen dit alles naar boven kwam. Sindsdien hebben we elkaar niet meer gesproken. Best raar hoe zoiets intensiefs kan eindigen na 1 telgesprek.

Ik begrijp je reactie SD om hem uit mijn MSN te halen. Er is teveel gebeurd om er opnieuw aan te beginnen, dus weet dat dat niet gaat gebeuren. (en uiteraard scheelt het dat hij in het buitenland zit, dan kom je niet zo snel in de verleiding). Hij heeft het dit maal wel zo goed verknald, dat ik hem geen nieuwe kans meer geef. Daar heeft hij er al teveel van gehad.
Ik wou zeggen leuk leuk leuk dat je vriendinnetje zo'n leuke avond heeft gehad, SD.... maar ja de rest van het verhaal is minder....

Hoewel ik moet zeggen dat ik ook een relatie hebt gehad met een man met minder kinderen, maar ook een adhoc huis, en that was quite okay Dus weet niet of ze m meteen moet afschrijven...
LM vindt Inq STOER!! Vind het supergoed dat je dit tegen hem gezegd hebt!
Bedankt LM, echt lief! De roos is dan meteen ook voor jou, mijn ex was ook een LBM in het begin. Herken het verslavende, intense, het toch geen relatie aandurven van zijn kant, of toch wel, aan-uit etc. Zucht, zo vermoeiend.

Maar dat het moeilijk is, kan ik me goed voorstellen!
Wat lief dank je wel!

Zo te horen heb jij ook het nodige meegemaakt met je ex! Misschien had je het al verteld maar hoe lang hebben jullie iets gehad? Zo knap om te zeggen dat iemand je met rust moet laten... daar heb ik in elk geval heel lang over gedaan. En nog ben ik er niet zo'n ster in.

Fijn dat je het "verslavende" etc herkent, jammer dat jij het ook mee hebt moeten maken...

En nu...gaat LM een salade maken!! Ben echt goed bezig, met gezond te eten vandaag en sporten!
Nou ja, in totaal 4 jaar waarin het van vriendschap tot een relatie ging, weer aan en uit, enzo. Ik had er zoveel in geinvesteerd, eigenlijk ten koste van mezelf.

Maar dat heeft mij dus ook wel even gekost hoor! Je gaat gewoon aan jezelf twijfelen en wil graag gelukkig zijn/worden met deze man.

Nu kan ik zo sterk zijn, omdat het echt genoeg was. Ik ging aan mezelf twijfelen en gunde mezelf meer. Mijn eigenwaarde en zelfvertrouwen kwamen in opstand, het is nu echt een keuze voor mezelf.

Daarom kan ik ook zo sterk zijn. Hij is niet veranderd, ik wel.

Maar voor mij nooit meer zo'n moeilijke man..
Hmmm, toch wel een steeds terugkomend probleem onder de singles.

Dat investeren ten koste van jezelf (ik ben er zelf ook expert in)

Hoe zou dat toch komen?

Doordat we zo graag willen vasthouden aan de relatie

Doordat we zo blind van liefde zijn

Doordat we thuis hebben meegekregen dat je niet zomaar op moet geven....

En belangrijker, hoe voorkomen we het in het vervolg?

Want ik merk, en dat had ik al eerder ter sprake gebracht dat ik nu soms wel heel snel zeg...ja dahag...ik jou ga ik niet meer investeren
*SD vindt dat ze na 4x sporten deze week EN al gister voor een dichte deur stond bij de grote gele M, ze vandaag in de herkansing mag voor een:*

en een:

(de overheerlijke,onweerstaanbare Mac Kroket!!!
quote:Inq82 schreef op 07 september 2008 @ 17:37:

Nou ja, in totaal 4 jaar waarin het van vriendschap tot een relatie ging, weer aan en uit, enzo. Ik had er zoveel in geinvesteerd, eigenlijk ten koste van mezelf.

Maar dat heeft mij dus ook wel even gekost hoor! Je gaat gewoon aan jezelf twijfelen en wil graag gelukkig zijn/worden met deze man.

Nu kan ik zo sterk zijn, omdat het echt genoeg was. Ik ging aan mezelf twijfelen en gunde mezelf meer. Mijn eigenwaarde en zelfvertrouwen kwamen in opstand, het is nu echt een keuze voor mezelf.

Daarom kan ik ook zo sterk zijn. Hij is niet veranderd, ik wel.

Maar voor mij nooit meer zo'n moeilijke man..Hee herkenbaar Inq! Daarom extra goed dat je voor jezelf hebt gekozen! Uiteraard moet je investeren in een relatie maar het moet niet zo zijn dat je je rot investeert en er uiteindelijk niks van terugziet! En er zelf uiteindelijk alleen maar ongelukkiger van wordt.
quote:Summerdance schreef op 07 september 2008 @ 17:55:

*SD vindt dat ze na 4x sporten deze week EN al gister voor een dichte deur stond bij de grote gele M, ze vandaag in de herkansing mag voor een:*

[afbeelding]

en een:

[afbeelding](de overheerlijke,onweerstaanbare Mac Kroket!!!Owh jummmmmmmmmmie! Ga je me nu jaloers maken nadat ik mijn salade naar binnen heb gewerkt, en nog steeds trek heb!
Ook Ivy heeft zo'n verslavende man in haar omgeving. Ik ben nog niet helemaal los van hem, maar het gaat steeds beter En hij blijft hoe dan ook mijn grootste liefde.

Weet dus wel wat LM en Inq. moeten doorstaan en heeft heel veel respect voor jullie daadkracht om het te beëindigen.

SD, enjoy the Mac Hier was het gluten/soya/melk/ei vrije falafel met gemengde groente. Smaakte best lekker En... ik heb gewoon voor mezelf staan koken. Heb er nog wel eens een handje van om dat maar niet te doen.
*heeft An Officer and a Gentleman én De Tweeling achter de rug en gaat nu een hartige taart maken*

Knuffel voor LM

Inq is stoer

HM verdient een M-maaltijd
Peas on earth!
Ik denk dat het een algemeen probleem is....maar het laat ook wel gelijk wat zien!

Als jij meer inversteert dan de ander....dan ben jij naar mijn inziens meer gek op de ander. Wanneer je allebei even gek bent op elkaar zal je ook allebei evenveel investeren.

Toch zijn er ook mensen die niet zoveel investeren in een relatie...ook die mensen moeten elkaar vinden.

Het gaat allemaal om gelijkwaardigheid.....
Ing...knap wat je hebt gedaan! Super. Echt knap dat je zelf zo sterk bent geworden!

Prinses....Mmmm Lekker hoor hartige taart...vertel wat gaat er allemaal in?

Ivy...zelf gekookt! Ik ken dat...niet zelf koken....want dan heb je er toch geen zin in. Ik twijfel nu...tomatensoep (soep uit zak) met vers afgebakken stokbrood of lof met ham uit de oven...

SD...MMMMM de groot gele M! Ik ben jaloers...maar heb de puf niet om uit huis te gaan....
Vleer heeft volgens mij iets verwijderd van haar laptop wat niet verwijderd had moeten worden ..

HELP
quote:Vleermuis28 schreef op 07 september 2008 @ 18:25:

Vleer heeft volgens mij iets verwijderd van haar laptop wat niet verwijderd had moeten worden ..

HELPHier Xan....de computerman
In je prullenbakje Vleer?

Wat heb je weggegooid eigenlijk?
Ivy's DVD speler maakt ineens een heel eng geluid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven