Vriendin is teleurgesteld

14-07-2015 19:10 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-03-2017 22:26
Reden: OP verwijderd, passende maatregelen genomen. Mvg, Moderator Viva
% gewijzigd
Jezus je verschuift die spullen halen gewoon een paar dagen.
Ik vind het feit dat je aangeeft dat je alleen zondag en maandag wil komen erg ondankbaar naar vriendin toe. Als ik jouw vriendin was had ik een andere vriendin of familielid meegenomen.

Het is uit met je ex, niet voor niets. Je had dat makkelijk op een andere dag kunnen plannen. Het feit dat je dit al gedaan hebt geeft al aan dat je de gevoelens van vriendin minder belangrijk vind dan met jouw akelige ex nog een nabomen over waarom het ook alweer is uitgegaan.
Hier ook team vriendin.

Belachelijk egoistische actie van jou en dan met een net niet oplossing komen. Van mij had je helemaal niet meer hoeven komen en de vriendschap zou op een laag pitje staan.

Ik vind t trouwens onbegrijpelijk dat je dit zelf niet kan bedenken.
Ik snap je vriendin ook wel.

Ik zou ook boos en teleurgesteld zijn.

Het is al sinds december uit en heel toevallig moet die afspraak met ex in hetzelfde weekend gepland worden.

Dat is toch belachelijk.

Je vriendin heeft je meegevraagd juist omdat je het moeilijk had en dan flik jij dit.

Niet netjes van je.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Waarom gaat je ex nu opeens voor ?? Moet het nog goed komen tussen jullie /
Laat iemand anders die spullen ophalen. Waarom wil je hem nog zien? Je relatie is voorbij. Het is over. Hij heeft je als vuil behandeld. Sluit het af en ga een leuk weekend met je vriendin weg.
Dat je het überhaupt in je hoofd haalt! Wat ondankbaar. Als ik je vriendin was geweest had je lekker thuis mogen blijven. En waarom kan ex je spullen niet in een doos mikken en een DHL mannetje naar je huis ermee laten rijden? Newsflash: je ex is een lul en het is uit. Je gaat jezelf alleen maar kwellen door hem weer te zien.
Lekker met je vriendin mee gaan en je excuses aanbieden voor deze domme dwaling.
En een dikke doos bonbons erbij omdat ze je zo heeft opgevangen en zo lief voor je is!
Veel plezier TO

Jouw leven gaat door! Wist je ex soms dat dit weekend gepland stond en heeft hij de afspraak voorgesteld?
Wat een stom idee was dit van jou! Ik zou echt heel pissig zijn als vriendin zijnde en dit ook niet zomaar vergeten. Hoe kun je dat nu precies in dit weekend plannen? Het heeft al maanden geduurd, dus een week meer of minder maakt ook niet uit en je ex is blijkbaar toch een eikel. Hier laat je je vriendin die je heeft opgevangen toch niet voor zitten?!
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Ik vind het dom om dit zo te plannen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gelukkig zie je het zelf ook. Bij mij zou je er niet zomaar mee weg komen hoor. Een stevig welgemeend excuus en een fles wijn, en zand erover.

Je hebt haar echt gekwetst, dus laat merken dat het je spijt.
Een welgemeende sorry en een blijk van waardering is zeker op zijn plaats hier ja!
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Wow, ik zou ook woest zijn als ik jouw vriendin was. Gelukkig zie je het zelf ook in, en blaas je de afspraak af (waarom is hij nog zo belangrijk voor je, dat het persé deze zaterdag moet plaatsvinden?). Als je niet tot dat inzicht was gekomen dan had je er wat mij betreft kunnen blijven. Een hele dikke excuus is zeker op z'n plaats!
Een fles champagne en haar luxe mee uit eten nemen tijdens dat weekend om je ENORME BLUNDER goed te maken. Dit soort egoistische acties veroorzaken barstjes in vriendschappen die uiteindelijk soms tot 'n breuk leiden.
Shoot first, ask questions later!
Dat dit echt niet kan zie je gelukkig zelf ook in nu. Maar waarom is het afsluiten nog zo belangrijk voor je?

Na het lezen van je eerste 2 zinnen begrijp ik niet dat je je vriendin hiervoor aan de kant had willen zetten.

Ik zou de brokstukken laten voor wat het is en die lul van een ex mijn spullen laten opsturen. Of desnoods op de stoep laten zetten.
quote:amreg schreef op 14 juli 2015 @ 19:33:

Veel plezier TO

Jouw leven gaat door! Wist je ex soms dat dit weekend gepland stond en heeft hij de afspraak voorgesteld?Misschien wel dat en TO komt over als een pleaser. Weekend is geboekt en ex stelt voor dit weekend af te spreken. TO wringt zich in allerlei bochten om iedereen tevreden te houden en nu vriendin het toch niet zo leuk vindt, is er paniek en wordt er een topic geopend op het Viva-forum.
Ik zou die afspraak met je ex verzetten of cancelen. Hij kan je spullen ook op jou kosten opsturen. Blijkbaar gaat jouw ex nog steeds voor alles en wanneer hij spring zegt dan vraag jij hoe hoog? Op een dag zijn je vrienden daar klaar mee, zeker wanneer jij je vrienden telkens weer als prioriteit achter je ex stelt. Geef die knul niet zo veel macht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nou, ik begrijp de reactie van je vriendin wel. Waarom precies op die zaterdag afspreken met je ex? Er zijn toch ook andere dagen waarop je die spullen kunt halen?

Je vriendin heeft wat leuks voor je geregeld en jij laat haar als een baksteen vallen. Is echt niet netjes van je.
quote:lotje8 schreef op 14 juli 2015 @ 19:25:

We hebben idd afgesproken dat ik het weekendje mee zou gaan. Ik voel me er ook naar over... De afspraak met mijn ex zal ik verzetten...

Dank voor jullie reacties... Ben het met jullie eens dat dit niet handig was van mij.

Ik zou wel eerst informeren of je uberhaupt nog mee mag

Van mij had je lekker thuis kunnen blijven namelijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 14 juli 2015 @ 19:49:

[...]

Ik zou wel eerst informeren of je uberhaupt nog mee mag

Van mij had je lekker thuis kunnen blijven namelijkZeker weten! De pret is wel bedorven nu.
Ik zou er ook niet zoveel zin meer in hebben eerlijk gezegd. Weten dat je zo makkelijk opzij gezet wordt voor 'n ex.
Shoot first, ask questions later!
quote:lotje8 schreef op 14 juli 2015 @ 19:25:

We hebben idd afgesproken dat ik het weekendje mee zou gaan. Ik voel me er ook naar over... De afspraak met mijn ex zal ik verzetten...

Dank voor jullie reacties... Ben het met jullie eens dat dit niet handig was van mij.Mja, het is wel iets meer dan 'niet zo handig' he? Het is best wel een kutstreek, of je dat nou zo hebt bedoeld of niet. Ik zou eerst maar eens m'n excuses aanbieden en kijken of je vriendin nog wil. Dan zou ik het feit dat jij je er ook naar over voelt buiten beschouwing laten. Ik zou daar als ik je vriendin was in ieder geval weinig boodschap aan hebben, aangezien je het zelf hebt veroorzaakt.
F

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven