Mode & Beauty alle pijlers

Goede nagellak

14-07-2015 20:30 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een half jaar ben ik eindelijk van het nagelbijten af, en kan ik dus ook eens nagellak gaan gebruiken! Natuurlijk heb ik meteen wat merken geprobeerd, maar tot nu toe vind ik de kwaliteit ontzettend slecht. De enige waar ik een beetje tevreden over ben is Rimmel Salon Pro. Deze droogt snel en is na een dag dragen ook nog mooi. Weten jullie nog meer merken die lang mooi blijven en een goede dekkende kleur hebben?
Ik vind die Essie kleurtjes van een tientje goed en Koh is ook fijn.
Essie Blijft bij mij een week mooi zitten. Ik koop niks anders meer.
Ik ben wel fan van de essie nagellak, maar doe eigenlijk altijd met onder- en toplaag. Dan blijft het wel een aantal dagen mooi.
Inderdaad: als basecoat Trind en als topcoat Sally Hansen Insta-Dry. Ideaal; droog binnen een minuut, hard binnen een kwartier en houdt elke nagellak tien keer mooier.
Volgens mij was hier pas een topic van. Ik zweer bij Chanel en voor de leuke modekleurtjes Essie.
Essie
Als je je nagellak lang mooi wil houden zweer ik bij Alessandro gellac. Even een investering in uw-lamp maar zo mooi, fijn en handig.
Essie en Dashing Diva blijft ook lang zitten.
Thanks allemaal! Morgen maar eens kijken naar een lakje van Essie
Als ik de Rimmel Pro topcoat over welke nagellak dan ook doe blijft die eigenlijk altijd een week lang (bijna) perfect zitten! Alleen als er uitstekende glittertjes inzitten wil er nog wel eens een stukje vanaf komen, maar alle gladde nagellakjes blijven met die topcoat lang goed bij mij.
Een laagje Essence gellike topcoat (zilveren flesje) over je nagellak en het blijft een week mooi en je lak gaat mooi glanzen.

Ik vind Hema Longlasting lak ook goed en van Essence de donkerrode en knalrode.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven