Kletsgroepje LI,een-en-vijftig dus!
donderdag 24 mei 2007 om 20:29
quote:Ze deed het vast alleen voor jullie Juultje,premiere voor papa en mama.Stiekum 's avonds in bed heeft ze geoefend en geoefend,net zo lang tot het vlekkeloos lukte:)
:D Hahaha!
Ik heb net maar weer een gesport op zolder, het viel me mee hoe goed ik het volhield. Ik ga ook al 2 dagen op de fiets naar mijn werk, sportief he
:D Hahaha!
Ik heb net maar weer een gesport op zolder, het viel me mee hoe goed ik het volhield. Ik ga ook al 2 dagen op de fiets naar mijn werk, sportief he

'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
donderdag 24 mei 2007 om 21:01
donderdag 24 mei 2007 om 21:23
Wij zijn zo erg dat zelfs de hoge prijs van het abonnement en de extra's ons niet meer motiveerde om te gaan sporten. 
Maar ja, als je geen zolder hebt...
Had je zin in de sauna, dat je je zo dik aankleedde?
Het colbertje kon je nog wel uittrekken, maar je dikke sokken is misschien niet zo'n strak plan... Ik heb nu ook airco op mijn kamer en die zet ik dus 's middags standaard aan, terwijl ik ook kan doen wat mijn collega deed en ook best helpt: de zonneschermen naar beneden

Maar ja, als je geen zolder hebt...

Had je zin in de sauna, dat je je zo dik aankleedde?

'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
vrijdag 25 mei 2007 om 06:26
Goeiemorgen:) De laatste dag vandaag;) en ik doe het lekker rustig aan.
Gisteren was er wat bezoek op mn werk maar allemaal op dezelfde tijd,dus ik liep me een rotjeknor,de bezoekruimtes zijn boven en de receptie beneden,gelukkig is alles nogal open dus kon makkelijk zien of er weer iemand stond:)
Juultje,ik wilde al mn vinger opsteken wb House,maar dat bedoelde je niet:DIk heb het geloof ik 1x gezien maar meestal is het vrij laat op de avond toch?
Zondagavond is er een leuk feestje maar ik twijfel nog om heen te gaan,vanwege de wandeling van maandag.Kan 3 dingen doen,of niet gaan,of wel en dan vroeg heen en vroeg terug of 'all the way' en dan bij mn vader op zn rug:PDe laatste optie vervalt al;)ik denk dat het de eerste wordt,er komen nog 2 leuke feestjes aan en ik heb ook nog vakantie straks(vanwege de financieen) Keuzes keuzes....
Wb de werkperikelen zet ik het even op een laag vuurtje,kan moeilijk afspraken maken nu en zometeen tijd genoeg even.
Ik ga wat doen,even een lichtelijk 's zomers outfitje opzoeken;)(wedden dat het gaat regenen!)
vrijdag 25 mei 2007 om 10:00
goeiemorgen!
Al een week vakantie en nog een hele week te gaan.
Maar de tijd gaat wel erg snel hoor. Heb al wel vanalles gedaan. Kantoor gemaakt op het kleine kamertje, naar het strand geweest. Nu moet ik m'n huis nog opruimen. bleh. Maar wel hoognodig.
Vriendje is hier een paar dagen geweest. Was gezellig. Compu, ik weet niet meer of ik nou wel of niet heb verteld over vriendje? T is een duutser. En ik ken hem van de badminton via m'n werk. Het is een echte lieverd.
Over 2 weken gaan ze beginnen met de implantaat in m'n kaak. Maar eerst moet er dus bot bijgezet gaan worden en ik vind het doodeng. Vooral doordat ik het gevoel heb dat het zo'n lopende band werk is, en ik bang ben dat hierdoor iets fout gaat. Ze kunnen namelijk een zenuw raken. Kleine kans hoor. Maar toch. En dan kan ik een week m'n plastic bitje niet in en ben doodsbang dat m'n kiezen weer scheef gaan staan.
Lekkere ego-posting weer he. Sorry. Heb wel terug gelezen, maar weet niet meer waar ik op moet reageren..
Al een week vakantie en nog een hele week te gaan.

Vriendje is hier een paar dagen geweest. Was gezellig. Compu, ik weet niet meer of ik nou wel of niet heb verteld over vriendje? T is een duutser. En ik ken hem van de badminton via m'n werk. Het is een echte lieverd.
Over 2 weken gaan ze beginnen met de implantaat in m'n kaak. Maar eerst moet er dus bot bijgezet gaan worden en ik vind het doodeng. Vooral doordat ik het gevoel heb dat het zo'n lopende band werk is, en ik bang ben dat hierdoor iets fout gaat. Ze kunnen namelijk een zenuw raken. Kleine kans hoor. Maar toch. En dan kan ik een week m'n plastic bitje niet in en ben doodsbang dat m'n kiezen weer scheef gaan staan.

Lekkere ego-posting weer he. Sorry. Heb wel terug gelezen, maar weet niet meer waar ik op moet reageren..

vrijdag 25 mei 2007 om 15:34
Hoi,
Lekker laatste daggie Luni (en anderen)!
Leuk Nikitah, van je vriend!! Bestaan er leuke du. mannen dan?
Hoe oud is hij en waar komt hij vandaan?
Misschien een verhaaltje op Haifs? Kun je daar ook berichten posten eigenlijk?
Spannend van je kaak. Waarom is het precies? Ik hoop dat het gauw achter de rug is voor je.
Lekker weer is het nog. Vanmorgen gestad, vanmiddag gefietst en nu even rust.
Lekker laatste daggie Luni (en anderen)!
Leuk Nikitah, van je vriend!! Bestaan er leuke du. mannen dan?

Hoe oud is hij en waar komt hij vandaan?
Misschien een verhaaltje op Haifs? Kun je daar ook berichten posten eigenlijk?
Spannend van je kaak. Waarom is het precies? Ik hoop dat het gauw achter de rug is voor je.
Lekker weer is het nog. Vanmorgen gestad, vanmiddag gefietst en nu even rust.
vrijdag 25 mei 2007 om 18:43
vrijdag 25 mei 2007 om 19:00
Oeps heb niet een 2e scherm, vinden jullie toch niet erg. Kijken of mijn grijze hersenmassa nog zoveel kan onthouden:P
Btw had ik jullie al verteld dat ik volgende week vrijdag naar de Toppers ga!!!!! Ennnnnnnn......
Nikitah zowieso vind ik jouw lover een skatje, dat zei ik toch al??? ja toch?
Luni ik had ook niet anders verwacht dat ze niet zou komen, heel begrijpelijk toch?
ED2 belde me op mijn werk dat ze zich niet lekker voelde (al de 2e keer deze week). Maakte me best zorgen, omdat ze vertelde dat ze tijdens de schoolkamp door een teek is gebeten. uit voorzorg ga ik dinsdag toch maar met haar naar de dokter.
Nou morgen weer heel vroeg eruit, boodschappen halen voor een of andere jarig iemand. Afschaffen die verjaardagen zou ik zeggen. Maar ik kon het helaas niet eerder halen en jongste broertje staat morgen tussen 12 en 1 voor de deur!!!:P
vrijdag 25 mei 2007 om 20:41
vrijdag 25 mei 2007 om 21:40
Veel plezier Cha, een nachtje goed slapen doet wonderen!
Juultje, ken je deze site al: www.knuffelkwijt.nl? Wat een uitvinding!
Juultje, ken je deze site al: www.knuffelkwijt.nl? Wat een uitvinding!
zaterdag 26 mei 2007 om 01:23
Goeienacht:D Jaa ben nog wakker, ben nog niet moe, ben zooooo zenuwachtig voor morgen;) nee hoor geintje. Ik viel om 8 uur in slaap en werd kwart over 10 wakker gemaakt door EM (hij kwam net van zijn werk). dus vandaar.
Uh Luni ik wil echt niet flauw doen:P maar zalm is toch altijd rose?
Maar Karel boft toch maar weer.
Nee de teek is niet door de dokter eruit gehaald, maar de plek is niet rood. Ik ben wel van plan om voor de zekerheid dinsdag naar de dokter te gaan.
Cha is je huis nu helemaal opgepimpt voor de grote dag, gefeliciteerd met je moeder.
Een knuffel-site Compu? dat lijkt me wel wat, ik ga er kijken.
Nou ladies ik denk dat ik er zo maar in ga, morgen weer vroeg dag.
:R