Kind in je Uppie - Deel 6

19-11-2014 21:46 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 van kind je uppie.

We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!

Met een nieuw algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:

Login: uppies

Ww: uppiesuppies

Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.

Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!

We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.

Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:

Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)

UMCU (Utrecht)

Geertgen (Elsendorp, Brabant)

Rijnstate (Arnhem)

Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)

Nij Barrahûs (Wolvega)

UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)

Isala Zwolle

Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).

Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.

Verschillende websites waar je informatie kan vinden:

http://www.bam-mam.nl/

http://www.alleenmetkinderwens.nl/

http://www.freya.nl/

Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst

NaamLeeftijdKliniekStatusSnoopy7736Rijnstate Arnhemintake nov. 2014Linnie_198332UMCwachtlijst sinds feb. 2015Deb8727UMCUwachtlijst sinds juli 2014Sammetje1985?UMCwachtlijst sinds 5 meiHope198035MaasstadIntake januari 2016Blij_ei32GeertgenIntake 16 maart 2016

Fase 2: ZI/IUI/IVF

NaamLeeftijdKliniekStartNODWies34ZInov. 2014Novaa37GeertgenIUI start jun. 2014LKN32Geertgenstart IUI mei 2015Dinobaby29Geertgenstart IUI mei 2015Ocean198035Rijnstatestart IUI juli 2015Walmart34ZIstart juni 201520 juniRosings38ZI (bekende donor)start januari 2014member7935ZI/IUI/IVFstart september 2015honeybaby31Rijnstate Arnhemstart IUI juni 2015san9223Geertgenstart IUI september 2015Bamma34AMCstart IUI november 2015anniebammer32UMCUstart januari 2016Hope198035Maasstadstart IUI januari 2016

Fase 3: Zwanger!

NaamLeeftijdKliniekStartUitgerekendVlinder0928Geertgenmei 2014LKN32geertgenapril 201518-04-2016Becauseiamhappy32Rijnstate Arnhemstart IUI feb 2015JustJiggles35Bekende donoriui juni 201529-04-2016wannabe7936IsalaIUI juli 2015Noa-Lynn32GeertgenStart mei 2015

BAMmers die ons voorgingen:

2016 - Chica-1983, Char-ade, Frizz - 2015 - thefiepie - 2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007 - 2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, NYC, E123 - 2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild - 2011 - Chilles

Voorgaande delen:

http://forum.viva.nl/forum/zwanger/kind ... ges/197365

http://forum.viva.nl/forum/zwanger/kind ... s/183569//

http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m11707554

http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 9#m9870869

Kind in je uppie?
rosings balen tjee sterkte
@ rosings wat klote zeg!

@ ocean spannend! Ik ga duimen.

Hier weinig nieuws, ben nu met vakantie en sla daardoor de volgende poging over, en misschien die daarna ook, omdat de donor dan met vakantie is. Goede nieuws is wel dat ik een nieuwe baan heb en dus na de vakantie lekker aan de slag kan. Uitdaging is dan wel weer hoe ik het praktisch gezien ga regelen met ziekenhuis bezoek en een nieuwe baan...
Rosings wat balen!! en sterkte!

Ik zal de tabel vanavond aanpassen.
Neeee toch rosings sterkte!
Neeeeee Rosings
wat jammer voor je rosings! dikke knuffel
Jeetje Rosings..... wanneer komt het geluk jouw kant eens op... Dikke knuffel
@ Ocean eind van de maand dus eindelijk los! Nu echt bijna binnen handbereik!

@ LKN, ik hoop echt dat je veel te voorbarig bent geweest mijn duimen draaien nog een weekje door.

@ Jiggles gefeliciteerd met de nieuwe baan! Super, geeft vast meer rust. Hoe voelt het voor je dat je twee maandjes overslaat?

@ Honey dus eindelijk heeft het doorgezet, vast geen fijne week voor jou geweest.

Hier gaat het eigenlijk best wel goed! Weinig kwaaltjes, de extra kilo's zitten allemaal in mijn borsten volgens mij en dat is ook te voelen haha.

Heb al een afspraak staan bij Rijnstate begin augustus om het traject voor nu af te ronden. (week 10)Tevens vertelde ze even tussen neus en lippen door dat ik echt een leuke donor had uitgekozen. Gek, maar dat ontroerde mij gewoon.

Gister ook afspraken gemaakt bij de verloskundige voor week 8 en 12. En voorzichtig begin ik al te dromen van mijn kindje straks. Al blijf ik gefixeerd op de kleur van het toiletpapier. Heb ook wel krampen en dat maakt mij dan weer even onzeker. Maar ja of het wel of niet goed gaat, beide keren vind ik het belangrijk om toch ook te genieten van het moment, dus dat probeer ik hard!
quote:rosings schreef op 09 juli 2015 @ 15:17:

Ik ben niet meer zwanger... :(

Wil iemand me terug zetten in de tabel?Ah kút zeg. Gaat het een beetje met je?
Ik heb inmiddels een Zwanger in je Uppie topic geopend: Klik!

Ik zal de zwangeren van hier even een PB sturen, anderen zijn natuurlijk ook welkom.
Ik kan er een aantal niet vinden en heb geen tijd verder. Dus ik hoop dat de meesten de oproep hier zien.
@rosings ik hoop dat het geluk echt snel jou kant op komt.

Ik heb een tijdje niet geschreven maar wel meegelezen natuurlijk. Vandaag het AMC weer overleeft, en ik (en ook de Co-assistent) hebben er eigenlijk wel vertrouwen in dat ik over 3-6 weken weer terug kan naar de CVV poli om het traject te vervolgen. Dus wie weet toch nog in september beginnen! Me Happy!
Hallo meiden

Allereerst een dikke knuffel voor rosings. Meid ik baal met je mee!

Jiggles, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Hoop dat het een succes wordt.

Happy wat fijn dat je een leuke donor hebt uitgezocht! Ik stuur je even een pb. Als jij dat niet erg vind.

Hier gaat het wel goed verder. Geen leuke week gehad maar had ook te maken met het werk. Mijn baas kan soms enorm tekeer gaan en dat maakt dat ik me soms enorm onzeker voel en dat ik aan mijn kunnen ga twijfelen.
Spannend Bamma.. t komt nu dichtbij voor je!
Aaah shit Rosings. Een hele dikke knuffel!!
Bamma dat schiet al op!!

LKN hoe is het? Afwachten nog wat vol te houden?
Heb brief ontvangen! mag in september donoren gaan uitkiezen.

Eindelijk een stap verder

Ik lees regelmatig mee, maar ben niet heel actief met berichten posten.

Misschien komt dat omdat ik niet echt besef dat ik steeds dichterbij het grote moment kom.

Heb het idee dat iedereen hier veel verder en actiever ermee bezig is en ik nog in de "wachtstand" sta.
Spannend member :-) weer een stap dichterbij :-)
Das mooi member! Weer een stap dichterbij. Ik snap wat je bedoeld met wachtstand, zo ervaar ik dat ook! Helaas moet ik nog een poosje wachten op die brief. Maar lees elke dag mee en af en toe een reactie hier

En natuurlijk de aanpassingen in de tabel wanneer nodig!
hier nog niks. merk ook niks behalve buikpijn en rugpijn, Dus denk dat de NOD de OD wordt helaas. Officieel dond NOD maar ik schommel een beetje tussen 26 en 28 dagen cyclus mochten er nog geen duiveltjes zijn .....zaterdag dan ga ik pas testen. das 16 dagen na iui. Succes allemaal
Ik ben hier een tijdje niet geweest, mijn hoofd zit de laatste maanden ergens anders...

Ten eerste, Rosings, wat vreselijk gemeen!een hele dikke knuffel can mij voor jou en alle geluk van de wereld gewenst!

Verder wil ik iedereen heel veel succes wensen met hun eigen proces. Er gebeuren hier allemaal spannende dingen en het blijft zo fijn om te lezen dat iedereen elkaar zo goed steunt!

Zoals Frizz al schreef, merk ik dat er weinig wordt geschreven door de zwangere dames. Dat is een van de redenen dat ik hier weinig kom. Dit blijft een fijn topic maar ik kan hier niet meer uithalen wat ik zoek. Misschien kan ik dat wel in jouw nieuwe topic Frizz, ik zal er binnenkort gaan kijken.

Verder gaat het goed met mij, zwanger zijn gaat me goed af en het eind is nu in zicht. Donderdag ben ik 37 weken, mijn vluchtkoffer staat al klaar, het kamertje is gereed dus het is nu een kwestie van wachten...

Ik wens jullie dit allemaal zo toe!

Heel veel liefs!
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Op naar ronde vier helaas. Dino baby Hoe staat t bij jou
LKN
Wow fiepie! 37 weken alweer! Succes met de laatste loodjes!
Hoi hoi dames,

Ik heb gister een mail gehad van de semenbank,

Waarin stond dat het wat langer (7 in plaats van de max 6 weken) heeft geduurt dan normaal,omdat het behandelings centrum de eerste match niet goed gekeurd heeft en de semenbank daardoor een tweede match moest zoeken, die hebben ze gevonden, en ook nog de goedkeuring gekregen:-)

Hij ging gister de opdracht tot het opmaken van de factuur geven,zodra die betaald is gaan ze over tot overdracht aan het behandelingscentrum.

Het begin komt nu dus echt wel dichtbij!

Dat was even mij update, iedereen bij wie het helaas niet raak was een dikke knuffel!

Liefs san

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven