Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Voldoet het spuugpaleis niet meer?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 17 juli 2015 @ 15:58:

quote:Nouschi schreef op 17 juli 2015 @ 15:58:

quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 16:00:

[...]

[img]https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56181C91[/img]
We waren in een ander topic dusdanig aan de klep geraakt over niks in het bijzonder dat het ons netjes leek de offtopic topicvervuiling vanaf nu in een eigen stortkoker der drek te gieten.
Eigenlijk heeft mijn Kitler een sik want zijn kin is ook zwart. Ik probeer de foto altijd zo te maken dat je dat dus niet ziet. Hij heeft wel de bles zie je dat?
Wat braaf. Nu hoeven we jullie dus niet meer te staffen in het andere topic?
Present
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:ikeaverslaafde schreef op 17 juli 2015 @ 16:01:

Wat braaf. Nu hoeven we jullie dus niet meer te staffen in het andere topic?

Scheelt weer een rsi handje .

Klets gezellig mee!
quote:ikeaverslaafde schreef op 17 juli 2015 @ 16:01:

Wat braaf. Nu hoeven we jullie dus niet meer te staffen in het andere topic? Jij hebt hem door! Zal ik hier de filmpjes tegen de verveling nogmaals in de herhaling gooien?
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 16:00:

We waren in een ander topic dusdanig aan de klep geraakt over niks in het bijzonder dat het ons netjes leek de offtopic topicvervuiling vanaf nu in een eigen stortkoker der drek te gieten.....en jij denkt dat je geen topic kan openen? Alleen al deze post was voldoende geweest
Lady en de vagebond in het echt

De kat en de ballon
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 16:02:

[...]

Jij hebt hem door! Zal ik hier de filmpjes tegen de verveling nogmaals in de herhaling gooien?Ja, want ik heb de laatste pagina's niet meer gelezen. Ik was aan het werk. Met dit mooie weer...
quote:Grobbekuiken schreef op 17 juli 2015 @ 16:02:

[...]

....en jij denkt dat je geen topic kan openen? Alleen al deze post was voldoende geweest Ik vrees dat mijn nick als TO als een lap op een stier gaat werken en een ongewenste aanzuigende werking gaat hebben.
Voor je het weet zit je topic vol met deze beestjes
Die filmpjes had ik al gezien. Ik wil an-de-re!
Deze is ook leuk om in het katten thema te blijven
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 16:05:

Voor je het weet zit je topic vol met deze beestjesGhehehe... Waarschijnlijk wel.
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 16:04:

[...]

Ik vrees dat mijn nick als TO als een lap op een stier gaat werken en een ongewenste aanzuigende werking gaat hebben.Goh op wie zou jij dat nou hebben?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 16:06:

Deze is ook leuk om in het katten thema te blijvenDie zag ik van de week, ook van jou? Geweldig!
Maar goed we zijn dus geen cluppie maar meer een soort verzameling misfits? Omschrijf ik het zo goed?

En spelen jullie inmiddels ook al Farmville Harvest Swap?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven