Entertainment alle pijlers

More Moredyke

18-11-2014 20:04 3234 berichten
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 09:15:

Goede tijden Slechte tijden

Rukkie krijgt haar tweede kind

Vraag mij af wat Aysen vindt

Ja ook deze is van Ploert

Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert

Lotte, 22 09 2015

Goede tijden, slechte tijden

Zeger spoort echt van geen kant

Rikki blijft zwaar irritant

Laura heeft getongd met Jef

Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef

charlottew88

Goede tijden slechte tijden

Ook Biejanka zijn wij zat

Bombardeer haar maar snel plat

En dat enge mens Sjanien

Kan ik ook niet laaaaanger zien

charlottew88

06-03-2015, 11:08

Maksiem die wil graag van bil

Met Aysen’s broer hij heet Adril

Rukkie zei wat raar, wat gek

Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
verba volant, scripta manent.
Ik denk dat dat kind inderdaad van Bing is, dat Bing echter (tijdelijk) achter de tralies gaat ivm het neerschieten van Ludo. Vervolgens krijgen we (alweer) beelden van een boze en doordraaiende Bing aangezien hij graag bij zijn kind wil zijn maar niet kan. Komt zijn grootste droom nog niet uit. Uiteindelijk loopt het met een hele slappe sisser af (zoals altijd).
Net als Sjoerd het weer met Rikkie gaat proberen komt Aysen zeggen dat ze zwanger is. Na enkele tientallen afleveringen drama ten top blijkt het kind van Vincent te zijn en Maxiem dus oma. Uiteraard gaat Maxiem alles in de strijd gooien omdat kind van Aysen af te pakken en zelf op te voeden, wat Aysen niet pikt. Gesodemieter alom wat erop uit gaat draaien dat Maxiem naar Amerika gaat om Vincent te bezoeken. Anton ligt uiteindendelijk met LInda te krikken wat Anna niet kan waarderen want die was net een relatie met Linda aan het opbouwen. Wiet rebekeert zich weer tot de mannenliefde en raakt zwanger van Tim. Wat Sjors doet besluiten nog maar weer eens met Bing in bed te duiken.

Zoiets Marianne?
Oh nog even geïnspireerd door de herhaling van Boulevard waarin Marjolein Konig (die eigenlijk een heel leuk mens is).

Bill Cosby gaat een gastrol spelen als de boosaardige opa van Bing. Hij drogeert en misbruikt half Meerdijk en het kindje in de cliffhanger krijgt er een hele familie bij.
Hahahaha, ja het combineert goed met Cosby.

Ik vond het ook een slap verhaal. En normaal krijg je dan helemaal geen vooruitblik, maar nu wel. Is er soms ook een shortie? ;-p
quote:Manonna schreef op 07 juli 2015 @ 23:55:

Net als Sjoerd het weer met Rikkie gaat proberen komt Aysen zeggen dat ze zwanger is. Na enkele tientallen afleveringen drama ten top blijkt het kind van Vincent te zijn en Maxiem dus oma. Uiteraard gaat Maxiem alles in de strijd gooien omdat kind van Aysen af te pakken en zelf op te voeden, wat Aysen niet pikt. Gesodemieter alom wat erop uit gaat draaien dat Maxiem naar Amerika gaat om Vincent te bezoeken. Anton ligt uiteindendelijk met LInda te krikken wat Anna niet kan waarderen want die was net een relatie met Linda aan het opbouwen. Wiet rebekeert zich weer tot de mannenliefde en raakt zwanger van Tim. Wat Sjors doet besluiten nog maar weer eens met Bing in bed te duiken.

Zoiets Marianne?Wow, ik sta perplex, o nee, ik zit maar dat maakt niet uit.
Lucas ontslagen

Ik vind het jammer.
Wow oké... ik vind het ook jammer, Lucas was zo'n beetje het enige personage dat ik nog kon uitstaan
Oh wat een klojo is het ook. Gaat ie vast spijt van krijgen. Ik vind het ook jammer, kon hem altijd nog wel het beste verdragen geloof ik
Mij dunkt dat hij het wel heel bont moet hebben gemaakt om zo ontslagen te worden. Voor velen was hij een favoriet personage.

Er is trouwens een facebook gestart zag ik om te proberen dit ontslag terug te draaien https://www.facebook.com/ ... -2e-kans/1680199638869457
Hadden ze hem net zo goed in die kelder kunnen laten zitten, een maand of wat geleden.
Hmmm denk drugsgebruik of het is m naar zijn bol gestegen en hij wilt carrière maken in de USA na zijn romance met die Urk-ish inteeltsoap aan de andere kant van de oceaan.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Drugsgebruik ben ik ook "bang" voor, was er niet al een keer eerder iemand ontslagen bij GTST door een drugsverslaving waardoor hij heel vaak niet op kwam dagen op de set?

Tja... Lullig.
Ben benieuwd ...
Zonde! Leuke rol en hij acteert goed.

Maar idd hij zal het wel heel bont hebben gemaakt, ze ontslaan je niet zomaar
Ik vind het ook jammer dat Lucas eruit gaat. Gaat lekker zo, iedereen gaat er maar uit!
Rapper Billy Dans&Ferry Doedens
Hij zit doodleuk vanaf Bali te twitteren:

Ee Guys, ben heel relaxt vakantie aan 't vieren en daar zo optimaal van aan het genieten! #kleinetelefoonstilte #Bali #vacation #opladen

Gut wat zit ie te genieten. Zijn manager moet hem ook al niet meer.
Hij zit niet op Bali, gisteren zag ik hem hier in de stad lopen, of hij heeft een dubbelganger, dat kan natuurlijk ook.
Ik zie nu dat dat een tweet was van de 14e. Misschien had ie niet zo'n zin om terug te komen van vakantie voor de opnames en was hij vaker niet aanwezig of te laat?
Ik heb zo'n idee dat hij i.r.l. net zo'n klier is als in GTST.
quote:mabelle schreef op 18 juli 2015 @ 10:12:

Zonde! Leuke rol en hij acteert goed.

Ik vind hem juist helemaal niet goed acteren.

Zal hem ook niet missen, vind hem maar irritant.

Nu vind ik, behalve Ludo, zo'n beetje de hele cast irritant, dus aan mij heb je ook niks.
quote:MarianneDavids schreef op 18 juli 2015 @ 17:21:

Ik heb zo'n idee dat hij i.r.l. net zo'n klier is als in GTST.

Grote kans

Al vond ik hem wel hilarisch in Expeditie Robinson
Drugs is dus de oorzaak.

Sneu voor hem.
Zeker sneu.
Die had ik niet zien aankomen, lees het net via boulevard! ik hoop voor hem dat hij zijn drugprobleem kan oplossen. Jimmy heeft het immers wel geflikt en dat is echt knap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven