More Moredyke
dinsdag 18 november 2014 om 20:04
charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 09:15:
Goede tijden Slechte tijden
Rukkie krijgt haar tweede kind
Vraag mij af wat Aysen vindt
Ja ook deze is van Ploert
Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert
Lotte, 22 09 2015
Goede tijden, slechte tijden
Zeger spoort echt van geen kant
Rikki blijft zwaar irritant
Laura heeft getongd met Jef
Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef
charlottew88
Goede tijden slechte tijden
Ook Biejanka zijn wij zat
Bombardeer haar maar snel plat
En dat enge mens Sjanien
Kan ik ook niet laaaaanger zien
charlottew88
06-03-2015, 11:08
Maksiem die wil graag van bil
Met Aysen’s broer hij heet Adril
Rukkie zei wat raar, wat gek
Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
Rukkie krijgt haar tweede kind
Vraag mij af wat Aysen vindt
Ja ook deze is van Ploert
Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert
Lotte, 22 09 2015
Zeger spoort echt van geen kant
Rikki blijft zwaar irritant
Laura heeft getongd met Jef
Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef
charlottew88
Ook Biejanka zijn wij zat
Bombardeer haar maar snel plat
En dat enge mens Sjanien
Kan ik ook niet laaaaanger zien
charlottew88
06-03-2015, 11:08
Maksiem die wil graag van bil
Met Aysen’s broer hij heet Adril
Rukkie zei wat raar, wat gek
Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
verba volant, scripta manent.
dinsdag 7 juli 2015 om 23:14
Ik denk dat dat kind inderdaad van Bing is, dat Bing echter (tijdelijk) achter de tralies gaat ivm het neerschieten van Ludo. Vervolgens krijgen we (alweer) beelden van een boze en doordraaiende Bing aangezien hij graag bij zijn kind wil zijn maar niet kan. Komt zijn grootste droom nog niet uit. Uiteindelijk loopt het met een hele slappe sisser af (zoals altijd).
dinsdag 7 juli 2015 om 23:55
Net als Sjoerd het weer met Rikkie gaat proberen komt Aysen zeggen dat ze zwanger is. Na enkele tientallen afleveringen drama ten top blijkt het kind van Vincent te zijn en Maxiem dus oma. Uiteraard gaat Maxiem alles in de strijd gooien omdat kind van Aysen af te pakken en zelf op te voeden, wat Aysen niet pikt. Gesodemieter alom wat erop uit gaat draaien dat Maxiem naar Amerika gaat om Vincent te bezoeken. Anton ligt uiteindendelijk met LInda te krikken wat Anna niet kan waarderen want die was net een relatie met Linda aan het opbouwen. Wiet rebekeert zich weer tot de mannenliefde en raakt zwanger van Tim. Wat Sjors doet besluiten nog maar weer eens met Bing in bed te duiken.
Zoiets Marianne?
Zoiets Marianne?
dinsdag 7 juli 2015 om 23:59
woensdag 8 juli 2015 om 15:25
quote:Manonna schreef op 07 juli 2015 @ 23:55:
Net als Sjoerd het weer met Rikkie gaat proberen komt Aysen zeggen dat ze zwanger is. Na enkele tientallen afleveringen drama ten top blijkt het kind van Vincent te zijn en Maxiem dus oma. Uiteraard gaat Maxiem alles in de strijd gooien omdat kind van Aysen af te pakken en zelf op te voeden, wat Aysen niet pikt. Gesodemieter alom wat erop uit gaat draaien dat Maxiem naar Amerika gaat om Vincent te bezoeken. Anton ligt uiteindendelijk met LInda te krikken wat Anna niet kan waarderen want die was net een relatie met Linda aan het opbouwen. Wiet rebekeert zich weer tot de mannenliefde en raakt zwanger van Tim. Wat Sjors doet besluiten nog maar weer eens met Bing in bed te duiken.
Zoiets Marianne?Wow, ik sta perplex, o nee, ik zit maar dat maakt niet uit.
Zoiets Marianne?Wow, ik sta perplex, o nee, ik zit maar dat maakt niet uit.
verba volant, scripta manent.
vrijdag 17 juli 2015 om 21:59
Mij dunkt dat hij het wel heel bont moet hebben gemaakt om zo ontslagen te worden. Voor velen was hij een favoriet personage.
Er is trouwens een facebook gestart zag ik om te proberen dit ontslag terug te draaien https://www.facebook.com/ ... -2e-kans/1680199638869457
Er is trouwens een facebook gestart zag ik om te proberen dit ontslag terug te draaien https://www.facebook.com/ ... -2e-kans/1680199638869457
zaterdag 18 juli 2015 om 04:18
zaterdag 18 juli 2015 om 17:39