More Moredyke
dinsdag 18 november 2014 om 20:04
charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 09:15:
Goede tijden Slechte tijden
Rukkie krijgt haar tweede kind
Vraag mij af wat Aysen vindt
Ja ook deze is van Ploert
Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert
Lotte, 22 09 2015
Goede tijden, slechte tijden
Zeger spoort echt van geen kant
Rikki blijft zwaar irritant
Laura heeft getongd met Jef
Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef
charlottew88
Goede tijden slechte tijden
Ook Biejanka zijn wij zat
Bombardeer haar maar snel plat
En dat enge mens Sjanien
Kan ik ook niet laaaaanger zien
charlottew88
06-03-2015, 11:08
Maksiem die wil graag van bil
Met Aysen’s broer hij heet Adril
Rukkie zei wat raar, wat gek
Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
Rukkie krijgt haar tweede kind
Vraag mij af wat Aysen vindt
Ja ook deze is van Ploert
Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert
Lotte, 22 09 2015
Zeger spoort echt van geen kant
Rikki blijft zwaar irritant
Laura heeft getongd met Jef
Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef
charlottew88
Ook Biejanka zijn wij zat
Bombardeer haar maar snel plat
En dat enge mens Sjanien
Kan ik ook niet laaaaanger zien
charlottew88
06-03-2015, 11:08
Maksiem die wil graag van bil
Met Aysen’s broer hij heet Adril
Rukkie zei wat raar, wat gek
Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
verba volant, scripta manent.
dinsdag 21 juli 2015 om 08:28
quote:Lotte35 schreef op 18 juli 2015 @ 17:39:
[...]
Ik vind hem juist helemaal niet goed acteren.
Zal hem ook niet missen, vind hem maar irritant.
Nu vind ik, behalve Ludo, zo'n beetje de hele cast irritant, dus aan mij heb je ook niks.+1
[...]
Ik vind hem juist helemaal niet goed acteren.
Zal hem ook niet missen, vind hem maar irritant.
Nu vind ik, behalve Ludo, zo'n beetje de hele cast irritant, dus aan mij heb je ook niks.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 11 augustus 2015 om 19:41
quote:Lotte35 schreef op 05 augustus 2015 @ 21:47:
En: niet elk personage is in het bezit van een nekpartij.
Ik speel die "app" (het is niet echt een app, je moet met je telefoon of tablet naar een site toe) en dat kleine ventje is - wat een verrassing - van Monica en Bing.
Rikki (met de hulp van Sjoerd) heeft Thijs ondergekliederd en uitgekleed.
Ik ben benieuwd wat voor verrassingen ze nog meer in petto hebben.
En: niet elk personage is in het bezit van een nekpartij.
Ik speel die "app" (het is niet echt een app, je moet met je telefoon of tablet naar een site toe) en dat kleine ventje is - wat een verrassing - van Monica en Bing.
Rikki (met de hulp van Sjoerd) heeft Thijs ondergekliederd en uitgekleed.
Ik ben benieuwd wat voor verrassingen ze nog meer in petto hebben.
dinsdag 18 augustus 2015 om 14:25
dinsdag 18 augustus 2015 om 14:29
quote:charlottew88 schreef op 18 augustus 2015 @ 14:25:
De nieuwe castfoto van 2015. Ferry staat er ook op die was toch ontslagen?
[img]https://pbs.twimg.com/media/CMnJJIKUEAAHk3U.png:large[/img]
Ik las ergens dat ie tot december 2015 nog aan zijn verplichtingen moet voldoen, dus vandaar waarschijnlijk.
Trouwens, ik zie dat Jeff er ook nog opstaat. Die gaat er toch ook uit?
De nieuwe castfoto van 2015. Ferry staat er ook op die was toch ontslagen?
[img]https://pbs.twimg.com/media/CMnJJIKUEAAHk3U.png:large[/img]
Ik las ergens dat ie tot december 2015 nog aan zijn verplichtingen moet voldoen, dus vandaar waarschijnlijk.
Nothing happens for a reason
dinsdag 18 augustus 2015 om 14:29
quote:juliet64 schreef op 18 augustus 2015 @ 14:29:
[...]
Trouwens, ik zie dat Jeff er ook nog opstaat. Die gaat er toch ook uit?Aha dank je wel.
[...]
Trouwens, ik zie dat Jeff er ook nog opstaat. Die gaat er toch ook uit?Aha dank je wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 18 augustus 2015 om 17:10
GTST-stel 'gedwongen' in soap
door Boris van Zonneveld
Erik de Vogel en Caroline de Bruijn, ook bekend als Ludo en Janine in GTST, kunnen maar beter niet uit de soap worden geschreven.
De twee hebben een dubbel inkomen bij Goede Tijden, Slechte Tijden en wonen riant. Erik (54) en Caroline (53) zijn eigenaar van een statig pand in Amstelveen.
Ze kochten het voor ruim 544.000 euro, maar met een hypotheek van 1,1 miljoen. Later werden er nóg twee hypotheken op het huis afgesloten. De eerste van anderhalve ton voor een verbouwing, de tweede, van 1,5 miljoen, blijkt een geldlening in Zwitserse Franken te zijn, zoals Privé ontdekte bij het inzien van de akte.
De hypotheeklast is 2,8 miljoen, maar het huis wordt getaxeerd op 1,6 miljoen en staat daarmee flink onder water. Vanwege de torenhoge leningen lijkt het koppel gedwogen om tot het einde der tijden hun werk vast te houden in de soap.
Erik en Caroline lijken voor minimaal nog een seizoen werk te hebben, ze zijn allebei opgedoken op de nieuwe castfoto van de serie. Maar ook Ferry Doedens, die inmiddels is ontslagen, staat daar op. Hij is nog even te zien in de soap, die aanstaande maandag aan een nieuwe seizoen begint.
Meer zó woont GTST, zoals Beau Schneider (Tim) en Marjolein Keuning (Maxime) in de rubriek Ster&Huizen, nu in Privé.
door Boris van Zonneveld
Erik de Vogel en Caroline de Bruijn, ook bekend als Ludo en Janine in GTST, kunnen maar beter niet uit de soap worden geschreven.
De twee hebben een dubbel inkomen bij Goede Tijden, Slechte Tijden en wonen riant. Erik (54) en Caroline (53) zijn eigenaar van een statig pand in Amstelveen.
Ze kochten het voor ruim 544.000 euro, maar met een hypotheek van 1,1 miljoen. Later werden er nóg twee hypotheken op het huis afgesloten. De eerste van anderhalve ton voor een verbouwing, de tweede, van 1,5 miljoen, blijkt een geldlening in Zwitserse Franken te zijn, zoals Privé ontdekte bij het inzien van de akte.
De hypotheeklast is 2,8 miljoen, maar het huis wordt getaxeerd op 1,6 miljoen en staat daarmee flink onder water. Vanwege de torenhoge leningen lijkt het koppel gedwogen om tot het einde der tijden hun werk vast te houden in de soap.
Erik en Caroline lijken voor minimaal nog een seizoen werk te hebben, ze zijn allebei opgedoken op de nieuwe castfoto van de serie. Maar ook Ferry Doedens, die inmiddels is ontslagen, staat daar op. Hij is nog even te zien in de soap, die aanstaande maandag aan een nieuwe seizoen begint.
Meer zó woont GTST, zoals Beau Schneider (Tim) en Marjolein Keuning (Maxime) in de rubriek Ster&Huizen, nu in Privé.
woensdag 19 augustus 2015 om 14:28
quote:Miss-Colorado schreef op 18 augustus 2015 @ 22:56:
Ik vraag me af of ze Ferry Doedens nog een tweede kans gaan geven. Zeker gezien het grote aantal fans dat op de bres is gesprongen voor hem.Fans heeft die engerd Ferry Doedens fans
Ik vraag me af of ze Ferry Doedens nog een tweede kans gaan geven. Zeker gezien het grote aantal fans dat op de bres is gesprongen voor hem.Fans heeft die engerd Ferry Doedens fans
woensdag 19 augustus 2015 om 16:12
quote:juliet64 schreef op 18 augustus 2015 @ 14:29:
[...]
Ik las later ergens dat ie er niet uit gaat.
In de app kwam ik een filmpje tegen van hem en die operazangeres die toen vertrok, met de tekst erbij "wordt het niet eens tijd voor een nieuwe liefde voor Jef?"
Dus grote kans dat dat weer gaat gebeuren.
[...]
In de app kwam ik een filmpje tegen van hem en die operazangeres die toen vertrok, met de tekst erbij "wordt het niet eens tijd voor een nieuwe liefde voor Jef?"
Dus grote kans dat dat weer gaat gebeuren.
woensdag 19 augustus 2015 om 17:32
quote:yolo8 schreef op 19 augustus 2015 @ 16:12:
[...]
Dus grote kans dat dat weer gaat gebeuren.Ah! Dat heb ik niet meegekregen. Wel leuk dat ie er in blijft, zo'n oudgediende... maar dan moet ie inderdaad wel een leukere verhaallijn krijgen hoor. De laatste seizoenen stond ie alleen maar achter de bar een beetje goeie raad te geven...
[...]
Dus grote kans dat dat weer gaat gebeuren.Ah! Dat heb ik niet meegekregen. Wel leuk dat ie er in blijft, zo'n oudgediende... maar dan moet ie inderdaad wel een leukere verhaallijn krijgen hoor. De laatste seizoenen stond ie alleen maar achter de bar een beetje goeie raad te geven...
Nothing happens for a reason