Zaterdagoverdenking

18-07-2015 15:24 27 berichten
Ik lees al een hele tijd mee op het Forum en soms reageer ik.

Maar ik leer hier wel veel over wie/ wat ik ben, volgens (sommige) forummers.

Ik kom uit een volksbuurt/achterstandswijk, t is maar de vraag hoe ik aan mijn schooldiploma kom, ben laagopgeleid, maak een (negatief)statement en stijlvol ben ik al zeker niet want ik heb tattoo's.

Een van mijn kinderen heeft een tokkie naam.

Ik ben een slechte vrouw/vriendin want ik onthou mijn partner wel eens sex om gezondheidsredenen, dan moet ik maar gewoon zin maken ( of mij min of meer laten verkrachten) of mijn partner naar de hoeren laten of een minnares gunnen, Wat ik dus niet doe,

Ik ben asociaal want ik hang zonder toestemming mijn plantenbakken aan de schutting van de buurvrouw. ( nooit over na gedacht want ik zou er ook geen probleem mee hebben als de buurman van de andere kant plantenbakken aan mijn schutting hangt)

En ik ben een slechte "kattenmoeder" want in de 32 jaar dat ik katten heb en van de 6 kittens die ik heb opgevoed heeft er nooit eentje in mijn slaapkamer of op mijn bed mogen slapen.

En er zal vast nog wel meer zijn wat ik niet goed doe.

Meestal verbaas ik me over sommige opmerkingen en soms moet ik op mijn handen gaan zitten om niet te reageren.

Maar mijn dochter met tokkienaam komt nog steeds bij mij, mijn huidige kitten ligt vaak bij mij op schoot, mijn vriend is nog niet weg gelopen, de buurvrouw praat nog steeds met mij, ik heb met mijn tattoo's ook altijd gewerkt, dus zo erg zal het allemaal wel niet zijn
als ik jou was zou ik gewoon weer gaan meelezen
Ik ben in mee leesmodus.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je beter niet op je handen zitten als je iets leest wat je ergert of prikkelt, in plaats van een topic te openen met een verzameling van ergernissen.

Degenen die de naam van je dochter tokkie vinden zijn wellicht weer anderen dan degenen die je plantenbakken aso vinden en weer anderen dan degenen die de poezen bij zich in bed hebben.

Ik neem aan dat je beseft dat het forum niet èèn stem is maar een groep van wel honderden of duizenden mensen met evenveel verschillende meningen?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Rook je shag en heb je een herdershond? (of is dat een husky, onder je nick?)

Dan zou ik dat ook nog even toevoegen in je OP.
Morgen is het weer zondag.
Nou wat een vrolijkheid

Ook nog leuke dingen gelezen op het forum?
Ik ben een stuk jonger maar wel herkenbaar. Mijn familie en de buurt waar ik woon is heel erg tokkie, geleerd op dit forum. Voor mij was het gewoon normaal wist niet beter.
Twerking My Way To The Top
Grappig. Wat ik nu juist van het vivaforum heb geleerd is dat het godsonmogelijk is om door iedereen aardig gevonden te worden en door iedereen begrepen te worden.

Lekker rustig die wetenschap. Jij vindt tattoos lelijk? Tja dat kan. Jij vindt mij niet leuk naar mijn man toe? Achja dat is iets tussen ons. Jij vindt het smerig dat mijn katten bij me in bed liggen? Nou gelukkig hoef jij er niet bij. Jij vindt me een hoogdravende trut? Daar moet ik het dan maar mee doen.

Lekker rustig. Thanks, vivaforum.
quote:lux. schreef op 18 juli 2015 @ 15:39:

Grappig. Wat ik nu juist van het vivaforum heb geleerd is dat het godsonmogelijk is om door iedereen aardig gevonden te worden en door iedereen begrepen te worden.

mee eens.

ik ben ook gestopt met moeite te doen forummers inzicht te geven in hoe ik echt ben.

want het blijft internet en mensen zullen nooit echt weten hoe je in elkaar steekt.
Tja, van die types zitten er tussen op dit forum die dat vinden. De vraag is of je je dat moet aantrekken, ik vind van niet. Ik hou niet van tattoo's, maar ik ben goeie vriendjes met iemand die tattooist is geworden ondertussen en niet voor alle banen maakt het wat uit of je tattoo's hebt.

Ik heb ook heel mijn leven al katten, maar alleen de kat van mijn huisbaas toen ik op kamers woonden, sliep op mijn bed. Ik doe ook niet aan zin maken in seks, ben ik helemaal met je eens dat je dat niet moet doen.

Tokkienamen vind ik niet mooi en ik ben blij dat mijn bed niet stond in een achterstandswijk. Maar ik heb wel vrienden die opgegroeid zijn in achterstandswijken en daar van hun leven niet weg willen. Snap ik best, ik hecht ook enorm aan het bos, er zijn ook zat mensen die daar niet dood gevonden willen worden. Wat overigens best nog al eens gebeurd.

Wat forummers hier vinden en schrijven zegt veel meer over hen, dan over jou. Laat gaan en forum er gewoon omheen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Als je al lang meeleest weet je ook wel dat je nu een huillie bent
Eh...ligt t aan mij ?

Je komt namelijk leuk over...

Tattoos...mooi, geen sex als je niet wilt/kunt..slim van je. Planten aan schutting..ja, en ?

Kat niet in bed, doe ik ook maar soms (als t feest is). En jammergenoeg heb je niet alle keuzes/levenspas van je kinderen in de hand...

Misschien ben ik ook wel een aso
En wat wil je nu van ons horen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Boehoehoe. Nog meer waar je mee zit?

Van mij mag je op je handen gaan zitten of gezellig meeforummen.
Wat jammer dat je voor dit topic een negatieve toon kiest. Zijn er ook dingen die je wel leuk vindt hier? Vast wel, want anders las je niet al die tijd mee
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Mag ik vragen wat je met je motto bedoelt TO? Die begrijp ik echt niet.
Jee waar maak je je druk om, en waarom heb je er een topic voor geopend.

Je doet toch gewoon wat voor jou werkt, wat iemand van het forum uit pikkeveen daarvan denkt maakt toch geen drol uit.

Ik ben ook een verschrikkelijke aso uit de achterbuurt als ik hier sommige dingen lees, maar dat kan me aan m'n reet roesten.
quote:Isabela schreef op 18 juli 2015 @ 16:37:

Mag ik vragen wat je met je motto bedoelt TO? Die begrijp ik echt niet.

Misschien dat ze nu meer geniet van de echt belangrijke dingen in het leven?

TO, waarom betrek je dingen die je op het forum leest zo op jezelf?
quote:Rubber_Ducky schreef op 18 juli 2015 @ 16:55:

[...]

TO, waarom betrek je dingen die je op het forum leest zo op jezelf?Vroeg ik me ook af. Als jij gelukkig bent, je een fijn leven hebt zoals jij dat leeft, is dat toch prima?
Tja vrouw je bent niet altijd bewust van je eigen gedrag, maar nu weet je tenminste waar je staat. Fijn toch?

TO ik zeg tegen jou hetzelfde als tegen die andere huilie die een topic opende over dat de reacties zo onaardig zijn op t VF. Het is maar internet. Laat het lossssssss!
quote:Rubber_Ducky schreef op 18 juli 2015 @ 16:55:

[...]

TO, waarom betrek je dingen die je op het forum leest zo op jezelf?Dat zou kunnen natuurlijk.
[quote]Rubber_Ducky schreef op 18 juli 2015 @ 16:55:

[...]

Dat bedoel ik inderdaad en ik heb geleerd wie mijn echte vrienden zijn

Al veel reacties op mijn topic.

Ik zit er echt niet mee hoe andere mensen over mij denken. Ik weet wie ik ben en wat ik waard ben.

Ik had dit topic meer geopend omdat ik toch wel verbaasd ben hoe makkelijk het is om over iemand te oordelen. Niemand hoeft mijn tattoo's mooi te vinden maar om dan maar zonder dat je mij kent te oordelen dat ik uit een achterstandswijk kom en je afvragen hoe ik aan mijn diploma ben gekomen vind ik dan raar. Of dat je geen vertrouwen hebt in iemands zijn kwaliteiten omdat hij/zij tattoo's heeft. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen weet van zijn/haar arts, manager,collega ed of hij/ zij tattoo's heeft. Net als dat iets a sociaal is als iemand iets doet wat jij niet zou doen of de katten anders opvoed als jij doet.

En ik heb ook niet gezegd dat elke forummer zo denkt

En gelukkig lees ik veel meer positieve dingen op het forum, deze topic was gewoon iets wat ik vandaag bedacht.

Een huillie vind ik mezelf sowieso niet.

Maar de volgende keer als ik een overdenken heb zal ik op mijn handen gaan zitten.

Fijne avond allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven