Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 19 juli 2015 om 13:15
quote:friezinnetje2014 schreef op 19 juli 2015 @ 13:13:
[...]
Butter, brea en griene tsiis
Hm klinkt overtuigend.
Nog een controle vraag: Friesland was tot het eind van de 15e eeuw het domein van twee rivaliserende bendes. Bloedige oorlogen, moord, plunderingen en brandstichting waren dagelijkse kost voor de twee elkaar bevechtende partijen. Het gaat hier om de Schieringers en de .........?
Vul de stippellijn in
[...]
Butter, brea en griene tsiis
Hm klinkt overtuigend.
Nog een controle vraag: Friesland was tot het eind van de 15e eeuw het domein van twee rivaliserende bendes. Bloedige oorlogen, moord, plunderingen en brandstichting waren dagelijkse kost voor de twee elkaar bevechtende partijen. Het gaat hier om de Schieringers en de .........?
Vul de stippellijn in
zondag 19 juli 2015 om 14:03
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2015 @ 13:59:
[...]
Daar ben ik blij om. Bij jou weet ik ook nog je oude nick, die had je ook best lang. Iets met een blauw knolgewas toch?Goh dat je dat nog weet! Een zeker persoon vond het niet zo fijn dat ik die nick hield ivm zijn privacy dus sindsdien Nouschi. Deze houd ik, wat hij ook zegt.
[...]
Daar ben ik blij om. Bij jou weet ik ook nog je oude nick, die had je ook best lang. Iets met een blauw knolgewas toch?Goh dat je dat nog weet! Een zeker persoon vond het niet zo fijn dat ik die nick hield ivm zijn privacy dus sindsdien Nouschi. Deze houd ik, wat hij ook zegt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!