Hoe kun je ontspannen

19-07-2015 12:55 29 berichten
Ik heb een rare week achter de rug met veel huilbuien, woede uitbarstingen enzo. Gisteravond was het hoogtepunt heb alles in mijn kamer gebroken en uren lang gehuild en geschreeuwd. Ben uiteindelijk geen idee hoe in de ravage in slaap gevallen.

Nu word ik net wakker en voel me verschrikkelijk. Ik heb hoofdpijn, gezwollen ogen, spierpijn. Ik wil graag ontspannen, iets eten en alles gaan opruimen maar kan me er niet aan toe zetten. Ook niks te eten in huis en al dagen geen boodschappen gedaan. Leef op bullshit eten. Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Door je niet zo aan te stellen..
Minder drugs gebruiken. En meer groenten eten.
Frisse lucht in ademen op weg naar de supermarkt.
Hoi Kook . Wat is er aan de hand dan?
quote:schattigheid schreef op 19 juli 2015 @ 12:57:

Minder drugs gebruiken. En meer groenten eten.
668, the neighbour of the Beast
Naar de ikea om nieuwe spullen te kopen. Tip, neem plastic.
Ja en?
Ik gebruik geen drugs. Ik voel me gewoon heel erg ellendig en kan me niet er toe zetten naar buiten te gaan.

Hoi Lady Voldemort, lang verhaal maar heb weer iets gehad met die ene ex waar ik honderde topics over had geopend en weer het zelfde gezeik.
quote:coco95 schreef op 19 juli 2015 @ 13:02:

Ik gebruik geen drugs. Ik voel me gewoon heel erg ellendig en kan me niet er toe zetten naar buiten te gaan.

Hoi Lady Voldemort, lang verhaal maar heb weer iets gehad met die ene ex waar ik honderde topics over had geopend en weer het zelfde gezeik.Nou niet meer doen dus he. En voor nu: hup naar de supermarkt. Even een frisse neus halen, iets gezonds eten en drinken om wat energie op te doen en dan aan de schoonmaak.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juli 2015 @ 13:04:

[...]

Nou niet meer doen dus he. En voor nu: hup naar de supermarkt. Even een frisse neus halen, iets gezonds eten en drinken om wat energie op te doen en dan aan de schoonmaak.Zo simpel is het allemaal niet. Ga proberen naar de supermarkt te gaan iig, bedankt.
quote:coco95 schreef op 19 juli 2015 @ 13:05:

[...]

Zo simpel is het allemaal niet. Ga proberen naar de supermarkt te gaan iig, bedankt.Zo simpel is het wel. En nou naar buiten jij, je zult zien dat je er van opknapt. En het is zondag, dus er lopen er wel meer rond met een brakke kop.
Tips om te ontspannen

In bad gaan/warme douche nemen

Series kijken

Gezonde maaltijd koken en daarnaast jezelf iets lekkers gunnen, chocolade bijv.

Muziek opzetten en de troep opruimen kan ook ontspannend werken

Sterkte
Ik zou zeggen éérst even douchen en dán naar de supermarkt. Lopend of op de fiets.
Misschien even douchen? Wat heb je in huis aan eetbare dingen? Misschien kan ik iets bedenken, ik ben goed in koken met weinig ingredienten. Kun je iemand bellen anders die je kan komen helpen opruimen? Veeg anders iig de troep op de grond bij elkaar. Gebruik je medicatie? Drink iig wat glazen water, dan herstelt je lichaam sneller. Je kunt wat ijs in een plastic zakje doen en tegen je gezwollen hoofd houden.

Wat naar allemaal zeg, dikke knuffel voor jou. Even rustig aan doen, zou ik. Pas op de plaats om jezelf te kalmeren. Sterkte!
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:gladoortje74 schreef op 19 juli 2015 @ 13:09:

Misschien even douchen? Wat heb je in huis aan eetbare dingen? Misschien kan ik iets bedenken, ik ben goed in koken met weinig ingredienten. Kun je iemand bellen anders die je kan komen helpen opruimen? Veeg anders iig de troep op de grond bij elkaar. Gebruik je medicatie? Drink iig wat glazen water, dan herstelt je lichaam sneller. Je kunt wat ijs in een plastic zakje doen en tegen je gezwollen hoofd houden.

Wat naar allemaal zeg, dikke knuffel voor jou. Even rustig aan doen, zou ik. Pas op de plaats om jezelf te kalmeren. Sterkte!

Hoi,

Mag ik je een priveberichtje sturen?
Tuurlijk, coco. Dat mag altijd.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Ga lekker sporten, helpt tegen heel veel ellende!
quote:coco95 schreef op 19 juli 2015 @ 13:02:

Hoi Lady Voldemort, lang verhaal maar heb weer iets gehad met die ene ex waar ik honderde topics over had geopend en weer het zelfde gezeik.En nu dan? Weer blijven aankloten met je ex? Daar zul je niet van ontspannen.
Is een stukje hardlopen of even naar de hammam of sauna gaan een optie? Anders even een maskertje op en lange douche nemen, jezelf uitgebreid scrubben en je daarna insmeren met de allerlekkerste bodylotion die je kan vinden.

Als je zo boodschappen gaat halen vooral veel gezonde dingen halen. Van nog meer troep ga je je vast niet beter voelen.

Hoop dat je je snel weer beter voelt.
Voor alles is een tijd. Als de tijd om je te ontspannen is aangebroken, doe je dat vanzelf wel.

Makkelijk hè. Tot die tijd ga je gewoon door met je drukmaken, net zolang tot het je niet meer kan schelen en je liever iets leuks wil.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
En het grappige is dat, hoe druk je je ook maakt, de wereld gewoon doorgaat met draaien en zich maar bar weinig van je aantrekt, dus daarvoor hoef je het allemaal niet te doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Och Coco,

Stop toch voor eens en altijd met dat stuk verdriet. Kijk nu wat het je opnieuw heeft opgeleverd vrouw. Nu zit je in de ravage, in letterlijke troep. Wis, negeer en blokkeer hem. Dat helpt je op den duur ontspannen. Dit is ook niets.

Ik hoop dat je het het advies van Lady V hebt opgevolgd en nu bent gaan douchen en naar buiten bent gegaan. En volg onderweg mijn advies op voor wat betreft je ex.

Kom op Coco, ik gun je beter dan dit.
Jammer, al die afkraakberichten. Daar heeft niemand toch wat aan :o Coco wil juist hulp lijkt mij?! Xxx

Actieve ontspanning helpt misschien. Ik zou zeggen: zet lekkere muziek op, en ga je huis opruimen en schoonmaken! Daarna naar de supermarkt om iets lekkers voor in de keuken te maken (brownies of zo om snel in de oven te zetten). Daarna maskertje, lekker douchen en tv aan en wat leuks kijken.

Veel sterkte meis!
quote:Female5678 schreef op 19 juli 2015 @ 15:33:

Jammer, al die afkraakberichten. Waar?
quote:korenwolf schreef op 19 juli 2015 @ 15:51:

[...]

Waar?Eerste twee berichten vond ik niet aardig :( Coco heeft juist hulp nodig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven