Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:harry13 schreef op 19 juli 2015 @ 13:59:

[...]

Hier zijn de eerste 2 minuten wel goed, ik moest ook lachen.

Ik heb ook wel goede dingen van hem gezien maar ik had meer van hem verwacht nadat ik hem een paar jaar geleden voor het eerst zag. Toen vond ik hem erg verfrissend en leuke vondsten hebben. Bijv. Mozes die 40 jaar in de woestijn loopt omdat hij de weg niet wil vragen en zo waren er wel meer dingen. Nu vind ik hem vooral erg veel over zijn penis praten en grof doen om het grof doen en mis ik de leuke vondsten. Zoals met die Indische baby.

Maar zo vind ik Ricky Gervais grappiger en zeker net zo hard of Jimmy Carr is nog harder en grappiger en ook Hans Teeuwen is harder maar zijn humor is wel specifiek..

De show met het stukje dat ik juist toonde (more human than human) is wel een lieve show. Daar is hij net vader geworden en dan maakt hij veel grappen over zijn dochtertje.

(En het einde is helemaal prachtig, een hele liefdesverklaring aan zijn vrouw).

Het stuk van Mozes (en de Joden) blijft mijn lievelingsgrap van Alex. Had ik gisteren ook al ergens gepost .
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 14:23:

[...]

Ja en zijn er nog meer dingen die ik absoluut moet proberen als ik voor 24 uur een piemel had? Neuken en aftrekken zijn uiteraard inkoppertjes maar verders?tegen een boom plassen
best handig, zo'n ventieltje eraan
quote:pokkewijf schreef op 19 juli 2015 @ 15:50:

best handig, zo'n ventieltje eraan

Ja en je hoeft niet naar een vieze dixi met schijt aan de muren op een festival wanneer je alleen maar hoeft te plassen.

Verder nog dingen die we echt zouden moeten proberen als we een dagje een piemel hadden?
Prostaatonderzoek.
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 14:10:

Ik dicht snel emoties aan voorwerpen toe. Dan vind ik het zielig om iets weg te gooien want waar heeft het aan verdiend om afgedankt te worden. Dat soort leipe shit.Ik ook . Ik geef ook alle voorwerpen een naam. Ons wasmachine en droger zijn Bert en Ernie, de koffiezet is tot Jezus gedoopt, Poppi is onze broodrooster,...
Mijn nietmachien heeft plastic oogjes waardoor hij nu een gezichtje heeft met rare tandjes
Die heb ik er zelf opgeplakt...jeweetwel van die oogjes die ook op een wuppie zitten.
Eindelijk thuis dus. Heb de hele autorit zitten zagen achter een konijn.

(niet dat ik een konijn wil, hoor. Maar zagen is zo leuk )
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 15:52:

[...]

Ja en je hoeft niet naar een vieze dixi met schijt aan de muren op een festival wanneer je alleen maar hoeft te plassen.

Verder nog dingen die we echt zouden moeten proberen als we een dagje een piemel hadden?Kijken of je lenig genoeg bent om jezelf te p....
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Kijken of je de wc wèl schoon kunt houden als je staand plast.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 15:52:

[...]

Verder nog dingen die we echt zouden moeten proberen als we een dagje een piemel hadden?Yep! Volgens man kan je 'm ook nog in z'n buik laten terug kruipen.
quote:Grobbekuiken schreef op 19 juli 2015 @ 16:13:

[...]

Yep! Volgens man kan je 'm ook nog in z'n buik laten terug kruipen.? Die snap ik effe niet
quote:harry13 schreef op 19 juli 2015 @ 16:06:

[...]

Kijken of je lenig genoeg bent om jezelf te p....Haaaaahahaha ik zet alvast een Marilyn Manson ceedee op.
Ik zou er de hele dag allerlei leuke dingen mee doen. Bijvoorbeeld "schoon" plassen " . Netjes toch?

Man zou omgekeerd niet weten waar ie het zoeken, morst zó veel te doen zegt ie....
quote:Grobbekuiken schreef op 19 juli 2015 @ 16:13:

[...]

Yep! Volgens man kan je 'm ook nog in z'n buik laten terug kruipen.

Als er niet genoeg te doen is, dan maar terug naar waar piemol

l ooit (in den beginnen) vandaan kwam....
Oké, tablet werkt niet lekker mee.....

Man zegt altijd bij iets omaanrekkelijks: "daar gaat ie, terug m'n buik in".
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 15:53:

[...]

Ik ook . Ik geef ook alle voorwerpen een naam. Ons wasmachine en droger zijn Bert en Ernie, de koffiezet is tot Jezus gedoopt, Poppi is onze broodrooster,...Wat schattig!
quote:Grobbekuiken schreef op 19 juli 2015 @ 16:30:

Oké, tablet werkt niet lekker mee.....

Man zegt altijd bij iets omaanrekkelijks: "daar gaat ie, terug m'n buik in".OOoo zooo hahaha nu vat ik m
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 00:54:

Zouden er al veel mensen meelezen met dit topic?Yup, en ik zou ook graag op vanalles en nog wat reageren, maar jullie zijn te snel met schrijven!
quote:melbrw schreef op 19 juli 2015 @ 16:51:

[...]

Yup, en ik zou ook graag op vanalles en nog wat reageren, maar jullie zijn te snel met schrijven!Hahaha ik schrijf sneller dan mijn schaduw! Maar gewoon inbreken hoor en anders knal je er een gek plaatje in. Dat doe ik ook altijd als ik even niks weet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven