SMS

03-09-2008 17:45 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me bijna om het te schrijven omdat er al zoveel over geweest zijn hoogstwaarschijnlijk(maar nooit gelezen omdat ik dacht zal wel) en nu zelf in het schuitje. Wat zullen jullie je afvragen, het is niet dramatisch of zo,maar het volgende is het geval.

Vorige maand kreeg ik intesiever sms contact met jongen waar ik daar voor twee a drie keer in een week mee smste. Gewoon gezellig hij wilde een afspraak maar nog even afgehouden. De ene dag sms hij 50 keer en de andere dag 1 keer en als je dan vraagt is er iets "nee, ik sms zelf toch naar je dan is er toch niks, maar kan toch niet de hele dag sms en. heeft hij gelijk is maar toch begrijp ik het niet helemaal eerlijk gezegd.Terwijl hij het heel gezellig vind zegt hij, maar toch begrijp ik hem neit helemaal meer. Jullie nog wel.
quote:nogeensdan schreef op 06 september 2008 @ 11:13:

Thanks summerdance, daar ben ik wel aan toe nou. Moet ik nog wat te happen meenemen??

Heb je toevallig een ontbijtje in de aanbieding?

Heb honger en geen zin om naar de Suup te lopen.

En weer even on topic, heb je ondertussen al besloten wat je gaat doen TO?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maar gezellig doos sms en denk ik. heb op dit gebeid iets te weinig lef denk ik.maar hij verwacht dat ik hem uitnodig volgens mij en ik weer van hem dus kan lekker lang gaan duren.
en daar heb je zin in Jonkie???
Precies, het klinkt een beetje 'slachtofferig', of iig iets voor tieners zeg maar.

Volgens mij zijn er 2 opties:

a. Je trekt de stoute schoenen aan en onderneemt actie, desnoods sms je hem om te vragen iets af te spreken (lijjkt mij een goed idee)

b. Je smst lekker door zonder verplichtingen of iets, maar ook zonder te weten waar je aan toe bent en je laat alles van hem afhangen. Hoef je niet te zeggen dat je er niks van snapt, want je kiest er zelf voor.
nou de stoute schoenen dus aangetrokken wanneer we af zullen spreken nu nog wachten op een antwoord. dus wordt vervolgd
en de afspraak staat, alleen nu nog iets leuks verzinnen in rotterdam om te doen. dus wie heeft er nog tips
I love smsen! Je zou niet mogen klagen, 50 per dag. Ik smacht er naar één (slechts eentje maar, wat is nou toch 10 cent??!!) maar krijg niets.

luxeprobleem dus!
Kom maar op met je mobiele nummer Juliee, krijg je van mij een sms..

Kom op zeg TO, de leukste stad van Nederland (naar mijn bescheiden mening) en jij weet niets te doen????
In die stad is zoveeel te doen.....tokkelen van de euromast bijvoorbeeld, rondje spido etc etc kijk eens op rotterdam roots
Haha SD ik ben verslaafd aan smsen hoor, voor je het weet zit je de hele dag heen een weer te schrijven met mij...

Jonkie; ik ken Rotterdam (godzijdank :-)) niet, dus kan je niet helpen. Wel TOP dat je gewoon moed hebt getoond.
wedden dat ik je eruit sms Juliee
Nee hoor SD, daar heb je nu een smsbundel voor (of zoals in mijn geval een onbeperkt smsen, ik haal ze er dus met gemak uit ook die 50 ja hahaha)
Mmm skip mijn laatste reactie, beetje mosterd
*SD wil ook onbeperkt smssen*
Weet Jonkie inmiddels als wat ze tijdens de date gaat doen?
Ok ik geef ff een rijtje things to do in Rdam:

* naar de Kunsthal voor een leuke expositie

* drankje doen in Hotel New York

* hapje eten bij Bazar

* Blijdorp

* borrelen in de haven

* stappen (voor als je in het weekend wat afspreekt

* strandje aan de maas (wordt warm morgen)

* avondje theater

* comedy avondje ergens

* salsadansen overal komende week

Moet iets uit te vinden zijn toch zo ondertussen?
wilde in ieder geval wat gaan drinken bij hotel new york, maar wat we daarvoor gaan doen ben ik nog niet. Had al op roots gekeken maar dat sluit bijna allemaal om 17:00 terwijl wij om 18:00 hebben afgesproken vanwege ons werk
Eerst een borrel bij New York, en als het er dan nog steeds gezellig uitziet, hapje eten bij Bazar inderdaad, ik ben het enorm met SD eens. En als je niet meteen gaat eten, kun je ten minste nog op een redelijk korte termijn van 'm afkomen :-)

*zwijmelt even weg bij de gedachte aan een date in Rotterdam jaren geleden waar Bazar, New york en de watertaxi in voorkwamen* oh ja, en veel drank ook, trouwens
quote:Moosey schreef op 09 september 2008 @ 18:07:

*zwijmelt even weg bij de gedachte aan een date in Rotterdam jaren geleden waar Bazar, New york en de watertaxi in voorkwamen* oh ja, en veel drank ook, trouwens

Ik zwijmel even met je mee, heb ook zo'n soortgelijke herinnering

Hee wat leuk dat je toch het advies opgevolgd hebt en gaat daten. Ben benieuwd hoe het gaat en of ie nog zo leuk is!

Goed gedaan iig TO!
Nou, kijk aan jonkie, als zowel Summerdance als ik goeie ervaringen hebben met Rotterdams daten, dan geeft dat toch hoop, statistisch gezien Ben je al zenuwachtig?
quote:Moosey schreef op 09 september 2008 @ 19:56:

Ben je al zenuwachtig?

Dat lijkt me een overbodige vraag

Weet je nou al wat je gaat doen op DE deet der deeten???
het is dus nu pas over twee en halve week maar als ik er aan denk wordt ik super zenuwachtig. Eerst wat drinken in new york en wat te doen ben ik nog niet uit. al zat ik te denken om met een speedboot bij new york door rotterdam te gaan aangezien hij door nog nooit geweest is je heb wat te doen en daarna ook iets om over te praten of is dat niks

graag jullie reactie
Alles waardoor je actief bent en toch de mogelijkheid krijgt om elkaar te leren kennen is goed toch!

Jammer dat je nu twee en een halve week zenuwachtig moet zijn voordat je meer weet. Maar maak je ondertussen niet druk om 1 of 50 smsjes. Als hij je wilt zien belt hij niet af, als je daar nu vanuit gaat zijn die weken nog relaxed ook nog.
Jeumig, 2,5 week wachten zeg.... Alles met varen is altijd een goed idee. Je hebt iets te doen, het is niet raar als je elkaar 5 minuten even niks te vertellen hebt, en er is genoeg te zien om over te kletsen. Lijkt me ideaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven