Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 18:12:

[...]

Hahahaha ja dat zei ik al ...aparte PB ik denk dan valt het beter op Mijn F5 knop is nu stuk......Maar was het gelukkig waard. Wat een prachtige katderen
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 11:22:

Liever niet quoten .

Mijn rooie komt .....Wat een leuk verhaal!! En leuk de gedachte erachter
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 11:32:

[...]

Daar heb je wel een punt hahahaha.

Maar goed ik sta paf om mijn kinderwens eigenlijk. Want ik heb nooit met poppen gespeeld, ik weigerde op te passen en ik vind alle babies dus om Hans Teeuwen te quoten lijken op een gesmolten E.T.

En toen stond ik de was in de machine te stoppen op zolder en lag er half uit een doos een foto waarop mijn man zijn pasgeboren zoontje in zijn grote armen had. En ineens.... RAMMEL DE BAMMEL dus ik boos een vriendin bellen van "Neeeeee de HUFTER #!%!$! ik wil een kind met hem. Kom me SLAAN".Je wilde geen kinderen......Maar je wilt kinderen MET HEM
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 11:41:

Lekkere omslag dus ! Ik niet hoor, ik word een stiekeme *kijkeensnaarmijnwondertje* mamma. Ik beloof wel dat ik dat tzt enkel in mijn gedachten zal doen of me aanmeld op babybrabbel .

Ik rammel al jaren. Ik schrijf niet meer mee in het wachten topic omdat ik te frustie werd van al die *ik moet nog 4 maandjes wachten* huilies. (<-- dit is gemeen. Ik weet het .)

Ik merk wel dat ik de kriebels krijg van de gedachte nu al mijn vrijheid kwijt te zijn. Ik verwacht dus ook veul minder te rammelen als de gyn me straks belt met het goede nieuws .

Herkenhaar de laatste zinnen.

Maar je hoeft niet sorry te zeggen, want ik begrijp het wel. Zijn wachten en jij moet maar afvragen. Is heel anders
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 18:13:

[...]

Zullen we aan t end van de dag een soort samenvatting doen?

VORIGE KEER IN KITLERS.....Graag!
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 11:47:

Wel potverdorie zeg!!! Klik ik op roomba, krijg ik een reclame filmpje van clearblue. 2 geiten aan een tafel waar de 1 de ander vertelt dat ze 2 weken zwanger is. *REALLY?! Omgg, I'm gonna cryyyyy*. Bah.

Ik vind dat een kutfilmpje......Zo hysterisch gelukkig, zin om die 2 hoofden tegen de tafel te slaan.

Hoe erg ben ik?
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 18:17:

[...]

Je wilde geen kinderen......Maar je wilt kinderen MET HEM Klopt en alleen met hem. Alle andere kinderen vind ik over het algemeen nog steeds stom Foto dat hij de navelstreng van zijn kind doorknipt en madam Grump staat te janken. What the fuck.
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 11:52:

[afbeelding]

Ja ja, ik ben bijna bijgelezen

Jullie snappen wel dat ik mijn eigen quotes ga kwoten hé?
Alle reacties Link kopieren

[...]

VORIGE KEER IN KITLERS..... oh nee, die was voor Lovestar, ik ben bij hoor

ik ben getraind in bijlezen, ben een NieTje en een 3000plussert
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 11:54:

[...]

ME ME ME!!!!Ondertussen koud

Eno, ik smacht naar een update....

Nog 20 pagina's....Als ik hem niet te lezen krijg ga ik ervan uit dat je van een brug gesprongen bent.
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 11:56:

[...]

Ik ben bij nieuwe mensen altijd zwanger want ik drink niet. En ja dertiger en carrière gemaakt dus als je niet drinkt ben je zwanger .
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 11:58:

[...]

Uhm ja ik ben er nog, hoezo klinkt dat zo? Er was iets waardoor je na het weekend misschien ergens naartoe moest toch?
Farting Cat

Make

It

Stooooooooopppppp
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 11:59:

Ok even iets raars.

Soms wijzig ik een bericht en dan komt er geen zwarte balk. Ik dacht dat dit kwam omdat ik het heel snel wijzigde. Maar nu is er toch een zwarte balk terwijl ik laatst een post nog flink aanpaste na een half uur en er toen geen zwart balkje kwam.

Who solves the mystery?Dat snap ik dus ook nog steeds niet..... Ik had dezelfde gedachte als jij, snel wijzigen, maar dat is dus niet zo?
quote:rosanna08 schreef op 20 juli 2015 @ 18:24:

[...]

oh nee, die was voor Lovestar, ik ben bij hoor

ik ben getraind in bijlezen, ben een NieTje en een 3000plussert Hij was voor alle mee/bijlezers
Whahaahhahahaahahahahahahahahahahaahahahahahah

Ik zie nu pas dat je de linkjes ook apart gepost heb......Tja, was aan het bij lezen, dus dat duurt wel even

Sorry dat ik je irriteerde (of is het jou ergerde? Ik begrijp dat verschil nog steeds niet)

Maar wen er maar aan

[...]

VORIGE KEER IN KITLERS.....

Oh graag!! Ben niet meer de jongste hè, en jullie zijn bloed snel!

Komende 3 dagen sowieso minder tijd, dus zo'n 'wat vooraf ging....' zou ideaal zijn

En dan liefst met 'in de volgende aflevering.....', met een kleine spoiler en zo. Of draaf ik nu door?
Nou wij waren nog gewoon aan het praten en ik zie jou quoten dat je die links niet kon zien. Het is logisch als jij dingen quote die middenin het gesprek vallen waar wij op dat moment 20 pagina's verderop inzitten dat wij dan ook weer op jouw quotes gaan reageren. Dan krijg je dus logistieke problemen hier en daar

Ik was inderdaad ff grumpy omdat het verkrijgen van die linkjes bij FB profiel irritant is. Het is een gesloten profiel verders anders kon ik gewoon naar de post linken maar dat doe ik niet want praaivessie etc.
Maare farting cat dus. Ik post m net. Hij is leuk.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 12:13:

HAVE A HAPPY PERIOD?????

Ik word altijd BOOOOS van maandverband reclames waar ze blauwe vloeistof erop doen en er dan met een bokshandschoen op slaan van KIJK HET LEKT NIET DOOR. Dus ik droog tegen mijn inmiddels ex:

"Het lekt ook niet door, het vormt geultjes tijdens het lopen en door de slijmdraden die er in het bloed zitten is dan de helft van die absorbeergaatjes verstopt. Als je dan opstaat en er klotst weer een golf uit je, loopt het dus door die geultjes zo over de randen van je verbandje lekker je broek in" Dat was informatie waar hij niet op zat te wachten.

Echt...Maandverband reclames worden bedacht door fantasieloze mannen.

ZO waar

Alhoewel ik niet meer zo goed weet meer hoe dat was.....
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 12:20:

@ Love ik weet dat je pas bij 18 juli bent maar ik heb net mijn filmpjes opnieuw gelinkt geef ff gil als je ze gezien hebt ok? Want ik denk omdat het van FB afkomt dat die links na een tijdje inactief worden.*gilt*
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 12:24:

Siameesbeest en zijn speeltje

Siameesbeest als baby

Links niet quoten ik haal ze weer weg. En wat praat ik tegen die beesten OMG Elk kattenvrouwtje praat toch zo tegen haar kindjes?
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 juli 2015 @ 12:33:

Aangezien ik niet kan meekletsen over katten:

[afbeelding]
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 12:41:

[...]

En ik lig in een deuk door de vertraging op de lijn omdat je een dag of 2 achter loopt LOL LOL Ik lig in een deuk omdat jij in een deuk ligt omdat ik in een deuk lag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven