Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 17:00:

[...]

Lovestar reageert ook altijd 12 uur te laat, dus je moet je niet schamen
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 17:06:

[...]

Leuk idee, maar wellicht wat druk.Ja dat is ook mijn angst een beetje... Het is jammer dat je niet in een of ander 3d ding het kan bouwen en dan verschillende behangetjes erop uit kan proberen.
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 17:05:

[...]

Lovestar we luf joe maar waar benne gij nouuuuu Pagina 72, 15 reacties per pagina.
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 16:58:

Oh my goood! Ja Rosanna! Exact dat! Die zijn zo mooi! Heb ze wel eens bij cliënten gezien, maar helaas nog nooit een kopje van dat setje tegen gekomen op een rommelmarkt.deze kopjes en schoteltjes en koffiekan zijn het huwelijksgeschenk van mijn opa en oma voor mijn ouders toen ze trouwden en ik heb het een paar jaar geleden van mijn moeder gekregen. Switch nog altijd heen en weer of ik ze nou mooi vind of spuuglelijk, maar ze hebben wel heel veel sentimentele waarde voor me. Ben nog op zoek naar het ondersteldingetje voor de melk en suiker
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh ja, luv jou toe
ik zou voor grijze banen gaan Grump, dan kun je wel een statement maken, maar is het minder in your face als dat 2e behang
Oh, oké, dan is een donkere muur ook mooi. Onze TV staat tegen een zwarte muur van een metertje of 4. De rest is lichtgrijs (maar hey, dan weer geen steigerhout).

Dat met die lijstjes is hartstikke leuk!

Heb hier een fotowandje meer zilverkleurige lijstjes, maar dan op een lichtgrijze muur. Denk dat zilver op zwart nog veel mooier is. Ik zeg DOEN!
En nu ga ik weer in meeleesstand, dat is al een dagtaak
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 17:26:

[...]

Moet je de inlog voor mijn SL character? Dan mag jij de PMs van boze virtuele vrouwen afhandelen.

Nee ff zonder dollen ik speel o.a. farmville2 en farmville harvest swapHay day
quote:rosanna08 schreef op 20 juli 2015 @ 17:09:

En nu ga ik weer in meeleesstand, dat is al een dagtaak Sorry
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 21:31:

Egwel!

[afbeelding]
Ja ik ben dus in dubio of ik moet gaan voor licht en ruimtelijk of drukke chaos aangezien dat eerste wel zo rustgevend is en dat laatste wel bij mijn persoonlijkheid past.
Ik heb ook nog overwogen om witte lambrisering te doen en dan het donkere behang dan breekt dat witte onderop het ook een beetje. Maar aangezien we dan een raar hoekje krijgen bij de trap en de muur ertegenover baksteen is (wel wit gesaust) dan wordt het zo'n ratjetoe. Of kan 1 muur met lambrisering wel? Ik dacht dan altijd dat je de hele kamer rondom moet doen.
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 23:15:

Wat vinden jullie van filmpjes waar mensen vallen/pijn lijden?

Vriend is er gek ok (hij is nu alweer naar ridiculousness aan het kijken). Ik zie de humor er niet van in.

Ik denk dat het een mannending is....Wat lief hier kijkt ook naar dat ridicouiluesessensd en die ligt dan ook in een deuk.

Maar anders Dumpert.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 17:11:

[...]

Sorry haha geeft niks, ik kom zomaar binnenstormen zonder netjes aan te kloppen

Jullie zijn erg vermakelijk en ik zie superschattige katten langskomen
Ik ben niet zo goed in inrichting en zo, dus aan mij heb je niet veel. Maar die banen lijken me dan juist wel leuk, beetje van beiden.
quote:Enora schreef op 19 juli 2015 @ 23:48:

Wat een a-hole van een baas Grumpy!

(sorry voor de breek in trouwens . Als jullie het goed vinden klets ik af en toe mee)

Grapje (natuurlijk, alhoewel.....)

Maar ik vind dat je het klote getroffen heb met je werk Grump. Er is volgens mij altijd wel wat geweest bij jou en neeeeeee, het ligt niet aan jou
quote:rosanna08 schreef op 20 juli 2015 @ 17:08:

[...]

deze kopjes en schoteltjes en koffiekan zijn het huwelijksgeschenk van mijn opa en oma voor mijn ouders toen ze trouwden en ik heb het een paar jaar geleden van mijn moeder gekregen. Switch nog altijd heen en weer of ik ze nou mooi vind of spuuglelijk, maar ze hebben wel heel veel sentimentele waarde voor me. Ben nog op zoek naar het ondersteldingetje voor de melk en suiker Ja ik ook.. Maar ik zit toch meer aan de mooi kant . Ben begonnen met verzamelen nadat ik een kopje meekreeg van een vriendin. Die had een mad-hatters verjaardagsteaparty gegeven.
Ik heb altijd zat ideeën maar een super beperkt budget en een huis wat niet meewerkt. Als ik met lambrisering door de hele woonkamer moet gaan werken dan komt het bij de deur niet uit want die zit met het schanier precies in de hoek dus het kozijn valt buiten de woonkamer (is de deur naar de gang en er staat een gipswand haaks op) dus als ik rondom ga kan de deur niet meer open want die opent de woonkamer in en omdraaien is geen optie. Zal ik even met een hamer alles stukslaan en dat jullie me nomineren voor Help mijn man is klusser? Geven we die gewoon de schuld
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 17:17:

[...]

Ja ik ook.. Maar ik zit toch meer aan de mooi kant . Ben begonnen met verzamelen nadat ik een kopje meekreeg van een vriendin. Die had een mad-hatters verjaardagsteaparty gegeven.Dat is leuk! En sommige dingen zijn gewoon mooi van lelijkheid. Kitler bijvoorbeeld.
Sgoed Grump! Dan knopen we er een zielig verhaal aan vast dat je stiefzoons niet meer langs willen komen omdat het huis aan gort ligt!
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 00:16:

Wat ik op een gegeven moment ben gaan doen is geen uitdraai maken maar met een stalen gezicht de sterktes op een visitekaartje schrijven met een allerliefste glimlach. De meesten hebben wel een cilinder en dan schreef ik gewoon de asrichting niet op. Dan moet je dus alsnog gemeten worden als je bij de goedkope keten wat wil kopen muahaha

Ik dacht het, maar jij schrijft het op

Evil twinsisters
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 17:22:

[...]

Ik dacht het, maar jij schrijft het op

Evil twinsisters High five!
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 00:36:

Kom alleen zwaaien, lees morgen weer bij

Nog 40 pagina's.

Schiet al op
Ik ga niet meer bijlezen, hoor. Ik ga gewoon hier weer verder. Oh nee, moet eigenlijk even gaan eten. Doei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven