Scheldende hangjongeren

18-07-2015 22:26 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Wij hebben een hond, toen ik deze net aan het uitlaten was liep ik langs een plek waar hangjongeren stonden. Een jongen riep toen ik meters voorbij ze was "je bent kankerdik".

Ik voelde me erg kut door die opmerking, heb niks terug gezegd. Ik weet zelf ook dat ik dik ben..maar dat geeft hem niet het recht zo asociaal te doen. ( ik ben erg aangekomen vanwege medicijngebruik, ben me er bewust van en kleed me met kleding passend bij mijn figuur.) Ik heb dit een paar weken geleden ook op deze manier meegemaakt volgens mij dezelfde groep, ook toen heb ik het genegeerd.

Ik denk zelf dat negeren de beste oplossing is ik denk dat ze anders het leuk gaan vinden en zeker niet op zullen houden. Wat zouden jullie doen, negeren of toch iets terug zeggen?
Niemand gaat de discussie opnieuw aan. Er wordt gewoon wat gezegd, een mening gegeven.

Truste!
quote:SpringDing schreef op 20 juli 2015 @ 03:48:

[...]

Ik quote mezelf maar even voor de selectief lezenden. Altijd een goede reactie als je geen goed antwoord meer weet
quote:nerdopviva schreef op 20 juli 2015 @ 07:24:

[...]

Altijd een goede reactie als je geen goed antwoord meer weet Wat jij wil.
quote:minnimouse schreef op 20 juli 2015 @ 07:21:

Niemand gaat de discussie opnieuw aan. Er wordt gewoon wat gezegd, een mening gegeven.

Truste! Grapjas.
quote:SpringDing schreef op 20 juli 2015 @ 07:44:

[...]

Grapjas.

Gezellig mens.

Je hebt echt niet door dat je zelf degene bent die door blijft gaan?
quote:SpringDing schreef op 19 juli 2015 @ 17:59:

Weetje, ik ben klaar met de discussie. Ik VIND medicijnen een slecht excuus om je gewicht te verklaren (ook dat van Stanleywalker ja Haakje).Too hoeft haar gewicht niet te verklaren. Het gaat een schelden mogol in het park niets aan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ik neuk jullie allemaal de moeder. dat is wat ik zeg tegen die kutjong
ow en kijk toch maar uit met iets terugroepen hoor. ben zelf vorig jaar helemaal in ekaar getrapt door 7 van die kutjong, omdat ik een reactie teruggaf.

dat is niet prettig kan ik je we zeggen.
quote:Elsa schreef op 20 juli 2015 @ 14:41:

ow en kijk toch maar uit met iets terugroepen hoor. ben zelf vorig jaar helemaal in ekaar getrapt door 7 van die kutjong, omdat ik een reactie teruggaf.

dat is niet prettig kan ik je we zeggen.Jeetje! Heftig!!
quote:SpringDing schreef op 20 juli 2015 @ 03:48:

[...]

Ik quote mezelf maar even voor de selectief lezenden. Wie heeft jou benoemd tot discussieleider in dit topic?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Elsa schreef op 20 juli 2015 @ 14:41:

dat is niet prettig kan ik je we zeggen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Elsa
Life is short. Eat dessert first.
Dik zijn is hier niet echt de issue. De ts zou tóch wel zijn uitgescholden. Ook als ze niet te dik geweest was want dan hadden ze wel iets anders gevonden. Het gaat hier om het schelden.

Mensen mogen zo dik zijn als ze zelf weten, de consequenties zijn immers voor henzelf. Niemand heeft daar iets van te zeggen. Je scheldt iemand niet zomaar uit, dat is gewoon belachelijk. Een gebrek aan opvoeding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven