Scheldende hangjongeren

18-07-2015 22:26 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Wij hebben een hond, toen ik deze net aan het uitlaten was liep ik langs een plek waar hangjongeren stonden. Een jongen riep toen ik meters voorbij ze was "je bent kankerdik".

Ik voelde me erg kut door die opmerking, heb niks terug gezegd. Ik weet zelf ook dat ik dik ben..maar dat geeft hem niet het recht zo asociaal te doen. ( ik ben erg aangekomen vanwege medicijngebruik, ben me er bewust van en kleed me met kleding passend bij mijn figuur.) Ik heb dit een paar weken geleden ook op deze manier meegemaakt volgens mij dezelfde groep, ook toen heb ik het genegeerd.

Ik denk zelf dat negeren de beste oplossing is ik denk dat ze anders het leuk gaan vinden en zeker niet op zullen houden. Wat zouden jullie doen, negeren of toch iets terug zeggen?
Vervelend voor je, kan me voorstellen dat je je rot voelde.

Ik had waarschijnlijk wat terug gezegd, maar ja zo ben ik. Of 't verstandig is is een ander verhaal.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Negeren is inderdaad het beste, of iets zeggen als: "dankjewel, jij ook een hele fijne avond".

Maar trek je niets aan van die gasten hoor
Ik zou een scherpe (en rake) opmerking terug maken, maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat het wel aan het soort jongeren ligt. Nederlandse jongeren durf ik wel aan te spreken op hun gedrag, maar bij bepaalde bevolkingsgroepen ben ik daar wel huiverig voor.
Kanker als scheldwoord is echt zo aso
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 18 juli 2015 @ 22:31:

Kanker als scheldwoord is echt zo aso

Precies, ik walg daar echt van. En toevallig dat mijn moeder deze week haar borst heeft moeten laten amputeren na de 2e keer borstkanker.

Ik denk altijd maar dat mensen die hiermee schelden het iq van een boerelnoot hebben. Maar ik irriteer me er enorm aan.
Hetzelfde als Gatti denk ik. Dingen rollen uit mijn mond voordat mijn verstand begint te werken in dit soort gevallen. En ik werk dag in dag uit met jongeren dus ik heb er ook geen angst voor. Ik zou teruglopen en recht voor hem gaan staan en zeggen: "Ik heb je niet goed verstaan, zou je dat nog eens kunnen zeggen?"
Als het altijd dezelfde groepjes zijn die rondhangen en schelden, zou je dat kunnen melden bij de politie.
Life is short. Eat dessert first.
Mensen die kanker als scheldwoord of als versterking voor een woord gebruiken moet je gewoon niet serieus nemen. Dat zijn de sneue mensen van onze samenleving.

Al is het ontzettend klote wanneer het naar je wordt geroepen. Trek het je niet aan.

Ik ben ook erg veel aangekomen door medicijngebruik. Heb er een hele lange tijd erg mee gezeten. Totdat ik op een dag bedacht; Fuck it, ik ben mooi zoals ik ben. Je kan ermee zitten, of je kan er van gaan houden. Ik ben blij dat ik ervan ben gaan houden. Al probeer ik wel mijn gewicht naar beneden te krijgen. Maar dat is niet omdat ik mij schaam of iets dergelijks, puur omdat het gezonder en beter voor mij is. Maar blijf elke dag trots naar mezelf in de spiegel kijken.

anoniem_221125 wijzigde dit bericht op 18-07-2015 22:41
Reden: Typfouteke
% gewijzigd
Mensen die met kanker schelden en anderen naar beneden halen zijn het niet waard joh.. Negeren is het beste! Door wat voor medicijnen ben je aangekomen? Misschien wisselen van medicijn?
Ik ben twee keer uitgescholden voor kankerwijf. Eën keer door n puber. Die heb ik zo vreselijk de les gelezen dat ie bijnabegon te huilen. Tot grote lol van zijn matties.

Tweede keer door éën of andere halve maffioso in de sportschool. Die heb ik ook zijn vet gegeven. Toen ik hem n paar dagen later tegen kwam heb ik excuses geëist. En gekregen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 18 juli 2015 @ 22:45:

Ik ben twee keer uitgescholden voor kankerwijf. Eën keer door n puber. Die heb ik zo vreselijk de les gelezen dat ie bijnabegon te huilen. Tot grote lol van zijn matties.

Tweede keer door éën of andere halve maffioso in de sportschool. Die heb ik ook zijn vet gegeven. Toen ik hem n paar dagen later tegen kwam heb ik excuses geëist. En gekregen.Je bent een vrouw met ballen!!
quote:CaafDracula schreef op 18 juli 2015 @ 22:40:

Mensen die kanker als scheldwoord of als versterking voor een woord gebruiken moet je gewoon niet serieus nemen. Dat zijn de sneue mensen van onze samenleving.

Al is het ontzettend klote wanneer het naar je wordt geroepen. Trek het je niet aan.

Ik ben ook erg veel aangekomen door medicijngebruik. Heb er een hele lange tijd erg mee gezeten. Totdat ik op een dag bedacht; Fuck it, ik ben mooi zoals ik ben. Je kan ermee zitten, of je kan er van gaan houden. Ik ben blij dat ik ervan ben gaan houden. Al probeer ik wel mijn gewicht naar beneden te krijgen. Maar dat is niet omdat ik mij schaam of iets dergelijks, puur omdat het gezonder en beter voor mij is. Maar blijf elke dag trots naar mezelf in de spiegel kijken.

Nee mijn mening is ook dat mensen die met kanker schelden het iq van een borrelnoot hebben. Ik heb mezelf lang rot gevoeld over mijn gewicht maar heb nu het punt bereikt dat ik dat niet meer doe. Ik probeer het in de perken te houden, sport en eet ook gezond. Maar ben tegenwoordig minder onzeker en denk, als ze me niet willen zien kijken ze de andere kant maar op.

Toch baal ik dan van zo'n opmerking, ondanks dat ik weet dat het een stel hersenloze figuren zijn die dit soort opmerkingen maken haha!
Melden bij wijkagent dat ze zich daar ophouden.
Heel begrijpelijk dat je je rot voelde door die opmerking dat je te dik bent en dan ook nog met kanker erbij.

Het is ook zo jammer dat mensen bij dikkere mensen meteen denken dat die zichzelf altijd maar vetmesten maar men vergeet nog al eens dat het ook een medische oorzaak kan hebben of door medicijn gebruik.
quote:closednote schreef op 18 juli 2015 @ 23:46:

Het is ook zo jammer dat mensen bij dikkere mensen meteen denken dat die zichzelf altijd maar vetmesten maar men vergeet nog al eens dat het ook een medische oorzaak kan hebben of door medicijn gebruik.

Medicijnenzijn geen caloriebommen hoor. Nog steeds elk pondje door het mondje. Ik ben ook aangekomen na gebruik van bepaalde medicijnen, maar gewoon omdat ik er meer door ging eten.

Zo'n slap excuus, 'ik ben dik door medicijnen'.
Wat is er mis met dik?

Ik denk dat dit soort jongeren bij iedereen wel iets weet te verzinnen om te roepen. Het zegt naar mijn idee niet veel over jou.

Wel heel naar en asociaal!
quote:SpringDing schreef op 19 juli 2015 @ 00:09:

[...]

Medicijnenzijn geen caloriebommen hoor. Nog steeds elk pondje door het mondje. Ik ben ook aangekomen na gebruik van bepaalde medicijnen, maar gewoon omdat ik er meer door ging eten.

Zo'n slap excuus, 'ik ben dik door medicijnen'.Dat gaat niet op voor elk medicijn hoor.

[...]

Zo'n slap excuus, 'ik ben dik door medicijnen'.

Dit is ook nogal kort door de bocht...

Er zijn genoeg medicijnen die gewichtstoename, of juist gewichtsverlies als bijwerking hebben.

[...]

Zo'n slap excuus, 'ik ben dik door medicijnen'.Zorg eerst eens dat je goed geïnformeerd bent voordat je dit soort onzin rondblaat!!
Oh en TO, erg vervelend! Negeren lijkt me ook het beste, maar kan me voorstellen dat het je raakt.

Tweede keer door éën of andere halve maffioso in de sportschool. Die heb ik ook zijn vet gegeven. Toen ik hem n paar dagen later tegen kwam heb ik excuses geëist. En gekregen.Hoe doe je dat dan? Dat de les lezen? Of z'n vet geven? Wat zeg je dan?
Fortis et liber

Tweede keer door éën of andere halve maffioso in de sportschool. Die heb ik ook zijn vet gegeven. Toen ik hem n paar dagen later tegen kwam heb ik excuses geëist. En gekregen.

Lijkt me altijd gezonder dan negeren.

Negeren, "er boven staan", jezelf wijs maken dat het je aandacht niet waard is, jezelf vertellen dat iemand dom is, wat schiet je daar mee op?

De betreffende hangjongere denkt echt niet "oh jee, ze negeert me, dat zal ik maar nooit meer zeggen dus". En hoe hard je jezelf ook wijs maakt dat je er boven staat, dat sta je niet. Je voelt je geraakt, logisch ook, want je wordt om geraakt. En wat doe je dan, geheel volgens het advies van de meeste reagerende dames hier? Je doet niets. Je laat je beledigen, je laat je afzeiken, je laat je pijn doen. En je doet he-le-maal niets. Wat een advies

Volg dan maar liever het advies van Hatsetats. Pak je gevoel van eigenwaarde terug.

[...]

Zo'n slap excuus, 'ik ben dik door medicijnen'.Ik ken anders een paar mensen die door de prednison behoorlijk zijn aangekomen en die aten ook gewoon gezond en zeker niet teveel. Zelf probeer ik al jaren af te vallen, snoep weinig en eet over het algemeen gezond en zeker niet teveel en viel maar niet af terwijl ik ook nog een tijd heb gesport. Tijdje geleden bleek dus dat ik een te trage schildklier heb waar ik nu medicijnen voor slik en ik ben al best wat kilo's kwijt terwijl ik helemaal niks aan mijn eetpatroon heb veranderd.
quote:closednote schreef op 19 juli 2015 @ 00:52:

[...]

Ik ken anders een paar mensen die door de prednison behoorlijk zijn aangekomen en die aten ook gewoon gezond en zeker niet teveel. Zelf probeer ik al jaren af te vallen, snoep weinig en eet over het algemeen gezond en zeker niet teveel en viel maar niet af terwijl ik ook nog een tijd heb gesport. Tijdje geleden bleek dus dat ik een te trage schildklier heb waar ik nu medicijnen voor slik en ik ben al best wat kilo's kwijt terwijl ik helemaal niks aan mijn eetpatroon heb veranderd.Prednison maakte van mijn wat magere lijf een skippybal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven