CLOMID

09-09-2008 11:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi Dames,

Wie van jullie gebruiken er CLOMID?

En slaat het aan bij jullie?

En na hoeveel x gebruiken worden jullie daarvan zwanger?

Gr Larkie
Ik heb het gebruikt. 50 Mg sloeg niet aan. 100 Weer wel. En ik had last van de bijwerkingen waardoor mijn baarmoederslijnmvlies zuur werd. Dat betekent dat de zaadcellen nooit levend je baarmoeder kunnen bereiken. Kortom: zwanger worden kon toen alleen nog maar met IUI. En dat was 1e ronde raak (maar toen was ik al 7 maanden verder).
ik heb clomid (100 mg per dag ) gehad in combinatie met IUI en had de mazzel om het eerste rondje zwanger te raken.

echter het ene lijf is het andere niet

sommige neemt het een jaar of langer om zwanger te worden met clomid.

valt niets over te zeggen
Ik heb het ook gebruikt. De 1e ronde met 50 mg sloeg het meteen aan, helaas de ronde daarna weer niet. 100 mg heeft niet aangeslagen en 150 mg heeft 2x aangeslagen en daarna weer niet. Ik heb daarna hormoonspuiten gekregen (menopur i.c.m. met pregnyl), sloeg meteen aan en was in de 1e ronde raakr. Dit heeft al met al 13 maanden geduurt.

Het wil niet zeggen dat het bij jou niet zou werken hoor. Mijn gyn. vertelde me dat 50% zwanger wordt door clomid. Effe afwachten of het bij je aanslaat.

succes ermee!
Ik ben dus ook begonnen met 50mg maar dat sloeg bij mij dus niet aan...

En heb toen 100 mg gekregen, en bleek dus dat het wel aansloeg bij mij, en nu moet ik afwachten of ik zwanger ben...

Hoop dat het wel positief is... maar denk niet dat het in 1x zal lukken...
larkie er is een lopend topic met allemaal meiden die clomid gebruiken. ik denk dat ze je met open armen ontvangen om mee te schrijven.

(vieze tabletten he? )
hey Yamuna,

Inderdaad het zijn vieze tabletten:P

Ow okay... ik zal het even opzoeken dan...

Thnx...
clomid, wel en wee wie kletst er mee ...

veel succes larkie ik hoop voor je dat het spoedig raak mag zijn
Hee Yamuna,

dank je wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven