Kitlers
woensdag 22 juli 2015 om 17:27
quote:melbrw schreef op 22 juli 2015 @ 17:24:
croissant met aardbeien. op mijn werk. nuOh heerlijk. Bij een bakker in de plaats waar ik werk verkopen ze croissants met aardbeien en banketbakkersroom zo lekker is dat.
croissant met aardbeien. op mijn werk. nuOh heerlijk. Bij een bakker in de plaats waar ik werk verkopen ze croissants met aardbeien en banketbakkersroom zo lekker is dat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 22 juli 2015 om 17:28
woensdag 22 juli 2015 om 17:48
quote:Lovestar schreef op 22 juli 2015 @ 17:46:
[...]
Zeker! Ik gister ook een stamp op gehad. Sommigen vinden het vreemd vanwege het weer, maar wat maakt dat nou weer uit? Dat vind ik nou ook. Zo lekker met spekjes, ook als de mussen van het dak vallen.
[...]
Zeker! Ik gister ook een stamp op gehad. Sommigen vinden het vreemd vanwege het weer, maar wat maakt dat nou weer uit? Dat vind ik nou ook. Zo lekker met spekjes, ook als de mussen van het dak vallen.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
woensdag 22 juli 2015 om 17:52
quote:ikeaverslaafde schreef op 22 juli 2015 @ 17:18:
Wat een grappige verklede katten!
Ik eet vanavond het opgewarmde eten van gisteren.
@Kia, doe je voorzichtig???
En dat is?
Maar ik hoor het al, lekker en makkelijk vandaag
Heb ook geen zin om te lang in de keuken te staan, maar wil wel lekker eten. Meestal zit hier een relatie tussen
Wat een grappige verklede katten!
Ik eet vanavond het opgewarmde eten van gisteren.
@Kia, doe je voorzichtig???
En dat is?
Maar ik hoor het al, lekker en makkelijk vandaag
Heb ook geen zin om te lang in de keuken te staan, maar wil wel lekker eten. Meestal zit hier een relatie tussen
woensdag 22 juli 2015 om 17:54
Nou, ik kan jullie echt niet bijhouden, ik breek gewoon af en toe maar in
Eten....je kan mij elke dag stamp voorzetten, ben er gek op. Helaas denken de heren er hier ook anders over.
Heb voor vanavond een aardappel gratin uit de oven met een rundervink en doppers.
Maar eigenlijk wil ik dus nu andijvie stamp met spekkies
woensdag 22 juli 2015 om 18:33
quote:Grobbekuiken schreef op 22 juli 2015 @ 17:54:
Eten....je kan mij elke dag stamp voorzetten, ben er gek op. Helaas denken de heren er hier ook anders over.
Heb voor vanavond een aardappel gratin uit de oven met een rundervink en doppers.
Ik dacht dat ik veel moest bijlezen nadat ik 1,5 dag (in het weekend weliswaar) een echt leven had.....Maar jij
Aardappelgratin klinkt goeoed!
Ik dacht dat ik veel moest bijlezen nadat ik 1,5 dag (in het weekend weliswaar) een echt leven had.....Maar jij
Aardappelgratin klinkt goeoed!