Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:ikeaverslaafde schreef op 22 juli 2015 @ 17:54:

https://www.youtube.com/watch?v=2wfNi7p9LS0 Dit kende ik nog niet.

Waar ish het meischje

Ik ga btw straks White like me kijken.....Als ik mijn bord eten voor me heb
quote:Grobbekuiken schreef op 22 juli 2015 @ 18:20:

Oh, gelukkig Lees niet alles terug, want jullie gaan op topsnelheid.

Vandaag weer een paar uur gewerkt, 's avonds kun je me sowieso afvoeren momenteel, dus van mij weinig zinnige (voor zover die er al waren) bijdragen.

Maar die heerlijke foto's maken heul veel goed!

Het viel best mee heur!!!! Vanochtend was alleen Charlotte er. Toen kwam IL en ik....Toen Grump, nou ja dan weet je het wel
quote:Lovestar schreef op 22 juli 2015 @ 17:52:

[...]

Heel lekker, maar vullend?

Nee, niet echt. Maar wel goed genoeg om op naar huis te fietsen. Ik eet alleen vanavond, dus het wordt denk ik zo maar een gevulde omelet of iets.

En van dat plaatje, ja das ijs. En ik kan het schaamteloos eten, zonder stinkende ruften te laten en de gehele week onder de pukkels te zitten. En het ligt niet zwaar op de maag. En ik zou aandelen moeten hebben erin.
quote:Lovestar schreef op 22 juli 2015 @ 18:33:

[...]

Ik dacht dat ik veel moest bijlezen nadat ik 1,5 dag (in het weekend weliswaar) een echt leven had.....Maar jij

Aardappelgratin klinkt goeoed!

Hahaha! Mijn RL neemt verdomd veel vrije tijd in beslag.

Hopelijk is ie lekker. Hij staat in de oven. Voor het eerst dat ik dat maak. Ben niet zo kokerig. Man wel maar die is pas tegen 19.00 uur thuis, dus dan moet je wat hè.
Maar dames, het hele BBQ idee (80 pagina's terug) stond me eigenlijk wel aan. Ik woon niet echt heel centraal, maar ik heb wel een tuin.
quote:Lovestar schreef op 22 juli 2015 @ 18:37:

[...]

Het viel best mee heur!!!! Vanochtend was alleen Charlotte er. Toen kwam IL en ik....Toen Grump, nou ja dan weet je het wel
quote:melbrw schreef op 22 juli 2015 @ 18:42:

Maar dames, het hele BBQ idee (80 pagina's terug) stond me eigenlijk wel aan. Ik woon niet echt heel centraal, noordholland toeristenplaatsje, maar ik heb wel een tuin.Count me in!
Bij mij is namelijk geen optie want ik denk dat mijn nerdman acuut in rainman verandert van een kudde vrouwen die hem ook nogeens leuk vinden. Dat issie echt niet gewend. Al is hij wel de koning van de barbecue dat dan weer wel.
quote:Grobbekuiken schreef op 22 juli 2015 @ 17:54:

Nou, ik kan jullie echt niet bijhouden, ik breek gewoon af en toe maar in

Eten....je kan mij elke dag stamp voorzetten, ben er gek op. Helaas denken de heren er hier ook anders over.

Heb voor vanavond een aardappel gratin uit de oven met een rundervink en doppers.

Maar eigenlijk wil ik dus nu andijvie stamp met spekkies Lekker aardappelgratin.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lovestar schreef op 22 juli 2015 @ 18:37:

[...]

Het viel best mee heur!!!! Vanochtend was alleen Charlotte er. Toen kwam IL en ik....Toen Grump, nou ja dan weet je het wel Klopt ik heb al heel vroeg in de ochtend geen leven
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Das wel een punt.. Er kunnen maar twee stukjes tegelijk op mij emmer-BBQ.
De buren zijn weer terug van vakantie en dat is te merken aan de terrorkids in hun tuin. Ik kon het niet opnemen. Maar die kinderen zijn hiermee vergelijkbaar.

https://www.youtube.com/watch?v=UPHLaBNbZeE
quote:melbrw schreef op 22 juli 2015 @ 18:57:

[afbeelding]
Wie wilt een hapje?

quote:melbrw schreef op 22 juli 2015 @ 18:52:

Das wel een punt.. Er kunnen maar twee stukjes tegelijk op mij emmer-BBQ. Ik heb een weber dat gaat wel aardig. Kan het altijd vragen hoor maar vergeef me als hij na het vlees bakken als een autist achter zijn Xbox verdwijnt haha aha
Met als hoofd attractie ..... Kitler!
poef!

Mijn poezel zag voor het eerst een meeuw. Dat was voor hij doorhad hoe groot die dingen eigenlijk zijn.
quote:melbrw schreef op 22 juli 2015 @ 18:38:

[...]

Nee, niet echt. Maar wel goed genoeg om op naar huis te fietsen. Ik eet alleen vanavond, dus het wordt denk ik zo maar een gevulde omelet of iets.

En van dat plaatje, ja das ijs. En ik kan het schaamteloos eten, zonder stinkende ruften te laten en de gehele week onder de pukkels te zitten. En het ligt niet zwaar op de maag. En ik zou aandelen moeten hebben erin. Ik dacht al, want ik vond het niet veel voor een avondmaaltijd als je verder normaal gegeten heb
quote:Lovestar schreef op 22 juli 2015 @ 19:03:

Wie wilt een hapje?

[afbeelding]Ziet er goed uit. Ik heb iets soortgelijks op. Eet smakelijk.
*poef*

Dit is de huisgenoot, die overigens ee ook van houdt om op zijn kont gemept te worden, wat ik alleen zachtjes durf omdat hij een zak botten met een velletje is.
quote:melbrw schreef op 22 juli 2015 @ 18:42:

Maar dames, het hele BBQ idee (80 pagina's terug) stond me eigenlijk wel aan. Ik woon niet echt heel centraal, noordholland toeristenplaatsje, maar ik heb wel een tuin.Echt????
Wat een lieve poes Mel.
En die zwarte witte huisgenoot is ook heel lief.
Lekker luf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven