Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
quote:melbrw schreef op 24 juli 2015 @ 15:46:

[afbeelding]

Voor de volgende troll.
quote:Grobbekuiken schreef op 24 juli 2015 @ 17:07:

[...]

Dit was nr 4, nog 2 te gaan.

Maar dus nu wel over de helft! Halverwegefeestje!
Ik vind deze zo leuk !
Fijn dat je over de helft bent,Grob!

Heb je veel last van je kuur?

Oh, als je geen zin hebt om antwoord te geven mag dat hoor!

Als je wil spuien ook
Heb er zelf een topic over geopend toen het allemaal begon te spelen (overig - slecht nieuws komt dus toch in drieën), maar die ligt nu een beetje op z'n gat. Eigen schuld hoor. Maar daar kun je lezen hoe het t/m kuur 3 is gegaan. Wisselend qua last, geen peil op te trekken weet ik nu

Nu heb/krijg ik 3 andere kuren met weer andere bijwerkingen, moet het maar weer afwachten.
Wat een nachtmerrie moet dat zijn.
Probleem is vooral dat ik te hard ben voor mezelf en dat breekt me regelmatig op. Gelukkig heeft zo'n beetje iedereen in mijn omgeving het wel door dus ik word regelmatig op m'n nummer gezet.

Vooral emotioneel is het zwaar (vooral in de dip week, huilen, bang, boos, agressief soms, de hele rataplan). Lichamelijk gaat het tot nu toe best redelijk, maar moe! Niet normaal meer.
Alle reacties Link kopieren
Grob

had wel wat van je topic gelezen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het helpt wel dat ik hoe dan ook positief blijf, of probeer te zijn. En hey, er gaat een keer een eind aan komen!

Ben nu Sugar Lee Grobbie. Het gerucht gaat dat je haar mooier wordt als het weer aan groeit (nou is dat bij mij al heul snel mooier dan m'n eigenste melkboerenhondenhaar ) dus heb ik besloten dat ik een weelderige bos krullen wil!
Hopelijk schiet het een beetje op met de laatste 2 behandelingen en ben je er straks van af.
quote:ikeaverslaafde schreef op 24 juli 2015 @ 17:42:

Hopelijk schiet het een beetje op met de laatste 2 behandelingen en ben je er straks van af.Hoop ik ook! Dan nog 21 bestralingen en dan zou het ergens in oktober klaar moeten zijn.
21! Wat een aantal...
Ik had je topic ook voor een deel meegekregen, maar bij gebrek aan nuttige tips niet meegeschreven. Maar je komt zo positief over, dat vind ik echt heel knap van je
Schijnt normaal te zijn. Vier weken elke doordeweekse dag + 1, dus daar ben ik relatief snel doorheen.

Als ik daarna dan maar beter ben, maar daar ga ik gewoon van uit.
Zelfspot en humor is voor mij dé manier om ermee te dealen, anders zou ik gek worden.

Positief blijven lukt echt niet altijd hoor, maar niemand is er mee geholpen als ik depri raak.

Bovendien wil ik ooit oma worden maar m'n kuikens worden steeds gejat, dus daar heb ik nog heul veel tijd voor nodig
Zo, en dan nu maar eens achter de pannen.

Tot later!
Ik ga mijn man thuis achter minstens vijf lagen behang plakken. Ondanks tig waarschuwingen z'n replica honkbalshirt van 300 dollar onder de barbecue saus. Ding is hagelwit. Kan m wel schoppen haha 😆"trek m anders ff uit tijdens het eten" neeeee keertje luisteren... Dankzij hem zijn we ook halfuur op zoek geweest naar de ingang terwijl ik al twee keer zei "volgens mij is het dààr"
quote:Grobbekuiken schreef op 24 juli 2015 @ 17:07:

[...]

Dit was nr 4, nog 2 te gaan.

Maar dus nu wel over de helft! Hoe gaat het met je?
quote:Grobbekuiken schreef op 24 juli 2015 @ 17:35:

Probleem is vooral dat ik te hard ben voor mezelf en dat breekt me regelmatig op. Gelukkig heeft zo'n beetje iedereen in mijn omgeving het wel door dus ik word regelmatig op m'n nummer gezet.

Vooral emotioneel is het zwaar (vooral in de dip week, huilen, bang, boos, agressief soms, de hele rataplan). Lichamelijk gaat het tot nu toe best redelijk, maar moe! Niet normaal meer.
Echt knap dat je positief blijft. Maar is denk ik ook overlevings mechanisme. Ik zal je kuikens niet meer opeten. Beloofd.
quote:Grobbekuiken schreef op 24 juli 2015 @ 17:41:

Het helpt wel dat ik hoe dan ook positief blijf, of probeer te zijn. En hey, er gaat een keer een eind aan komen!

Ben nu Sugar Lee Grobbie. Het gerucht gaat dat je haar mooier wordt als het weer aan groeit (nou is dat bij mij al heul snel mooier dan m'n eigenste melkboerenhondenhaar ) dus heb ik besloten dat ik een weelderige bos krullen wil!

U vraagt, wij draaien

quote:Grobbekuiken schreef op 24 juli 2015 @ 17:19:

Ik vind deze zo leuk !Ik ook!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Grobbekuiken schreef op 24 juli 2015 @ 17:52:

Zelfspot en humor is voor mij dé manier om ermee te dealen, anders zou ik gek worden.

Positief blijven lukt echt niet altijd hoor, maar niemand is er mee geholpen als ik depri raak.

Bovendien wil ik ooit oma worden maar m'n kuikens worden steeds gejat, dus daar heb ik nog heul veel tijd voor nodig

Sorry Grob Ik kom hem terug brengen.......

I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven