Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
@Grobbie, ik snap nu pas wat je bedoelt met de zakken gif. Ook van mij een dikke en sterkte.
quote:Grobbekuiken schreef op 24 juli 2015 @ 10:43:

*klaagmodus aan*

Mag zo naar het zh om weer zo'n fijn zakkie (of 2) gif te gaan scoren. Heb er zó geen zin in!!

*klaagmodus nog steeds aan uit*

Sterkte
quote:ikeaverslaafde schreef op 24 juli 2015 @ 11:00:

[...]

Prachtig, ik zou het geweldig vinden in zo'n kasteel te overnachten!

toen het nog heel was wel ja! prachtig!

de binnenkant ziet/zag er zo uit.

alleen nu is het getrasht en het staat op de nominatie om gesloopt te worden. ik wil er nog een keer langsgaan voor ie echt plat is.

grob, hoe lang/vaak moet je nog?
Waar is dat kasteel, Melbrw?
quote:ikeaverslaafde schreef op 24 juli 2015 @ 12:06:

Waar is dat kasteel, Melbrw?https://www.google.nl/sea ... 00&rlst=n&ved=1t%3A12286#
In de Ardennen? Ik kan er dus gewoon naartoe...
Alle reacties Link kopieren
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Grob ook bij mij viel het kwartje een beetje laat.

PS van mij gaan jullie weinig last hebben want ik ben tot laat weg met man en kinders naar een honkbalwedstrijd :D
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Grump.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:ikeaverslaafde schreef op 24 juli 2015 @ 12:17:

In de Ardennen? Ik kan er dus gewoon naartoe...

ja, dat kan inderdaad. er gaan verhalen rond van een gestoorde boswachter die op bezoekers schiet. zweefteven zeggen dat het er spookt. overigens heb ik geen van beiden gezien. let op waar je loopt binnen, er heeft al een aantal keer brand gewoed waardoor er nu geen dak meer op zit en de bovenste etages staan op instorten.

je kan redelijk in de buurt bij het andere kasteel parkeren, dan zie je de toren al. dan klim je over een hek, loopt een stukje door het bos en tada! Het is open
have fun!

hoop dat je het droog houdt grump.
Dag Grumpy! Veel plezier!

@Melbrw, wel leuk voor een dagje urbexen. Maar zelfs al komen we niet binnen, van buiten is het al erg imposant.

Ikea, dit is een van de makkelijkste locaties die bestaan. Mijn eerste locatie ook trouwens. iedereen is vet geheimzinnig over de mooiere plekken om het trashen tegen te gaan. soms staat het antiek er zelfs nog in.

Dussss, Door,als jij nog leegstaande kerken/kloosters/kastelen weet bij jou in de omgeving??
Grumpy veel plezier!

Homerun .

Haha gave foto. We zitten nu in de auto 🚗 is nog wel even een aardig stuk rijden. Maar we hebben een tas kleffe broodjes mee dus we overleven het wel hahaa. Wat haatte ik dat als kind dan wou ik patat 🍟 maar nu weet ik hoe duur het is om die hongerige koters te voederen.
Goede reis!
Ik kom maar niet op gang vandaag. Het voelt alsof het half 7 's ochtends is.
quote:GrumpyCat2 schreef op 24 juli 2015 @ 13:40:

Haha gave foto. We zitten nu in de auto 🚗 is nog wel even een aardig stuk rijden. Maar we hebben een tas kleffe broodjes mee dus we overleven het wel hahaa. Wat haatte ik dat als kind dan wou ik patat 🍟 maar nu weet ik hoe duur het is om die hongerige koters te voederen.

Er waren nog 3 chicken nuggets van Grob over en je hebt 3 koters in de auto toch? Ik zeg op de terugweg NUGGETS .

Sorry Grob
Twee koters. De oudste is 'al' 16 en die vind het vet lame om met zijn daddy naar de baseball te gaan 😁 dus die is thuis.
Kitlers!

Ik ben eindelijk uit mijn hol gekropen.....

Waar moet ik eerst bijlezen?
quote:Grobbekuiken schreef op 24 juli 2015 @ 10:35:

[...]

Neeee!! Dat was wel mijn zoon hè!Jammer
quote:Grobbekuiken schreef op 24 juli 2015 @ 10:43:

*klaagmodus aan*

Mag zo naar het zh om weer zo'n fijn zakkie (of 2) gif te gaan scoren. Heb er zó geen zin in!!

*klaagmodus nog steeds aan uit*

Één voordeel.... het net uitgekomen nieuwe kuiken gaat mee, wel zo veilig voor het behoud van m'n gezin Ach Grobje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven