Kitlers the sequel
woensdag 22 juli 2015 om 21:20
Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.
De vorige keer in Kitlers....
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
vrijdag 24 juli 2015 om 17:26
Heb er zelf een topic over geopend toen het allemaal begon te spelen (overig - slecht nieuws komt dus toch in drieën), maar die ligt nu een beetje op z'n gat. Eigen schuld hoor. Maar daar kun je lezen hoe het t/m kuur 3 is gegaan. Wisselend qua last, geen peil op te trekken weet ik nu
Nu heb/krijg ik 3 andere kuren met weer andere bijwerkingen, moet het maar weer afwachten.
Nu heb/krijg ik 3 andere kuren met weer andere bijwerkingen, moet het maar weer afwachten.
vrijdag 24 juli 2015 om 17:35
Probleem is vooral dat ik te hard ben voor mezelf en dat breekt me regelmatig op. Gelukkig heeft zo'n beetje iedereen in mijn omgeving het wel door dus ik word regelmatig op m'n nummer gezet.
Vooral emotioneel is het zwaar (vooral in de dip week, huilen, bang, boos, agressief soms, de hele rataplan). Lichamelijk gaat het tot nu toe best redelijk, maar moe! Niet normaal meer.
Vooral emotioneel is het zwaar (vooral in de dip week, huilen, bang, boos, agressief soms, de hele rataplan). Lichamelijk gaat het tot nu toe best redelijk, maar moe! Niet normaal meer.
vrijdag 24 juli 2015 om 17:41
Het helpt wel dat ik hoe dan ook positief blijf, of probeer te zijn. En hey, er gaat een keer een eind aan komen!
Ben nu Sugar Lee Grobbie. Het gerucht gaat dat je haar mooier wordt als het weer aan groeit (nou is dat bij mij al heul snel mooier dan m'n eigenste melkboerenhondenhaar ) dus heb ik besloten dat ik een weelderige bos krullen wil!
Ben nu Sugar Lee Grobbie. Het gerucht gaat dat je haar mooier wordt als het weer aan groeit (nou is dat bij mij al heul snel mooier dan m'n eigenste melkboerenhondenhaar ) dus heb ik besloten dat ik een weelderige bos krullen wil!
vrijdag 24 juli 2015 om 17:52
vrijdag 24 juli 2015 om 18:11
Ik ga mijn man thuis achter minstens vijf lagen behang plakken. Ondanks tig waarschuwingen z'n replica honkbalshirt van 300 dollar onder de barbecue saus. Ding is hagelwit. Kan m wel schoppen haha
"trek m anders ff uit tijdens het eten" neeeee keertje luisteren... Dankzij hem zijn we ook halfuur op zoek geweest naar de ingang terwijl ik al twee keer zei "volgens mij is het dààr"
vrijdag 24 juli 2015 om 18:15
quote:Grobbekuiken schreef op 24 juli 2015 @ 17:35:
Probleem is vooral dat ik te hard ben voor mezelf en dat breekt me regelmatig op. Gelukkig heeft zo'n beetje iedereen in mijn omgeving het wel door dus ik word regelmatig op m'n nummer gezet.
vrijdag 24 juli 2015 om 18:16
quote:Grobbekuiken schreef op 24 juli 2015 @ 17:41:
Het helpt wel dat ik hoe dan ook positief blijf, of probeer te zijn. En hey, er gaat een keer een eind aan komen!
U vraagt, wij draaien
U vraagt, wij draaien
vrijdag 24 juli 2015 om 18:22
quote:Grobbekuiken schreef op 24 juli 2015 @ 17:52:
Zelfspot en humor is voor mij dé manier om ermee te dealen, anders zou ik gek worden.
Positief blijven lukt echt niet altijd hoor, maar niemand is er mee geholpen als ik depri raak.
Bovendien wil ik ooit oma worden maar m'n kuikens worden steeds gejat, dus daar heb ik nog heul veel tijd voor nodig
Sorry Grob Ik kom hem terug brengen.......
Zelfspot en humor is voor mij dé manier om ermee te dealen, anders zou ik gek worden.
Positief blijven lukt echt niet altijd hoor, maar niemand is er mee geholpen als ik depri raak.
Bovendien wil ik ooit oma worden maar m'n kuikens worden steeds gejat, dus daar heb ik nog heul veel tijd voor nodig
Sorry Grob Ik kom hem terug brengen.......