Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen dames

poging 2.....

Mark is bij opa en oma te logeren, dus ik heb mijn handen vrij voor jullie (als anne gaat slapen...). Ik snap niet hoe jullie dat doen hoor, achter de pc als kids thuis zijn. Als ik maar aan de pc denk dan wil mark er al achter om een spelletje te doen... En 's avonds ben ik erg druk met anne en slapen.

Ik was net al een behoorlijk eind met reageren, schiet er ineens een andere blz omhoog!! Grrrrr zal wel weer op een verkeerd knopje hebben gedrukt...

Naat, heb je vannacht beter geslapen? Niks zo frustrerend als een beebje dat blijft zitten. Hoe is het dakkapel geworden??

kokos, fijne vakantie gehad?

Star, oh voor mijn gevoel is dat ook veel sneller gegaan met je beugel! Bij mijn vader zit het spalkje ook nog (inmiddels een jaar of 8)

Cin, hoe is het met je rug??? mocht je eerder komen, of moet je het volhouden tot woensdag?

ohhh bridg, je kereltje gehavend! Heeft ie er last van? Wat een snoesje is Fieke!! Hoe is het met de trouw-voorbereidingen?

compu, ohh da's schrikken in het zwembad! Oefenen ze bij jullie wel om onder water te gaan? Bij ons wel, dus het doet mark niks, maar mijn hart maakt een extra slag als ik het zie...

Mamax, leuk hoor een nieuwe hobby.

mal, leuk een nieuw bed (of hele kamer? heb ik even gemist) voor Mr J. Gaat het nog steeds zo goed met mannetje?

juud, ik heb ook een stukje gezien van "hoe word ik mamma..." Wat een, tsja hoe zal ik het noemen, nou ja een aanstelwijf idd. En dan die ander erbij die een kraamfeest voor 500 man had en dan schermen gaat neerhangen... Ben je niet bang dan mannetje dan om half 6 bij je in bed komt kruipen? Met een groot bed dus. En hoe is het met Cas?

suze, wat goed dat huis nu echt helemaal verkocht is! Geeft altijd wat extra lucht vind ik. En nu dus allemaal mannen aan het werk in het nieuwe huis. Hoop dat het snel klaar is, dan kun je het lekker weer van jezelf maken.

hel, balen dat er bij jullie nog niet een vooruitzicht is op een koper. Hoeft er maar 1 te komen (zegt man altijd...), dus kan zo klaar zijn natuurlijk. maar een verkocht huis is toch fijner.

jinny, hoe is het bij jullie? En met je mannetjes. Had ik je al bedankt eigenlijk voor de romper??? Zo niet, bij deze dan. Hij is echt leuk!!!

noos, balen dat het nog steeds niet goed gaat thuis... Denk je dat het nog te doorbreken is? Snap je gevoel wel hoor van het meeschrijven. Ik heb het ook nl. Als ik dan na een week weer eens een poging doe, dan is mijn tijd al weer op aan het bijlezen... Maar gewoon lekker blijven komen als je er behoefte aan hebt hoor (vind ik dan) Ik heb je nog niet afgeschreven hoor!

Ja gister al weer een jaar geleden.. Is echt zo mega snel gegaan!

Zo nu eerst posten, voor het weer weg is.
zo volgende. Meisje ligt lekker te slapen inmiddels, dus ook nog even een update van hier. Met Mark gaat het allemaal goed, die mocht dus even logeren bij opa en oma, omdat wij uit eten gingen ivm ons 1-jarig jubileum. We gingen naar de Joegoslaaf, lekker hoor. Ik heb nog nooit zo vol gezeten!!! Anne doet het ook super, weet niet of ik van vorige cb-bezoek had geschreven. Ze was in 1 maand 1 kilo gegroeid (goden verzoeken om op te schrijven dat meisje slaapt....) en is ong 57 cm lang. 1e 2 prikken erin, zo sneu.... Verder is ze 's avonds erg onrustig, dus ik wandel veel 's avonds.

Verder hebben we een (voor ons) nieuwe auto. Mijn ouders wilden vorige week graag naar mijn opa en oma en hun uitlaat was stuk. Dus of ze onze auto mochten lenen. Nou tuurlijk. Bellen ze om een uur of 2 dat ze betrokken zijn geraakt bij een botsing. Schrok me wild. Gelukkig zijn mijn ouders ongedeerd. Mijn moeder is maandag nog wel naar zh geweest voor foto's van haar nek. Is gelukkig niets gebroken, wel gekneusd. Mijn vader reed schiphol en A'dam en het stond ineens stil. Mijn vader heeft de remlichten van de auto voor hem nooit gezien. Gelukkig reden ze ong 40 omdat het erg druk was. Mijn vader zag in de auto voor hem een autostoel met koppie, dus heeft de auto naar links gegooit, daar reed nl niks. (Heeft de auto wel geraakt aan de zijkant) Maar op die baan reden ze sneller, dus is er toch nog 1 achterop geknalt. Auto dus helemaal aan gort. Zal wel eens proberen een foto te plaatsen.

meisje heeft het nu echt niet meer naar haar zin. Tot snel!!
Hoi Ris! Gezellig even een update. Oei, auto flink in de kreukels....
Goedemorgen,

Zo Tobias is net opgehaald door oma en we gaan hem vanavond na het eten halen.

Ik vind het wel een beetje dubbel. Hij heeft het echt naar zn zin bij oma, maar ik heb het gevoel dat ik hem echt het huis uit stuur. ( daar kan ik dan zo om gaan huilen en dan mn moeder bellen dat ze hem terug moet brengen )

Maar het is ook wel even lekker een dagje voor mezelf. Ik ben mezelf ook gewoon een beetje zat. Ik zeur echt niet snel, maar nu.. ik ben bijna alleen maar aan het klagen/zeuren dat ik het zo zat ben. Zucht... Stomme ik.

Wauw Ris, heftig zeg jullie auto. Die zit behoorlijk in elkaar. Zal wel ontzettend schrikken geweest zijn!

Mooi balen dus!
Joh, heerlijk toch voor Tobias die aandacht alleen voor hem! Geniet er nou maar van, doet hij ook.
Naat geniet er idd maar van want met 2 kinderen ben je cht beredruk. Mart is nu naar de creche dus ik heb vandaag alleen Cas, echt lekker zo'n rustig dagje.

Jeetje Ris dat is een flinke botsing, schrikken zeg. Krijg je nu wel alles vergoed omdat andere in jullie auto reden?

Ik zat even heel blond te bedenken wie Bammeisje is maar nu weet ik het weer . Leuk zo'n avondje uit en Bamman natuurlijk allang blij dat hij niet mee naar die film hoefde.

Mijn vent rookt sigaren, hoe dikker hoe beter en dan het liefst met een glas whiskey erbij. Maar hij mag van mij niet in huis of buiten onder de slaapkamers roken want anders gaat idd alles stinken, zo goor. Dus nu heeft hij een eigen hoekje in de tuin. Maar als het straks kouder wordt dan is dat ook weer afgelopen natuurlijk en in restaurants heeft hij tegenwoordig ook al pech, arme Vent

Ooh Cas is alweer wakker. Ciao!
Pffffff

Ik wil niet meteen aan alle alarmbellen trekken, maar ik zag vandaag dat Jonathan een paar keer met zijn rechterarmpje trok tijdens het eten. Hij was verder helemaal bij en reageerde op me en zat tussendoor op tafel te trommelen en van alles te doen. Maar goed, de schrik zit er wel in.

We hadden net gisteravond na 2 weken een pietsje afgebouwd van de frisium nadat Jonathan vorige week ziek was. Ik weet niet of dat al zo snel ontrekkingen geeft (meestal is dat pas na 2-3-4 dagen).

het ging zo goed...!

En het is ook voor het eerst dat ik zomaar overdag iets geks zie bij hem. Jonathan heeft nog nooit epi gehad als hij wakker was, altijd alleen maar vanuit de slaap. Het zou ook nog een soort spasme kunnen zijn, vanwege zijn stfwziekte. Normaal als Jonathan epi heeft zijn de bewegingen veel groter en meer door het hele lichaam (hoofd, beide armen en iets in de benen).

Bah, sta te trillen op mijn benen.

Anyway, M belt dr B even op om te vragen of we niet eerst misschien de keppra moeten ophogen, want Jonathan weegt denk ik al wel tegen de 15 kilo en die is ingesteld op 10 kilo. Daar had dr B het laatst al over dat de keppra misschien omhoog moet, dus dat overleggen we nu maar...

ondertussen duimen draaien. Hopelijk een eenmalig iets of iets heel onschuldigs. ga maar een beetje afleiding zoeken. De vorige keer dat het opnieuw begon was het meteen heel heftig, dus het is nu vast iets anders.
Stressed is just desserts spelled backwards
.... even adem in adem uit...

Dr B belt vanmiddag terug maar M zegt ook gewoon rustig blijven ALS het al wat was, was het in ieder geval niet heel heftig en Jonathan ligt nu heel rustig te slapen, draait bijna niet, dat is meestal een goed teken. Misschien gewoon wat kramp of een gekke trek in zijn armpje. Ik ga morgen even op het KDV proberen te regelen of hij daar op de weegschaal kan, dan kunnen we beter kijken wat hij nodig heeft van het 1e medicijn.
He bah Mal wat schrikken zeg. Heeft hij al teruggebeld naar M.? Nou ik hoop dat het allemaal meevalt
Get Mal, ik hoop toch niet dat het een epiaanval is. Meld je het even als Dr B heeft gebeld? Fijn dat hij rustig slaapt.
dr B is een paar daagjes vrij dus we hebben een andere neuroloog gesproken en die zei dat we het gewoon even moeten aankijken. En we hebben net iets afgebouwd maar als het nog een keer gebeurd moeten we terug naar 7.5 mg en dan wachten tot dr B terug is. Maar het kan heel goed door het afbouwen komen, en het kan eigenlijk ook van alles zijn. Hij is verder wel lief en vrolijk enzo dus het zal wel meevallen hoop ik.
Naatie, stooooooooooooooooop met die rare gedachten! Je doet het juist hartstikke goed. Tobias krijgt heel veel andacht die jij hem nu niet volledig kunt geven, dat is juist hartstikke lief! Het wordt tijd dat je bevalt!

Mal, oooh he wat een schrik. Fijn dat je toch zo snel een arts te pakken hebt gekregen. Diep inademen. Knuf van mij.

Ris, wat een deuk zeg! Tjonge, heftig! Gelukkig zijn je ouders ongedeerd, maar dat duurt wel even voor je de schrik kwijt bent! Fijn dat de kindjes goed gaan.

Nog geen blauwe vandaag, mmm. Hopelijk morgen. Ging goed vandaag met de akela, maar het blijft wel een beetje slikken dat zij mijn kind van de Kita haalt, dat wil ik eigenlijk zelf doen, maar goed. Het is maar een paar keer per maand!
Pffff Mal wat een schrik. Hoe is het nu?

Ris, haaaaaaaaai!
He Mal, weer onrust. Aankijken dan maar. Zit je veel bij zijn bedje momenteel? Slaapt hij al in het bed eigenlijk?

Ris, wat een toestand met het ongeluk! Maf om de auto zo in elkaar te zien. Leuk je weer te lezen.

En Noosje, gezellig posten hoor. Ook als het niet gezellig is! Kun je het even van je afpraten. Sterkte.

Naat, ik vind je juist heel stoer! Dus klagen mag nu echt wel hoor!

Wat heb je gedaan vandaag?

Ga even kijken naar Bridges programma.
Haha Bridget natuurlijk!

Bridges, over jou gesproken, wij zwemmen in Z-S. Daar is het op zaterdag en ze hebben op advies van de fysio een aflopend bad.

Suze, zat ook laatst erg aan jullie te denken. Is het jaar gauw gegaan voor je gevoel? Je mag het zeggen als je het een stomme vraag vindt hoor..

Jinny, schoenen uit is idd gebruikelijk. En wat me ook opvalt, die sjaaltjes om de nek van de kindjes! Gezien?

Winterschoenen in da house! Hoge zwarte velours veterschoenen van Pinnochio (2e hands).
Eerst: Schrikken Mal! Hopelijk was het geen aanval maar ik kan me voorstellen dat je even heel erg schrok!

Hier kreeg ik geen goed nieuws gisteren. Helemaal niet zelfs.

Ik ben ingestuurd voor een spoedconsult bij de neuroloog. Die sloeg een paar keer met een hamer tegen mijn been en hij veroordeelde me met een paar zinnen tot 3 maanden rust. Het enige wat ik mag doen is: beetje lopen (rondje rond het huis), beetje zitten, veel liggen.

Niet werken, geen kinderen tillen, niet autorijden (kan ik ook niet, ik heb een klapvoet), niks doen wat m'n rug ook maar een beetje kan belasten.

Het doel is om zonder pijnstillers de dag door te komen. Als ik pijnstillers nodig heb dan heb ik teveel gedaan en moet ik meer gaan liggen.

Eind september krijg ik dan een MRI en dan krijg ik 6 oktober de uitslag.

Als na 3 maanden de pijn niet VEEL minder is dan opereren ze. En als ik nu pijn krijg terwijl ik de hele dag lig dan opereren ze ook.

Hij was heel streng, ik MOET me er echt aan houden anders word (blijf?) ik blijvend invalide. Ik heb geen achillespeesreflex meer en bij overbelasting kunnen er meer reflexen uitvallen en dan kan mijn rechterbeen blijven slepen (dat doe ik nu ook al een beetje, ik kan er niet goed op lopen/staan).

Dit had echt niet slechter uit kunnen komen. Cas moet nu 5 dagen per week naar het kdv en voor het halen en brengen zijn we grotendeels aangewezen op m'n ouders. Steeds als Eduard wil klussen in het huis moet er hier iemand in huis zijn om op de kinderen te passen want dat kan ik zelf niet doen.

Het is nu nog erg overweldigend voor ons en we komen langzaam op gang met alles te regelen. Zwemles, kinderen naar school, verzorging van de kinderen, boodschappen, huis poetsen, allemaal dingen die ik normaal voor mijn rekening nam.

Een ramp dus. Maarja, ook dit komt wel goed.

Voordeel: Ik ben VEEL op internet te vinden want ik heb werkelijk echt geen RUK te doen de hele dag.

Cin, wat ontzettend klote zeg!!! Oooh, dit komt idd nooit goed uit, maar slechter gepland dat nu kan niet. 3 maanden zeg, dat is me nogal lang. Veel sterkte. Wel gezellig dat je hier nu bent ja Maar ik zie je dan liever niet hoor.... We zullen Derek vragen of hij je kan instralen.

Berend ging gisteren met een heel serieus gezicht staan, hield zich met 1 arm aan mij vast, duwde zich toen van me af en stond 2 seconden zelf!!! En dit tot 3 x toe, echt heel geconcentreerd. Knap kiiiiiind!!!

Verder geen nieuws hier, doei!
Compu, zag gisteren 2 sec van de Bridget programma, maar het is echt te dom zeg. Ik vond haar altijd erg grappig, maar wat is zij afgezakt, jammer.
Vandaag DE dag. Maar geen baby dus. Helaas. Afwachten maar weer

Cin wat ontzettend heftig zeg!
Cin, oooo wat verschrikkelijk voor je. En nu net dat jullie het huis hebben gekocht. Hebben jullie het huurcontract al opgezegd, of niet want dat geeft misschien nog wat adempauze, maar kan me voorstellen dat die dubbele lasten ook niet fijn zijn. Veel sterkte en beterschap meid! Ik lees alleen nergens wat het nu is, of weten de artsen dat ook nog niet?

Berend, los gestaan, knappe jongen!!!

Naatie, de beeb komt nu snel. Ik zal even voor je dansen. Hang in there. En ben je gek dat je je rot voelt als Tobias naar oma gaat. Oma en Tobias vinden dat allebei leuk en jij kan even rusten. Een win-win situatie lijkt me.

Rissie, poeh heftig van de auto en je ouders. Gelukkig alleen blikschade, het had erger kunnen zijn.

Bridge, waar is de Drek banner? Voor het aftellen van de dagen zeg maar

Juud, wij hebben hier onder het afdakje ook een rookhoekje. Staat een stoeltje met kussens erin voor vent had je mijn mail nog gehad want ik kreeg steeds van alles terug, of zit je mailbox vol (ging over de keukenuitbreiding). Wij gaan vandaag weer op kraambezoek, nu bij mijn vriendin met de 10-ponder. Die zit nu al in maat 62, dus beer van een baby denk ik. Schattig.

CD, gaat het goed met Kevin op de peuterspeelzaal? Heb je dan je handen wat meer vrij?

Noosje ik hoop dat je gauw weer de zon gaat zien achter de donkere wolken meisje...

Compu, haha nu al winterschoenen gescoord. Volgende week komt op het KDV bij Jonathan de revalidatie-arts en dan horen we of hij aangepaste schoentjes of inlegzooltjes of braces moet, of dat het goed is zo. Spannend. Jonathan loopt nog best wel slordig dus ik verwacht wel dat er wat komt.

hier gaat het wel weer! Jonathan lekker geslapen vannacht (wel 1 droomhuilbui, maar dat is van het afbouwen) Hij is vandaag toch naar het KDV, maar we hebben hem even gebracht om tegen de leidster te zeggen waar ze op moet letten.
Cin balen zeg! Dat komt nu echt helemaal niet goed uit. Sterkte ermee! En idd veel hier op het internet dan weten we zeker dat je het rustig aan doet.

Mal ik heb mijn mailbox weer geleegd maar de mail over de keuken heb ik nog wel gehad. Vent heeft hem al beantwoord en die heb ik weer naar jullie verstuurd.

Naat staat het dakkapel er al op?
Jemig, wat een lekker weer. Dat doet je toch alle regendagen vergeten?
Hee,

Cin, wat een narigheid voor jullie!!

Dat is niet niks als hij het over invaliditeit heeft..

Maak je kans op thuiszorg?

Ik heb altijd in de thuiszorg gewerkt en kwam ook veel in gezinnen, waar ik dan een dagdeel was. Dat zou je al veel schelen. Kan Cinman nog een soort van verlof opnemen?

Had gehoopt op een nieuwe pagina vanwege een twintigtal reacties op Naatie! Maar nee..

Wat zul je razend nieuwsgierig zijn Naat. Krijg je al irritante telefoontjes of het al begonnen is? Vent in de zenuwen of koelbloedig?

Amalia, goed van Berend! Fotootje?

Programma is idd wel stom, maar ik blijf het toch kijken haha.

Mal, vond je het moeilijk het kraambezoek? Soms valt het mee en soms tegen misschien..

Hoe vind jij J. lopen? En hoe zien zijn voetjes eruit?

CG loopt naar voren en heeft geen goede balans. Wekelijks tand door haar lip. Voetjes staan plat en hebben te hoge spierspanning, vandaar de 'SureStep' (braces).

Communiceren gaat goed momenteel, brabbeldebrabbeldebrabbel.

Vandaag zei iemand dat ze CG herkende. Dus ik veronderstelde gelijk vanwege het oortje. Maar degene begreep niet over welk oortje het ging, ze vond haar gewoon een leuk snoetje hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven