Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 24 juli 2015 om 22:54
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 juli 2015 @ 22:36:
Oh, er is zo veel wat je weersgewijs van mij niet weet. Zo weet je niet dat ik schrijf op een forum voor amateurweerkundigen (waar ik mezelf trouwens niet onder wil scharen hoor want ik ben ook maar een stakker die naar de lucht kijkt voordat ie naar buiten gaat), dat ik de wolkenatlas uit mijn hoofd ken, dat ik een crush heb voor Noodweer en dat ik mijn zoon ooit op zesjarige leeftijd zo gek heb gekregen om een weerstation te bouwen van rietjes en wc-rollen.
Ooit heb ik ook een stel Alpengidsen eruit geweerd. Ik stelde dat het niet veilig was om de tocht te ondernemen, want de ochtendtemperatuur was mij te hoog en de luchtvochtigheid ook al. De gidsen stelden dat ik zeurde en dat we prima op pad konden. Affijn, ik bleef dus in de hut, en de rest van de groep was twee uur later ook weer terug want ze werden bijkans van de graat gebliksemd .Wat een leuke hobby.
Oh, er is zo veel wat je weersgewijs van mij niet weet. Zo weet je niet dat ik schrijf op een forum voor amateurweerkundigen (waar ik mezelf trouwens niet onder wil scharen hoor want ik ben ook maar een stakker die naar de lucht kijkt voordat ie naar buiten gaat), dat ik de wolkenatlas uit mijn hoofd ken, dat ik een crush heb voor Noodweer en dat ik mijn zoon ooit op zesjarige leeftijd zo gek heb gekregen om een weerstation te bouwen van rietjes en wc-rollen.
Ooit heb ik ook een stel Alpengidsen eruit geweerd. Ik stelde dat het niet veilig was om de tocht te ondernemen, want de ochtendtemperatuur was mij te hoog en de luchtvochtigheid ook al. De gidsen stelden dat ik zeurde en dat we prima op pad konden. Affijn, ik bleef dus in de hut, en de rest van de groep was twee uur later ook weer terug want ze werden bijkans van de graat gebliksemd .Wat een leuke hobby.
vrijdag 24 juli 2015 om 22:55
quote:vivapimpelmees schreef op 24 juli 2015 @ 22:52:
[...]
Dank je
Heb jij het leuk gehad?
Heerlijk, zon, zee, strand en luieren.
Ben echt bijgetankt.
[...]
Dank je
Heb jij het leuk gehad?
Heerlijk, zon, zee, strand en luieren.
Ben echt bijgetankt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 24 juli 2015 om 22:57
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 juli 2015 @ 22:50:
[...]
Nee, dat is dus het lullige. Ik kan echt niks met al die stomme computermodellen. En trouwens, die komen meestal niet uit ook, en met de lucht kan ik niks nu. Is gewoon zo'n melklucht van 'er zit wel iets aan te komen maar het kan net zo goed nog drie dagen duren voor de rottigheid losbarst'. Echt heel frustrerend.Daarom zijn de weermannen/vrouwen dus ook een beetje vaag nu. Het was toch 50% kans op een juli storm hoorde ik vandaag ergens? Dus nog lang niet zeker
[...]
Nee, dat is dus het lullige. Ik kan echt niks met al die stomme computermodellen. En trouwens, die komen meestal niet uit ook, en met de lucht kan ik niks nu. Is gewoon zo'n melklucht van 'er zit wel iets aan te komen maar het kan net zo goed nog drie dagen duren voor de rottigheid losbarst'. Echt heel frustrerend.Daarom zijn de weermannen/vrouwen dus ook een beetje vaag nu. Het was toch 50% kans op een juli storm hoorde ik vandaag ergens? Dus nog lang niet zeker
vrijdag 24 juli 2015 om 23:15
zaterdag 25 juli 2015 om 00:31
quote:Alixane schreef op 25 juli 2015 @ 00:29:
He, heerlijk dat niet iedereen hapt! Wat zeg ik, geweldig vind ik het!
En dus zet jij er wel even een op?
Hap hap hap......
He, heerlijk dat niet iedereen hapt! Wat zeg ik, geweldig vind ik het!
En dus zet jij er wel even een op?
Hap hap hap......
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 25 juli 2015 om 08:35