Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
quote:KiaOraHoi schreef op 25 juli 2015 @ 15:45:

[...]

Ik heb een leuke voor je maar ik weet niet of dat van viva mag .Dan stuur je 'm eerst naar ons in een pb, kunnen wee effe checken. Het moet niet een waarschuwing of ban opleveren hoor! Dat is het allemaal niet waard.
Of je zet het plaatje op Facebook. Alleen heb ik mezelf een Fb-ban gegeven voor vandaag.
quote:ikeaverslaafde schreef op 25 juli 2015 @ 15:53:

[...]

Als het het eerste plaatje is dat je vindt op Google afbeeldingen met het zoekwoord 'klitler', dan weet ik wel zeker dat het niet mag van Viva. Die met die pet? Die heeft in het vorige topic ook gestaan dacht ik. Zag er ook één met een pup t.o. Kitler, pootje in de verkeerde stand zeg maar, met de tekst h3*l Kitler. Die gaat wel wat ver denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 25 juli 2015 @ 15:59:

[...]

Die met die pet? Die heeft in het vorige topic ook gestaan dacht ik. Zag er ook één met een pup t.o. Kitler, pootje in de verkeerde stand zeg maar, met de tekst h3*l Kitler. Die gaat wel wat ver denk ik.Ja dat denk ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nee, ik heb het over KLITLER, met extra L.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

GATVEREDAMMEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:ikeaverslaafde schreef op 25 juli 2015 @ 16:01:

Nee, ik heb het over KLITLER, met extra L.

Oooh!

Ben effe googlen
quote:Grobbekuiken schreef op 25 juli 2015 @ 16:04:

[...]

Oooh!

Ben effe googlen Heb ik ook gedaan. Was geen goed idee
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
gatverdegatver!
quote:GrumpyCat2 schreef op 25 juli 2015 @ 16:04:

[afbeelding]
quote:GrumpyCat2 schreef op 25 juli 2015 @ 16:04:

[afbeelding]+10000000
quote:Grobbekuiken schreef op 25 juli 2015 @ 16:06:

[...]

Aah nee you've got a dirty mind girl!
Ik krijg dat beeld niet meer van mijn netvlies ben ik bang
Ach meisie toch, zo geschrokken?
I have a dirty mind but it has its limitations and this definately crossed the line lolll

Alhoewel ik plakte hier gisteravond een plaatje waar je blote ballen op ziet. Die is ook nog niet weggemodereerd.
Nog niet gestaft.
Ik vond hem hi-la-risch!
quote:GrumpyCat2 schreef op 25 juli 2015 @ 16:14:

Alhoewel ik plakte hier gisteravond een plaatje waar je blote ballen op ziet. Die is ook nog niet weggemodereerd.Dat komt omdat wij je (nog) niet hebben gestaft .
Spuitelf
quote:ikeaverslaafde schreef op 25 juli 2015 @ 15:02:

Leuk plaatje voor de volgende OP, Lovestar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven