Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Zoiets SD?
quote:IvyRosa schreef op 09 september 2008 @ 22:35:

Zoiets SD?

Juist!, ik heb het altijd heel mooi in mijn hoofd maar het komt er vaak zo belerend uit, en dat was de bedoeling eigenlijk niet.

Sun, thanks voor de felicitaties, ik wacht toch nog ff met het huisje, wil eerst mijn contract daadwerkelijk verlengd zien

Ik heb het de afgelopen weken daar wel gekker zien lopen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mmmh begrijp wat jullie bedoelen... maar zelf genieten van dingen lukt momenteel niet zo

Maar misschien is dat dus wel de vicieuze cirkel waar ik in zit..hem doorbreken lukt me alleen dus niet zo. Toevallig kwam vandaag een vriendinnetje met een mailtje over een medium (heeft ze me al eens eerder over verteld, zij is er ook eens geweest en denkt dat het wel goed voor mij zou zijn... aangezien ik op meerdere vlakken het even allemaal niet meer zo weet) Heb haar al even niet gesproken, dus vond het wel opvallend dat ze dat juist vandaag doorstuurde. Hoe denken jullie over een "medium"? Ik ben helemaal niet zo "zweverig" zeg maar en is voor mij nogal een drempel. Zij heeft daar wel meer mee en ze zegt dus ook dat het haar heel erg geholpen heeft.

Ah ok Ivy, van het weekend dus über mama-zoon weekend!
Maar dat is wel even lekker SD! Had je nog wat van die ene sollicitatie gehoord?
Ohhhhhhhhhh sorry SD vergeet ik je toch helemaal te feliciteren!! Wat een fantastisch nieuws!!! (sorry!!!!)
Als het voor jou okay voelt en je kan de rest van de maand nog boodschappen doen zou ik het gewoon doen LM.

Ik ben heel erg van: wat je gelooft werkt dus ook gewoon voor je.
Oh ja, en weer leren genieten is zo onwijs moeilijk.

En toch, ineens zul je merken dat de knop om gegaan is en dat je terugdenkt aan iets wat je die week gedaan hebt en besef je je ineens dat het eigenlijk wel heel leuk was en fijn voelde.
*wil ook 3 op rij*
.
quote:IvyRosa schreef op 09 september 2008 @ 22:47:

Als het voor jou okay voelt en je kan de rest van de maand nog boodschappen doen zou ik het gewoon doen LM.

Ik ben heel erg van: wat je gelooft werkt dus ook gewoon voor je.

Heb er een beetje dubbel gevoel bij... ik geloof niet zo in dat soort dingen. Daarbij blijft het raar voelen om mijn "problemen" bij een ander neer te leggen.

Anderzijds dus wel het gevoel dat het als het haar heeft geholpen mij misschien ook inzichten kan verschaffen (hoewel ik dan miss nog wel beter naar een psycholoog kan gaan) ...sorry voor mijn hersenspinsels
quote:IvyRosa schreef op 09 september 2008 @ 22:48:

Oh ja, en weer leren genieten is zo onwijs moeilijk.

En toch, ineens zul je merken dat de knop om gegaan is en dat je terugdenkt aan iets wat je die week gedaan hebt en besef je je ineens dat het eigenlijk wel heel leuk was en fijn voelde.Tja loslaten heet dat he? mmmh daar kan ik nog wel een lesje of 1000 in gebruiken
* LM wil ook 3 op een rij *
Klinkt herkenbaar LM... Jij hebt het vast nog erger dan ik omdat het met hem veel langer gespeeld heeft dan ik met mijn ldvd-veroorzaker... Het stomme is dat ik zo graag zou willen horen dat hij toch stiekem wel een beetje baalt dat hij niet verder is gegaan met mij. Maar ik moet dat echt loslaten.

Het enige wat me troost in dipjes is het idee dat het dipje zomaar morgen ineens weer over kan zijn. Omdat het telkens zo gaat. Van piek naar dal en weer terug... heel vermoeiend, maar moet ik doorheen. Net zo lang tot het me geen zak meer kan schelen of hij nou wel of niet gelukkig is. En elke keer gaat het weer ietsje sneller over. Ik heb mezelf vandaag verboden te denken aan al zijn leuke dingen, of te piekeren waarom ik nou blijkbaar niet leuk genoeg was voor hem... die als... dan... gedachten... zodra ik merk dat ik dat doe, ga ik heel hard geforceerd aan iets anders denken, of een liedje meeblèren dat me vrolijk maakt, of hier meelezen en mee-kippenhokken Het is geen wondermiddel, maar het helpt een klein beetje.

Als je wat in zo'n medium zit kan je het allicht proberen... voor mij zou het niks zijn, maar als het je helpt... het kan in ieder geval geen kwaad toch!
Ivy 5 op een rij
quote:liefmeisje2 schreef op 09 september 2008 @ 22:45:

Mmmh begrijp wat jullie bedoelen... maar zelf genieten van dingen lukt momenteel niet zo

Maar misschien is dat dus wel de vicieuze cirkel waar ik in zit..hem doorbreken lukt me alleen dus niet zo. Toevallig kwam vandaag een vriendinnetje met een mailtje over een medium (heeft ze me al eens eerder over verteld, zij is er ook eens geweest en denkt dat het wel goed voor mij zou zijn... aangezien ik op meerdere vlakken het even allemaal niet meer zo weet) Heb haar al even niet gesproken, dus vond het wel opvallend dat ze dat juist vandaag doorstuurde. Hoe denken jullie over een "medium"? Ik ben helemaal niet zo "zweverig" zeg maar en is voor mij nogal een drempel. Zij heeft daar wel meer mee en ze zegt dus ook dat het haar heel erg geholpen heeft.

Ah ok Ivy, van het weekend dus über mama-zoon weekend!

Ik zeg, als jij je er lekker bij voelt dan moet je het doen!

Tis net wat Ivy zegt, dat weer "lekker in je vel"voelen is zo moeilijk MAAR als je het eenmaal hebt denk je....huhm was het nou echt zo makkelijke?

Ik ben er bijna, ik klim elke keer naar een high, maar kletter dan toch weer ff af naar beneden

Kunst is (en dat krijg ik wel steeds beter onder de knie) is om niet zo heel diep weg te zakken en er ook wat sneller weer uit te krabbelen

Leer langzaam een beetje relativeren of zo.

Geeft niets hoor LM, er wordt zo gruwelijk veel geschreven hier dat er wel eens wat tussen door glipt,maar je felicitaties zijn aangekomen..

*SD overweegt wekelijkse dansavond op balkonia, en gaat morgen flyers laten drukken wegens overweldigend succes*

ps, echt veel berichtjes Ivy
LM ook 3 op een rij.

LM, was jij een tijdje geleden al niet eens aan het nadenken over een psych?

Die zijn bij uitstek geschikt om bijvoorbeeld te helpen met "loslaten"en relativeren.

(maar zoals bekend heeft SD voor haar psych een plekje in de hemel gereserveerd zo blij is ze met haar)
quote:Mozzarella schreef op 09 september 2008 @ 22:54:

Klinkt herkenbaar LM... Jij hebt het vast nog erger dan ik omdat het met hem veel langer gespeeld heeft dan ik met mijn ldvd-veroorzaker... Het stomme is dat ik zo graag zou willen horen dat hij toch stiekem wel een beetje baalt dat hij niet verder is gegaan met mij. Maar ik moet dat echt loslaten.

Het enige wat me troost in dipjes is het idee dat het dipje zomaar morgen ineens weer over kan zijn. Omdat het telkens zo gaat. Van piek naar dal en weer terug... heel vermoeiend, maar moet ik doorheen. Net zo lang tot het me geen zak meer kan schelen of hij nou wel of niet gelukkig is. En elke keer gaat het weer ietsje sneller over. Ik heb mezelf vandaag verboden te denken aan al zijn leuke dingen, of te piekeren waarom ik nou blijkbaar niet leuk genoeg was voor hem... die als... dan... gedachten... zodra ik merk dat ik dat doe, ga ik heel hard geforceerd aan iets anders denken, of een liedje meeblèren dat me vrolijk maakt, of hier meelezen en mee-kippenhokken Het is geen wondermiddel, maar het helpt een klein beetje.

Als je wat in zo'n medium zit kan je het allicht proberen... voor mij zou het niks zijn, maar als het je helpt... het kan in ieder geval geen kwaad toch!

Jij weet het inderdaad heel goed te verwoorden... precies hoe ik me voel. Probeer nu alle negatieve dingen aan onze "relatie" op te roepen, zodat ik ook niet kan wegzwijmelen bij de leuke dingen. Maar ja dat zorgt dus weer voor kwaadheid.

Maar zo gaat het inderdaad van piek naar dal! 1e week heb ik alleen maar gehuild, daarna pikte ik vrij makkelijk mijn leventje weer op. Nu weer zoveel weken later, lijk ik weer terug bij af. En dat terwijl ik me heb voorgenomen me niet meer zo ongelukkig te laten voelen door hem. Het heeft geen zin en het lost niks op.Dat zul jij ook vast zo voelen. Geen contact zorgt er ook voor dat je jezelf allerlei vragen gaat stellen.... is hij nu gelukkig? denkt hij nog wel aan me? is ie weer terug bij zijn ex? Gedachtes waar je jezelf gek mee maakt. Maar ja het hoort erbij, en uiteindelijk zal het wel minder en minder worden. Heb vandaag ook heel erg in mijn hoofd dat ik me afvraag of er nog wel iemand voor mij "bestemd" is...of ik nog wel een keer iemand tegenkom waarmee het helemaal leuk is. (komt misschien ook doordat collegaatje vandaag heeft aangekondigd dat ze zwanger is,... ga je weer meer nadenken over dat soort wezenlijke zaken) En misschien ook omdat voor mij de tijd wat meer begint te dringen (zo voelt het althans)... zo dat was weer een heel verhaal
quote:Summerdance schreef op 09 september 2008 @ 22:58:

LM ook 3 op een rij.

LM, was jij een tijdje geleden al niet eens aan het nadenken over een psych?

Die zijn bij uitstek geschikt om bijvoorbeeld te helpen met "loslaten"en relativeren.

(maar zoals bekend heeft SD voor haar psych een plekje in de hemel gereserveerd zo blij is ze met haar)Ja klopt SD. Maar blijf die stap zooooooooo groot vinden. Maar als ik jou positieve verhalen hoor, dan wordt die stap weer een heeeeeel klein beetje kleiner.
quote:Summerdance schreef op 09 september 2008 @ 22:56:

[...]

Ik ben er bijna, ik klim elke keer naar een high, maar kletter dan toch weer ff af naar beneden

Kunst is (en dat krijg ik wel steeds beter onder de knie) is om niet zo heel diep weg te zakken en er ook wat sneller weer uit te krabbelen

Leer langzaam een beetje relativeren of zo.

Ik heb inmiddels geaccepteerd dat dat klimmen en donderen ook gewoon bij me hoort. En misschien is het ook wel iets wat bij het leven hoort.

De les die ik inmiddels heb geleerd is dat weerstand tegen het vallen je alleen maar dieper de put inkrijgt. Als het komt, laat het los, voel het, doorleef en laat het wegstromen.

Dan kom je vanzelf weer omhoog. En die toppen, die maken juist die dalen zo veel minder diep.

Maar om op die top te komen, moet je je dus eerst overgeven aan het zinken, zodat je vanzelf weer gaat drijven.
*is trots op de 5 op rij*

Nu weer teruglezen... moet ook niet onderhand nog mailen!
quote:IvyRosa schreef op 09 september 2008 @ 23:06:

[...]

Ik heb inmiddels geaccepteerd dat dat klimmen en donderen ook gewoon bij me hoort. En misschien is het ook wel iets wat bij het leven hoort.

De les die ik inmiddels heb geleerd is dat weerstand tegen het vallen je alleen maar dieper de put inkrijgt. Als het komt, laat het los, voel het, doorleef en laat het wegstromen.

Dan kom je vanzelf weer omhoog. En die toppen, die maken juist die dalen zo veel minder diep.

Maar om op die top te komen, moet je je dus eerst overgeven aan het zinken, zodat je vanzelf weer gaat drijven.

Mooi gesproken Ivy (en SD)...

Jullie klinken als 2 hele wijze vrouwen! En al heeeeel goed op weg naar de top! RESPECT!
*zucht*

er is een filosoof aan Ivy verloren gegaan!

Precies zo als Ivy het verwoord zo ervaar ik het ook!

Pieken en dalen

De highs koesteren maar weten dat je zonder de dalletjes ook nooit op een high kan komen....
* wil tekst van Ivy graag afdrukken op een tegeltje *
quote:liefmeisje2 schreef op 09 september 2008 @ 23:10:

[...]

Mooi gesproken Ivy (en SD)...

Jullie klinken als 2 hele wijze vrouwen! En al heeeeel goed op weg naar de top! RESPECT!

*proest*

SD vind zichzelf helemaal niet wijs hoor

Leert alleen steeds beter het leven in de smiezen te krijgen.

LM koop het boek van Annemarie Postma""the deeper secret toch maar even

Eigenlijk staat alles wat wij hier net beschrijven ook wel in

Met hele handige tipjes en truukjes om te "leren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven