Gezondheid alle pijlers

Kater

26-07-2015 10:02 39 berichten
I need help wat is de ultieme remedie tegen kater
Ja dat weet ik.

Ik krijg het op dit moment niet voor elkaar om naar beneden te gaan zo brak.
quote:yasmijn schreef op 26 juli 2015 @ 12:03:

Eten moet je.

Gebakken eieren met spek.Bij een goede kater hou ik een slok water nog niet binnen. Laat staan eieren met spek
Alle reacties Link kopieren
quote:Tas28 schreef op 26 juli 2015 @ 12:08:

Ja dat weet ik.

Ik krijg het op dit moment niet voor elkaar om naar beneden te gaan zo brak.Nou, blijf dan nog maar even op bed liggen. Probeer over een halfuurtje weer op te staan, je zal toch moeten eten. En onthoud hoe je je momenteel voelt, als het de volgende keer weer 'iets te gezellig' is.
quote:yasmijn schreef op 26 juli 2015 @ 12:03:

Eten moet je.

Gebakken eieren met spek.Welnee, gewoon lekker een patatje en een hamburger, of een andere lekkere snack van de snackbar
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Een kater is het gevolg van het zuurstof tekort in je bloed ten gevolge van de alcohol.

Pcm, veel water en iets zouts.
Nog meer drinken, haha.

Nee inderdaad wat hier boven al staat, voor je ging slapen had je het beste even twee paracetamol kunnen nemen. Maar daar is het nu te laat voor dus ik zou zeggen, pak een fles water, kopje thee, wat eten en ga lekker series kijken op de bank!
Nou lieve mensen bagel met roomkaas en gerookte zalm naar binnen gewerkt helpt niet voel me kotsmisselijk
Naar buiten en een stuk lopen. Tenminste dat hielp wel bij mij toen ik een kater had. Ik zie me nog door de stad lopen, moest dringend wat boodschappen hebben, en ik liep alleen maar te denken: Ik wil naar huis en naar bed. Toen ik mijn boodschappen had en thuis was, was de behoefte aan bed over, en voelde ik me een stuk beter
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Tas28 schreef op 26 juli 2015 @ 13:34:

Nou lieve mensen bagel met roomkaas en gerookte zalm naar binnen gewerkt helpt niet voel me kotsmisselijkJe leest ook niet goed, een vette bek moet je halen. Zout en vet. Niet een droge bagel naar binnen werken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
.
Kater is weg dank allemaal
Pfff, gelukkig!
Ik heb antikater tosti's gebakken vanmiddag, werkt bij mij ook prima. Maar vette hap werkt ook. Koffie heb ik echt helemaaal geen zin in bij een kater
Patat met dubbel mayo.

Flink vet, dat is wat mij altijd zo door een kater heen helpt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven