Kater
zondag 26 juli 2015 om 12:11
quote:Tas28 schreef op 26 juli 2015 @ 12:08:
Ja dat weet ik.
Ik krijg het op dit moment niet voor elkaar om naar beneden te gaan zo brak.Nou, blijf dan nog maar even op bed liggen. Probeer over een halfuurtje weer op te staan, je zal toch moeten eten. En onthoud hoe je je momenteel voelt, als het de volgende keer weer 'iets te gezellig' is.
Ja dat weet ik.
Ik krijg het op dit moment niet voor elkaar om naar beneden te gaan zo brak.Nou, blijf dan nog maar even op bed liggen. Probeer over een halfuurtje weer op te staan, je zal toch moeten eten. En onthoud hoe je je momenteel voelt, als het de volgende keer weer 'iets te gezellig' is.
zondag 26 juli 2015 om 12:20
zondag 26 juli 2015 om 12:25
zondag 26 juli 2015 om 13:50
Naar buiten en een stuk lopen. Tenminste dat hielp wel bij mij toen ik een kater had. Ik zie me nog door de stad lopen, moest dringend wat boodschappen hebben, en ik liep alleen maar te denken: Ik wil naar huis en naar bed. Toen ik mijn boodschappen had en thuis was, was de behoefte aan bed over, en voelde ik me een stuk beter
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 26 juli 2015 om 13:59
quote:Tas28 schreef op 26 juli 2015 @ 13:34:
Nou lieve mensen bagel met roomkaas en gerookte zalm naar binnen gewerkt helpt niet voel me kotsmisselijkJe leest ook niet goed, een vette bek moet je halen. Zout en vet. Niet een droge bagel naar binnen werken.
Nou lieve mensen bagel met roomkaas en gerookte zalm naar binnen gewerkt helpt niet voel me kotsmisselijkJe leest ook niet goed, een vette bek moet je halen. Zout en vet. Niet een droge bagel naar binnen werken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven