Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 27 juli 2015 om 12:34
quote:Frizz schreef op 27 juli 2015 @ 10:20:
[...]
Oh joh dat heb ik gedaan, zeer hoopvol over die zogenaamde rush, flow of whatever. Maar ik vond het leuk toen ik nog toewerkte naar 10 km, en daarna werd het gewoon een saaie bende. Want toen kon ik het. En langer rennen dan dat, tja. Die rondjes in de buurt ken je dan ook wel op je duimpje, en dan ga ik steeds denken: "5 km is óók goed", of: "Ik kan ook hier doorsteken dan ben ik eerder thuis". I gave up.Heb ik ook met hardlopen. Enige wat ik fijn vind aan hardlopen is 's ochtends heel vroeg. Met de konijntjes en dat het licht wordt. En dan op een rustig tempo een kilometertje of 5. Ik heb getraind voor een 10km, een daarne een 18km. Kan ook met gemak 10+lopen met een obstacle run of mudmasters (iets heel anders dan bootcamp overigens) Maar verder... Ik ben ook met lopen gestopt, teveel blessures en het staat mijn doelen in de weg. Hardlopen (duurloop) draagt niet bij aan spieropbouw. De meeste vrouwen krijgen er geen mooier lijf van, van twee, drie keer per week lopen. Of je moet gaan sprinten, maar dan doe je ook veel meer krachttraining.
[...]
Oh joh dat heb ik gedaan, zeer hoopvol over die zogenaamde rush, flow of whatever. Maar ik vond het leuk toen ik nog toewerkte naar 10 km, en daarna werd het gewoon een saaie bende. Want toen kon ik het. En langer rennen dan dat, tja. Die rondjes in de buurt ken je dan ook wel op je duimpje, en dan ga ik steeds denken: "5 km is óók goed", of: "Ik kan ook hier doorsteken dan ben ik eerder thuis". I gave up.Heb ik ook met hardlopen. Enige wat ik fijn vind aan hardlopen is 's ochtends heel vroeg. Met de konijntjes en dat het licht wordt. En dan op een rustig tempo een kilometertje of 5. Ik heb getraind voor een 10km, een daarne een 18km. Kan ook met gemak 10+lopen met een obstacle run of mudmasters (iets heel anders dan bootcamp overigens) Maar verder... Ik ben ook met lopen gestopt, teveel blessures en het staat mijn doelen in de weg. Hardlopen (duurloop) draagt niet bij aan spieropbouw. De meeste vrouwen krijgen er geen mooier lijf van, van twee, drie keer per week lopen. Of je moet gaan sprinten, maar dan doe je ook veel meer krachttraining.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 27 juli 2015 om 13:01
quote:elfje12 schreef op 27 juli 2015 @ 12:51:
[...]
Ja, klopt.
Daar zijn de meningen over verdeeld he. Er is een forummer die onder een vorige nick niet zulke fraaie dingen schreef over Solo's karakter.
Ik heb er geen mening over hoor, ik ken Solo niet goed genoeg om te zeggen dat ze een kutkarakter zou hebben. Of niet.
[...]
Ja, klopt.
Daar zijn de meningen over verdeeld he. Er is een forummer die onder een vorige nick niet zulke fraaie dingen schreef over Solo's karakter.
Ik heb er geen mening over hoor, ik ken Solo niet goed genoeg om te zeggen dat ze een kutkarakter zou hebben. Of niet.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 27 juli 2015 om 14:09
quote:MissJodiF schreef op 27 juli 2015 @ 09:50:
[...]
Tijd hier niet gelezen, want op vakantie. Maar hoe is het met je date afgelopen?
O, het wordt niks met de militairmeneer.
Hij vindt me niet vrouwelijk genoeg. (onzin zeggen ze in de keet)
Hij wil me veranderen in een prinsesje. (ben ik niet en zal ik ook nooit worden)
Ik moet een andere baan zoeken buiten de bouw. (say what??)
Hij wil een vrouwtje dat thuis zit als hij thuiskomt.
Ik heb hem gezegd professor Barabas te bellen.
Kan ie met de Teletijdmachine terug naar de jaren '50.
Oh hell.
Vrijdag heb ik een nieuwe date.
[...]
Tijd hier niet gelezen, want op vakantie. Maar hoe is het met je date afgelopen?
Hij wil me veranderen in een prinsesje. (ben ik niet en zal ik ook nooit worden)
Oh hell.
Vrijdag heb ik een nieuwe date.
Huts!
maandag 27 juli 2015 om 14:15
quote:BellatrixVanDetta schreef op 27 juli 2015 @ 14:09:
[...]
Oh hell.
Vrijdag heb ik een nieuwe date.hup doorschuiven en volgende
[...]
Oh hell.
Vrijdag heb ik een nieuwe date.hup doorschuiven en volgende
maandag 27 juli 2015 om 14:15
quote:hatsetats schreef op 27 juli 2015 @ 13:01:
[...]
Ik heb er geen mening over hoor, ik ken Solo niet goed genoeg om te zeggen dat ze een kutkarakter zou hebben. Of niet.Wie? en waarom weet jij dat allemaal? Je lijkt Yasmijn wel. Waar is die trouwens?
[...]
Ik heb er geen mening over hoor, ik ken Solo niet goed genoeg om te zeggen dat ze een kutkarakter zou hebben. Of niet.Wie? en waarom weet jij dat allemaal? Je lijkt Yasmijn wel. Waar is die trouwens?
maandag 27 juli 2015 om 14:29
[...]
Oh hell.
Vrijdag heb ik een nieuwe date. Bella, wijffie, het komt helemaal goed met jou!
[...]
Oh hell.
Vrijdag heb ik een nieuwe date. Bella, wijffie, het komt helemaal goed met jou!
maandag 27 juli 2015 om 14:34
[...]
Oh hell.
Vrijdag heb ik een nieuwe date.Wat een idioot. Hopelijk is die van vrijdag leuker.
[...]
Oh hell.
Vrijdag heb ik een nieuwe date.Wat een idioot. Hopelijk is die van vrijdag leuker.
maandag 27 juli 2015 om 16:50
Bijzonder vind ik dat, dat iemand een bepaald oordeel over een persoonlijkheid/karakter kan vormen terwijl je elkaar nog nooit gezien hebt. Zowel positief als negatief trouwens. Natuurlijk heb je wel een bepaald idee bij iemand, maar verder weet je helemaal niet wat er achter zit. Ik kwalificeer forummers meestal op leuk en niet zo leuk. Kan per dag en per topic ook nog eens veranderen trouwens
maandag 27 juli 2015 om 17:04
quote:Amaqanda schreef op 27 juli 2015 @ 16:50:
Bijzonder vind ik dat, dat iemand een bepaald oordeel over een persoonlijkheid/karakter kan vormen terwijl je elkaar nog nooit gezien hebt. Zowel positief als negatief trouwens. Natuurlijk heb je wel een bepaald idee bij iemand, maar verder weet je helemaal niet wat er achter zit. Ik kwalificeer forummers meestal op leuk en niet zo leuk. Kan per dag en per topic ook nog eens veranderen trouwens Het forumkarakter dan. Er zijn toch wel een paar forummers die ik nog nooit gezien heb maar een grafhekel aan heb.
Bijzonder vind ik dat, dat iemand een bepaald oordeel over een persoonlijkheid/karakter kan vormen terwijl je elkaar nog nooit gezien hebt. Zowel positief als negatief trouwens. Natuurlijk heb je wel een bepaald idee bij iemand, maar verder weet je helemaal niet wat er achter zit. Ik kwalificeer forummers meestal op leuk en niet zo leuk. Kan per dag en per topic ook nog eens veranderen trouwens Het forumkarakter dan. Er zijn toch wel een paar forummers die ik nog nooit gezien heb maar een grafhekel aan heb.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 27 juli 2015 om 17:06
quote:Nouschi schreef op 27 juli 2015 @ 17:04:
[...]
Het forumkarakter dan. Er zijn toch wel een paar forummers die ik nog nooit gezien heb maar een grafhekel aan heb.Gezien je onderschrift is dat geheel wederzijds.
[...]
Het forumkarakter dan. Er zijn toch wel een paar forummers die ik nog nooit gezien heb maar een grafhekel aan heb.Gezien je onderschrift is dat geheel wederzijds.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 27 juli 2015 om 17:07
quote:Nouschi schreef op 27 juli 2015 @ 17:04:
[...]
Het forumkarakter dan. Er zijn toch wel een paar forummers die ik nog nooit gezien heb maar een grafhekel aan heb.Dat is wel zo ja, er zijn inderdaad forummers die ik, in welk topic dan ook, vervelend vind. Betekent nog niet dat ik dan meteen denk dat ze maar een vreselijk kutkarakter hebben, ze zullen vast ook wel lieve kanten hebben. Ik zie ze alleen soms niet
[...]
Het forumkarakter dan. Er zijn toch wel een paar forummers die ik nog nooit gezien heb maar een grafhekel aan heb.Dat is wel zo ja, er zijn inderdaad forummers die ik, in welk topic dan ook, vervelend vind. Betekent nog niet dat ik dan meteen denk dat ze maar een vreselijk kutkarakter hebben, ze zullen vast ook wel lieve kanten hebben. Ik zie ze alleen soms niet
maandag 27 juli 2015 om 17:09
quote:elfje12 schreef op 27 juli 2015 @ 17:06:
Jeetje, en dat allemaal om een grapje van mij...
Mijn verwondering was algemeen hoor, niet per se vanwege jou.
Het gebeurt wel vaker dat iemand nooit nergens niet iets goed kan doen in de ogen van een ander, terwijl ik sommige forummers op het ene onderwerp vreselijk irritant vind, maar op een ander onderwerp prima vind reageren, dan ga ik niet lullig lopen doen omdat ik denk: ik mot jou niet... Dan is iemand gewoon iemand die op dat moment iets zinnigs schrijft en de volgende keer het bloed onder mijn nagels vandaan haalt.
Jeetje, en dat allemaal om een grapje van mij...
Mijn verwondering was algemeen hoor, niet per se vanwege jou.
Het gebeurt wel vaker dat iemand nooit nergens niet iets goed kan doen in de ogen van een ander, terwijl ik sommige forummers op het ene onderwerp vreselijk irritant vind, maar op een ander onderwerp prima vind reageren, dan ga ik niet lullig lopen doen omdat ik denk: ik mot jou niet... Dan is iemand gewoon iemand die op dat moment iets zinnigs schrijft en de volgende keer het bloed onder mijn nagels vandaan haalt.