Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Jammer!! mo

Ik begrijp me zelf vandaag ook niet helemaal.
Kwam vanavond om 7 uur thuis en was gewoon helemaal draaierig, echt eng..

Lig nu al 2 uur in bed beetje tv te kijken, maar is nog niet weg..

Vriendje is er niet dus wilde het even kwijt..

@Mogalie, 26/27 dagen is heel mooi ja, als het maar niet minder wordt.

@Tatje, fijn dat je 1e werkdag zo leuk was!

Ik had vandaag mijn 1e werkdag sinds mijn vakantie. Is ook meteen nieuwe seizoen van klanten. Heb sinds vandaag een jongen van 18 jaar die ik intensief moet begeleiden het komende half jaar en daarna blijf ik zijn coach. Echt superleuk, maar omdat ik 2 jonge onervaqren jongens deze week mee heb naar de klant ook wel erg zwaar. (verklaart misschien de draaierigheid)

@BM, geen tijd meer besteden aan die meiden. Je moet wel voor je plezier blijven schrijven..

En dat van die zadelkont, haha. Heb 2 weken geleden weer eens gefietst sinds jaren. Maar 5 km ofzo en ik had het gevoel dat mijn hele kont blauw was. Hoop dat het niet zo erg is bij jou
W
jl

ach arme mop. maar je keuken die word top!!

Maar dat het 5uur moet duren. Dat intekenen is natuurlijk pressie werkje.
romi 82

Ik heb in jaren weer een 10 kilometertje weg getrapt vandaag.

En die zadelkont..... liposuctie ) een vet stofzuiger`

is duurder en pijnlijker.

Maar het gaat al stukken beter.
@Justline, mijn NOD is op de dag dat ik met vrienden naar Parijs ga. Maar ik verwacht dat ik deze maand de 26 dagen ga redden tot mijn ongesteldheid. Dus dan weet ik het de 20e al...
5 uur??????????? pfffffff!!!! Arme jij, JL!

@Romi, waarom denk je de 26 dagen te gaan redden? En begeleiding van iemand is inderdaad altijd hartstikke leuk, maar kost wel 2 keer zoveel energie als wanneer je zelf je werk doet!

@T&G, hoe is het met je vandaag?

@Aruba, hoe gaat het met onze herstellende?

Tot straks!
5 uur!

Spannend al die nodjes hier zeg.

Ja wij mogen er de volgende eisprong ook weer voor gaan. Dat is over 4 weken dus.

Mogalie, ja eng he. Ik wil nooit geen spiraal meer.

Hier gaat het goed. Voel me weer de oude alleen een beetje beurser.

Romi, ga je met het vliegtuig weg? Een plasje kan overal natuurlijk!
Goedemorgen allemaal,

Is het bij jullie ook bewolkt en benauwd?

Wij hebben 2 honden een Jack russel van 6,5 jaar en een golden retriever van 9,5 jaar. En die vinden het helemaal geweldig als ze mee mogen.

@ Romi: Hoe is het nu met je? Ik hoop dat het draaierige weg is?

@ Aruba: Wat een goed nieuws zeg, wat fijn dat jullie groen licht hebben gekregen!

@ T&G: Gaat het vandaag beter? ikhoop ook neit dat i zo ziek ervan wordt!

@ JL: Wta heb je uitgezocht qua keuken?

Zo ik ga eens beginnen!
Leuk Pocahontas. Hebben jullie een drukke Jack?
@ aruba: Nee hij is rustig en hij heeft ook geen stamboom dus het kan zijn dat hij niet helemaal raszuiver is. Maar hij heeft wel zijn momenten hoor. Maar het scheelt dat hij ook al ouder is. In het begin toen Pocaman en ik gingen samenwonen vond hij het moeilijk om te luisteren naar mij en heeft hij ook vaak zijn mandje gezien haha. Maar nu zijn we dikke vriendjes.
Wat fijn dat jullie kunnen beginnen Aruba

JL ik ga er vanuit dat je nu wel de aller aller mooiste keuken krijgt!

Ik hoop dat je je beter voelt Romi

Gister tweede dag gehad en zometeen op naar nummer drie. Ik werk vijf dagen in de week maar helaas maar 24 uur in het totaal. Dit wordt wel meer binnenkort. Financieel even krap maar aan de andere kant wel fijn om 'rustig' te kunnen beginnen, te wennen en alles te leren. Ik heb leuke collega's
@ Tatje: heel fijn dat het je goed bevalt!
tatje

Echt toppie dat je het zo naar je zin hebt op je werk.

Ik ben toch erig trots op mijn zelf dat ik na een 1 jaar echt niks doen meer dan 10 kilometer heb kunnen fietsen. En ik kon nog wel een rondje. Dus de moeheid viel mee.

Verder komt de verjaardag van merel steeds dichter bij.

Over 17 dagen word ze alweer 1 jaar.

@aruba

Ik vind het echt toppie dat je mag beginnen meid.

Hoe is het verder nu??
@Mogalie, begeleiden kost idd veel meer tijd dan het zelf doen. Maar ik vind het wel het leuke aan mijn werk.

Sowieso leuke werkdagen gehad. Lekker gekletst met de klant en dat noem ik dan interviewen. En dan 2 jongens begeleiden en amper tijd hebben om iets zelf te doen. Weet ik wel weer waarom ik dit beroep gekozen heb.

En met die 26 dagen bedoelde ik dat ik dat ik nog steeds denk mijn eisprong 2 dagen te vroeg te hebben gehad, dus op dag 26 ongesteld wordt.. Staat er niet zo duidelijk idd.

@Aruba, nee we gaan naar Parijs met de auto. Vrienden weten dat ik die maandag mijn NOD heb. Zij houdt het helemaal bij en hij vraagt het ongegeneerd..

Eindelijk weer beginnen!! Wel balen dat je je ei net gehad hebt, bah.

@Poca, voelde me vanmiddag op t werk weer draaierig. Niet zo erg als gister, maar toch eng..

@Tatje, is vaak vermoeiend zat idd om aan een nieuwe baan te starten. Maar extra geld is ook fijn

@BM, gaat snel zeker dat 1e jaar? Zag net mijn nichtje op straat spelen zonder ouders erbij. (die zitten wel binnen voor t raam hoor) Dan lijkt ze ook zó groot! Ze wordt in november 3 jaar en kan me nog precies herinneren dat ik haar paar uur na de geboorte vast had..
Ah, nou snap ik wat je bedoelde romi! En dat je vrienden exact weten dat je je NOD hebt....pffff, lijkt me lastig.

Hier weinig bijzonders. Nog altijd een beetje last van mijn maag. Verder niks. Dus ook echt niks te melden.
Hier ook weinig te melden. Vanmorgen ff wezen shoppen voor de mega mindy party van de oudste. Die wordt op 1 oktober alweer 4!! Ze mocht zelf kiezen en het wordt dus een mega mindy party. Een kinderfeestje kun je het amper noemen met 42 volwassenen en 9 kinderen....pff..

Vanmiddag de kasten van de kids uitgemest. Alle zomerkleertjes opgeruimd en de kasten klaargemaakt voor de winterkleding. Was wel bekaf natijd, en had bandenpijn. Eigenlijk raar, want heb niet veel meer gedaan als bij een middag werken. Zal wel andere spieren gebruikt hebben.

Zit wel steeds met mijn hoofd bij volgende week woensdag (echo) Ik wil er niet steeds aan denken, en positief blijven. Maar is toch moeilijk...
Waarom is het moeilijk om positief te blijven T&G?
@T&G, dat je daar zin in hebt zoveel mensen op een kinderverjaardag. Waar laat je die allemaal???????
"<W
@Justline, maandag was mijn laatste dag, dus vriendje heeft weer even rust Vind ie nou wel fijn want 1 van zijn verstandskiezen is eruit gehaald vandaag..

Voetbal is idd saai, zit dus maar beetje te internetten..
...
@Lisa, heel stom maar had heel positief gevoel toen ik dacht mijn eisprong te hebben... Nu heb ik dat niet meer, maar ook zeker geen negatief gevoel. We wachten maar af dus.. nog 12 dagen.
...
@Lisa, met in spanning zitten?? Lijkt me gezellig

Hoe is jouw gevoel tot nu toe?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven