Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 10 september 2008 om 11:07
quote:SuperWijf schreef op 10 september 2008 @ 10:58:
Ga zo maar eens douchen... wil eigenlijk t huis even flink schoonmaken.. Maar achvier zondag mijn verjaardag heeft schoonmaken weinig zin toch ?Gewoon even met de Franse slag...ziet het er toch ain biesjen sjuin aus! Na je verjaardag poetschen maar.....
Ga zo maar eens douchen... wil eigenlijk t huis even flink schoonmaken.. Maar achvier zondag mijn verjaardag heeft schoonmaken weinig zin toch ?Gewoon even met de Franse slag...ziet het er toch ain biesjen sjuin aus! Na je verjaardag poetschen maar.....
woensdag 10 september 2008 om 11:09
Is vandaag vrij , gaat sttaks de supermarkt in om al vast groot gedeelte van de boodschappen te halen voor haar verjaardag.
Wilde eigenlijk naar ikea maar daar heb ik weinig zin in . Heb nog overwogen om naar vriendin te rijden vandaag.Maar ze heeft aangegeven dat ze vandaag alleen wilde zijn. Morgen wordt ze ingeleid. En ze wil zich daar alleen op voorbereiden in zoverre dat kan tenminste.
Wilde eigenlijk naar ikea maar daar heb ik weinig zin in . Heb nog overwogen om naar vriendin te rijden vandaag.Maar ze heeft aangegeven dat ze vandaag alleen wilde zijn. Morgen wordt ze ingeleid. En ze wil zich daar alleen op voorbereiden in zoverre dat kan tenminste.
woensdag 10 september 2008 om 12:23
woensdag 10 september 2008 om 13:44
quote:Summerdance schreef op 10 september 2008 @ 10:47:
WM doet dat steeds...
een oneliner droppen en dan stiekum het pand verlaten!
WM...niet doen, bevredig ons verlangen...vertel vertel vertel SNEL wat er gister allemaal is gebeurd!
Ow het was zo leuk!! Ik werd netjes opgehaald, hij had een restaurant uitgekozen. Best een "fancy" restaurant! Lekker zitten eten en kletsen. Geen onmogelijke stiltes, gewoon ECHT gezellig.
De ober vroeg aan het einde nog of we koffie of thee wilde en die hadden we niet genomen. Was eigenlijk vanzelfsprekend dat hij die bij mij thuis zou drinken! Nou toen terug in de auto ook gewoon gezellig. Bij mij thuis ging ik thee maken en zat hij alvast op mijn bank. Ik dicht tegen aangekropen. Samen tv kijken…. en tsja van het één kwam het ander...
En hij is eigenlijk ook gelijk niet meer weggegaan en is blijven slapen!
Ik weet nu eigenlijk niet zo goed wat ik moet denken en voelen....... LASTIG!!!
WM doet dat steeds...
een oneliner droppen en dan stiekum het pand verlaten!
WM...niet doen, bevredig ons verlangen...vertel vertel vertel SNEL wat er gister allemaal is gebeurd!
Ow het was zo leuk!! Ik werd netjes opgehaald, hij had een restaurant uitgekozen. Best een "fancy" restaurant! Lekker zitten eten en kletsen. Geen onmogelijke stiltes, gewoon ECHT gezellig.
De ober vroeg aan het einde nog of we koffie of thee wilde en die hadden we niet genomen. Was eigenlijk vanzelfsprekend dat hij die bij mij thuis zou drinken! Nou toen terug in de auto ook gewoon gezellig. Bij mij thuis ging ik thee maken en zat hij alvast op mijn bank. Ik dicht tegen aangekropen. Samen tv kijken…. en tsja van het één kwam het ander...
En hij is eigenlijk ook gelijk niet meer weggegaan en is blijven slapen!
Ik weet nu eigenlijk niet zo goed wat ik moet denken en voelen....... LASTIG!!!
woensdag 10 september 2008 om 13:50
quote:Xander68 schreef op 10 september 2008 @ 13:49:
Ahhhh...leuk WM!
Gewoon op je af laten komen en er van genieten...toch? Niet teveel over nadenken hoor!
*richt maar vast een niet-single topic op...*
Ja maar het is een vriend van een ex van mij
en daarbij weet ik niet wat hij van mij vind ......................
Ahhhh...leuk WM!
Gewoon op je af laten komen en er van genieten...toch? Niet teveel over nadenken hoor!
*richt maar vast een niet-single topic op...*
woensdag 10 september 2008 om 13:51
WM...klinkt goehoed!!!
Maare klein vraagje...waarom is het lastig?
Hij vindt jou leuk, jij vind hem leuk...het probleem is????
NEEEEEEEEEEE Xan, niet weggaan naar een niet Single Topic!
Ik wil jullie niet missen hoor!
*vraagt zich ontreddert af naar wie ze dan toe moet voor toetsenbord AB en/of rommelvraagjes*
Maare klein vraagje...waarom is het lastig?
Hij vindt jou leuk, jij vind hem leuk...het probleem is????
*vraagt zich ontreddert af naar wie ze dan toe moet voor toetsenbord AB en/of rommelvraagjes*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 10 september 2008 om 13:52
quote:winkelmandje schreef op 10 september 2008 @ 13:50:
[...]
Kmm..misschien wat lastiger in die situatie...hoewel...dat hoeft toch geen belemmering te zijn?
Enne...duidelijk voor mij wat hij van jou vind....
[...]
Kmm..misschien wat lastiger in die situatie...hoewel...dat hoeft toch geen belemmering te zijn?
Enne...duidelijk voor mij wat hij van jou vind....
woensdag 10 september 2008 om 13:54
quote:Summerdance schreef op 10 september 2008 @ 13:51:
*vraagt zich ontreddert af naar wie ze dan toe moet voor toetsenbord AB en/of rommelvraagjes**weet SD wel te vinden via Hyve van Prinses, dus SD kan ingewikkelde vraagjes altijd kwijt*
*heeft net besloten GEEN niet-single topic te openen*
*vraagt zich ontreddert af naar wie ze dan toe moet voor toetsenbord AB en/of rommelvraagjes**weet SD wel te vinden via Hyve van Prinses, dus SD kan ingewikkelde vraagjes altijd kwijt*
*heeft net besloten GEEN niet-single topic te openen*
woensdag 10 september 2008 om 13:54
woensdag 10 september 2008 om 13:57
quote:winkelmandje schreef op 10 september 2008 @ 13:54:
[...]
Nee hoeft op zich niet.......
En hoe bedoel je het is duidelijk voor jouw??
Omdat hij lekker met je uit eten is gegaan en ook alle moeite heeft gedaan..... dát zegt mij al heel veel hoor....
Check it, zou ik zeggen......heb je hem al ge-smst?
[...]
Nee hoeft op zich niet.......
En hoe bedoel je het is duidelijk voor jouw??
Omdat hij lekker met je uit eten is gegaan en ook alle moeite heeft gedaan..... dát zegt mij al heel veel hoor....
woensdag 10 september 2008 om 14:22
quote:Xander68 schreef op 10 september 2008 @ 13:57:
[...]
En wederom.....HEERLIJK die mannenlogica!
Ja WM, HEB je hem al gebeld (kleine toevoeging...bellen is altijd beter dan smssen...een sms blijft vaak zo onduidelijk)
[...]
En wederom.....HEERLIJK die mannenlogica!
Ja WM, HEB je hem al gebeld (kleine toevoeging...bellen is altijd beter dan smssen...een sms blijft vaak zo onduidelijk)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 10 september 2008 om 14:25
Nee hij is nu aan het werk...drukke werkdag had hij achter de rug. Wel een sms gestuurd...nog niets op terug.....
Toen we vanmorgen afscheid namen....kreeg ik wel een zoen...
Tsja ik opperde als geintje over de sms afgelopen zondag dat wij konden wel konden gaan daten nu hij weer vrijgezel is (ik had hem een jaar al niet gesproken) Maar geintje is serieus geworden......
Hij heeft wel ALLES betaald.....mocht niets betalen
Toen we vanmorgen afscheid namen....kreeg ik wel een zoen...
Tsja ik opperde als geintje over de sms afgelopen zondag dat wij konden wel konden gaan daten nu hij weer vrijgezel is (ik had hem een jaar al niet gesproken) Maar geintje is serieus geworden......
Hij heeft wel ALLES betaald.....mocht niets betalen
woensdag 10 september 2008 om 14:34