Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 28 juli 2015 om 15:23
dinsdag 28 juli 2015 om 15:26
quote:echtheden schreef op 28 juli 2015 @ 15:23:
"haar" is volgens mij makkelijk in het leggen van contacten met anderen ze heeft volgens mij ook veel vrienden maar dat kan ook niet echt zijn. Ze is denk ik atheist en ze heeft volgens mij weinig of vrijwel geen contact met mensen die geloven.Waar komt jouw obsessie voor haar eigenlijk vandaan?
"haar" is volgens mij makkelijk in het leggen van contacten met anderen ze heeft volgens mij ook veel vrienden maar dat kan ook niet echt zijn. Ze is denk ik atheist en ze heeft volgens mij weinig of vrijwel geen contact met mensen die geloven.Waar komt jouw obsessie voor haar eigenlijk vandaan?
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 28 juli 2015 om 15:27
dinsdag 28 juli 2015 om 15:29
dinsdag 28 juli 2015 om 15:30
quote:echtheden schreef op 28 juli 2015 @ 15:27:
[...]
Dat kwam nadat ik verliefd werd op haar we hebben volgens mij wel gesprekken van 4 uur of langer gehad op mijn appartement. Op dit moment weet ik helemaal niks van "haar".
Even voor mijn beeldvorming; over wie hebben we het eigenlijk?
Wie is 'zij'?
[...]
Dat kwam nadat ik verliefd werd op haar we hebben volgens mij wel gesprekken van 4 uur of langer gehad op mijn appartement. Op dit moment weet ik helemaal niks van "haar".
Even voor mijn beeldvorming; over wie hebben we het eigenlijk?
Wie is 'zij'?
dinsdag 28 juli 2015 om 15:40
dinsdag 28 juli 2015 om 15:40
quote:doornroosje9 schreef op 28 juli 2015 @ 15:40:
[...]
Jij snapt 'm. Ook de topics staan erbij en wie leuk gereageerd heeft en wie niet. Er zijn er een paar met heel veel rode streepjes achter hun naam.Hoe groot is die koelkast van jou eigenlijk?
[...]
Jij snapt 'm. Ook de topics staan erbij en wie leuk gereageerd heeft en wie niet. Er zijn er een paar met heel veel rode streepjes achter hun naam.Hoe groot is die koelkast van jou eigenlijk?
You always do your best, which is quite embarrassing.
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 28 juli 2015 om 15:43
quote:doornroosje9 schreef op 28 juli 2015 @ 15:42:
[...]
Die koelkast? Dat zijn er inmiddels al 7. Ze zijn zo vlug vol hè.Pffffffffffffffft, ja, gelukkig heb je tegenwoordig wel van die lekker grote Amerikaanse koelkasten, anders redde je het lang niet met die 7.
[...]
Die koelkast? Dat zijn er inmiddels al 7. Ze zijn zo vlug vol hè.Pffffffffffffffft, ja, gelukkig heb je tegenwoordig wel van die lekker grote Amerikaanse koelkasten, anders redde je het lang niet met die 7.
You always do your best, which is quite embarrassing.
dinsdag 28 juli 2015 om 15:53