Mode & Beauty alle pijlers

Bronzer gezocht

29-07-2015 13:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Vanmorgen met m'n domme hoofd m'n bronzer laten vallen.. Die is nu dus kapot :(

Voor ik opzoek ga naar een vervanger was ik benieuwd of iemand deze toevallig heeft liggen en er niets mee doet?

Dit was namelijk een limited edition en ze verkopen deze niet meer maar hij is echt zo mooi en past goed bij mijn huidskleur..

Niet geschoten is altijd mis.....

Edit: ik ben echt zo blij dat dit mijn ergste probleem is op dit moment haha.

Wat heerlijk om je over zulke onbenullige dingen druk te kunnen maken..
Internagelaktisch
Hoe is hij kapot? Is het hele doosje kapot, of alleen de poeder?
Het poeder, ik weet dat je het kan maken met een soort alcohol etc maar aangezien alles op de grond naast het doosje lag zit dit nu in de stofzuiger... :P
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 29 juli 2015 @ 14:22:

Het poeder, ik weet dat je het kan maken met een soort alcohol etc maar aangezien alles op de grond naast het doosje lag zit dit nu in de stofzuiger... :PDie oplossing wilde ik inderdaad geven, haha. Gaat een beetje moeilijk zo
quote:CanYouNot schreef op 29 juli 2015 @ 14:26:

[...]

Die oplossing wilde ik inderdaad geven, haha. Gaat een beetje moeilijk zo

Ja haha! Ik heb wel via google een bronzer gevonden van Rimmel die niet te oranje zou moeten zijn en geen shimmer bevat.

Die ga ik aanschaffen als ik deze niet kan vinden meer..

Was er gewoon zo blij mee.. :(
Internagelaktisch
Van Sleek heb je ook nog een mooie bronzer, die niet oranje uit valt (op mijn bleke gezicht ). Ik heb de Sleek face form in de kleur fair, zit ook nog een prachtige blush (dupe van Nash Orgasm) en highlighter bij. Je kan Sleek tegenwoordig ook bij de V&D kopen geloof ik, en anders zijn er genoeg sites waar je online kan bestellen.
quote:Noelle85 schreef op 29 juli 2015 @ 14:46:

Van Sleek heb je ook nog een mooie bronzer, die niet oranje uit valt (op mijn bleke gezicht ). Ik heb de Sleek face form in de kleur fair, zit ook nog een prachtige blush (dupe van Nash Orgasm) en highlighter bij. Je kan Sleek tegenwoordig ook bij de V&D kopen geloof ik, en anders zijn er genoeg sites waar je online kan bestellen.

Die blush heb ik toevallig los al haha!

Was ook van plan om bij de V&D nog even in het sleek schap te kijken morgen, moet er toch heel omdat ik ook nog een nieuwe tas wil...

Luxe problemen :P

Bedankt voor de tip! Heb hem opgeschreven.

(Ik bestel make up liever niet online)
Internagelaktisch
Hallo Maaique! Ik heb 'm hier nog liggen in mijn bronzerstash.... Denk dat ik 'm 1 of 2 keer heb gebruikt maar ik houd mijn kwasten goed schoon. Je mag 'm wel overnemen. Laat maar weten hoe we dat moeten organiseren (ik zet mijn contactgegevens liever niet online).
happy07 wijzigde dit bericht op 29-07-2015 16:31
Reden: typefout
% gewijzigd
Hoi!

Stuur me even een mailtje *poef*

Laat je t even weten als je m'n email hebt? Dan haal ik hem weg
Internagelaktisch
Genoteerd en mail gestuurd! Adres kan er weer uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven