Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 10 september 2008 om 21:39
Ik denk dat dat twee kanten heeft... nu kun je je veel drukker maken over wel/niets iets horen, omdat er vreselijk veel manieren zijn om iets te horen van De Ander (sms, telefoon, msn, mail, hyves, etc)....
Anderzijds maken die communicatie-manieren het contact met een eventuele kandidaat ook gemakkelijker en laagdrempeliger...
Anderzijds maken die communicatie-manieren het contact met een eventuele kandidaat ook gemakkelijker en laagdrempeliger...
Peas on earth!
woensdag 10 september 2008 om 21:41
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 september 2008 @ 21:39:
Ik denk dat dat twee kanten heeft... nu kun je je veel drukker maken over wel/niets iets horen, omdat er vreselijk veel manieren zijn om iets te horen van De Ander (sms, telefoon, msn, mail, hyves, etc)....
Anderzijds maken die communicatie-manieren het contact met een eventuele kandidaat ook gemakkelijker en laagdrempeliger... Sluit ik mij geheel bij aan!
Anderzijds maken die communicatie-manieren het contact met een eventuele kandidaat ook gemakkelijker en laagdrempeliger... Sluit ik mij geheel bij aan!
woensdag 10 september 2008 om 21:42
Heeft indd twee kanten: je hoeft veel minder moeite te doen om in contact met iemand te komen, maar de communicatieproblemen die daarmee gepaard gaan zijn ook niet alles. En ook al kun je makkelijk met iemand daten via de msn/mail/sms/hyves, je kan er ook gemakkelijk van af zijn als je niet wil; een bot smsje sturen, niet reageren op telefoontjes, etc. Dat kon in de tijd van voor de nummerherkenning nog niet..
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Door sms'en kunnen ook heeeeel veel misverstanden ontstaan. Dus wat betreft is het niet zo handig..
Krabbelen op hyves vind ik persoonlijk erger dan een sms, sowieso het feit dat jan en alleman meeleest.
Van een lekkere, volwassen vent, krijg ik toch liever gewoon een belletje.
Of een sms met.. 'Ik bel je zo'..
Krabbelen op hyves vind ik persoonlijk erger dan een sms, sowieso het feit dat jan en alleman meeleest.
Van een lekkere, volwassen vent, krijg ik toch liever gewoon een belletje.
Of een sms met.. 'Ik bel je zo'..
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 september 2008 @ 21:39:
Raare toch eigenlijk, vroeger had je dus eigenlijk gewoon veel meer lef nodig om te daten, omdat je het face to face moest vragen terwijl ik eigenlijk denk dat mensen anno 2008 veel minder gene hebben dan bijvoorbeeld in 1950 toch?
Maar misschien heeft het er ook wel mee te maken dat je nu ook date om het daten
Niet zozeer meer om "de liefde" van je leven te vinden
Wat dat betreft is alles wel een stuk onzekereder geworden toch?
Raare toch eigenlijk, vroeger had je dus eigenlijk gewoon veel meer lef nodig om te daten, omdat je het face to face moest vragen terwijl ik eigenlijk denk dat mensen anno 2008 veel minder gene hebben dan bijvoorbeeld in 1950 toch?
Maar misschien heeft het er ook wel mee te maken dat je nu ook date om het daten
Niet zozeer meer om "de liefde" van je leven te vinden
Wat dat betreft is alles wel een stuk onzekereder geworden toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 10 september 2008 om 21:43
woensdag 10 september 2008 om 21:44
woensdag 10 september 2008 om 21:45
woensdag 10 september 2008 om 21:46
woensdag 10 september 2008 om 21:51
*werpt Ivy peukie toe*
Mijn MSN doet het ook niet!
Goed stukkie tekst WM!
Ing ik weet het niet hoor, vroeger was het toch allemaal wel wat serieuzer hoor volgens mij
Is de trent nu niet een beetje van zoveel mogelijk tegelijk deeten?
niet hier hoor, maar als ik sommige vriendinnen hoor.
Die maken er een soort wedstrijd van....zo veel mogelijk dates in zo min mogelijk tijd!
Het vriendinnetje van vorige week (je weet wel van die saaie verjaardag) is vanavond weer op date met een ander
Dat snap ik dan ook weer niet
Ik date niet zo snel...en al helemaal geen 3 in de week.
Mijn MSN doet het ook niet!
Goed stukkie tekst WM!
Ing ik weet het niet hoor, vroeger was het toch allemaal wel wat serieuzer hoor volgens mij
Is de trent nu niet een beetje van zoveel mogelijk tegelijk deeten?
niet hier hoor, maar als ik sommige vriendinnen hoor.
Die maken er een soort wedstrijd van....zo veel mogelijk dates in zo min mogelijk tijd!
Het vriendinnetje van vorige week (je weet wel van die saaie verjaardag) is vanavond weer op date met een ander
Dat snap ik dan ook weer niet
Ik date niet zo snel...en al helemaal geen 3 in de week.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!