Wanneer klussen?
woensdag 29 juli 2015 om 22:28
Hai, mijn vriend en ik proberen zwanger te worden...
maar nu weet ik niet precies wanneer we aan de slag moeten zeg maar.
Ik heb van die ovulatietesten van de Action..
maar die geven het toch pas aan wanneer je ovuleert?
En je moet toch juist voor je ovulatie al beginnen met de sex?
Na je ovulatie ben je eigelijk te laat.
Vraag me af hoe anderen de beste dagen uitrekenen. Ik heb een onregelmatige cyclus. .
maar nu weet ik niet precies wanneer we aan de slag moeten zeg maar.
Ik heb van die ovulatietesten van de Action..
maar die geven het toch pas aan wanneer je ovuleert?
En je moet toch juist voor je ovulatie al beginnen met de sex?
Na je ovulatie ben je eigelijk te laat.
Vraag me af hoe anderen de beste dagen uitrekenen. Ik heb een onregelmatige cyclus. .
donderdag 30 juli 2015 om 20:40
quote:Maechtje schreef op 30 juli 2015 @ 16:34:
Terminologie even tezijde: als de ovulatietest positief is zit je op je zogenaamde LH-piek. Dit is een hormoon dat het meest aangemaakt wordt in de dag/twee dagen vóór je ovulatie. Bij een positieve test kun je het beste in de dagen daarna klussen/seks hebben/neuken/vrijen/de liefde bedrijven/van bil gaan/de worst verstoppen/tussen de lakens duiken/met elkaar het bed delen/geslachtsgemeenschap hebben/het beest met twee ruggen maken/knuffelen voor gevorderden/vadertje en moedertje spelen/etc.
Dank je. Hier heb ik wat aan.
En voor de rest:
Mijn vriend houdt van mij, dus hij zal mij en ons kind goed behandelen. Dat weet ik zeker.
Hij heeft misschien fouten gemaakt in zijn verleden, maar die maakt iedereen!
Terminologie even tezijde: als de ovulatietest positief is zit je op je zogenaamde LH-piek. Dit is een hormoon dat het meest aangemaakt wordt in de dag/twee dagen vóór je ovulatie. Bij een positieve test kun je het beste in de dagen daarna klussen/seks hebben/neuken/vrijen/de liefde bedrijven/van bil gaan/de worst verstoppen/tussen de lakens duiken/met elkaar het bed delen/geslachtsgemeenschap hebben/het beest met twee ruggen maken/knuffelen voor gevorderden/vadertje en moedertje spelen/etc.
En voor de rest:
Mijn vriend houdt van mij, dus hij zal mij en ons kind goed behandelen. Dat weet ik zeker.
Hij heeft misschien fouten gemaakt in zijn verleden, maar die maakt iedereen!
donderdag 30 juli 2015 om 20:43
quote:bezorgd79 schreef op 30 juli 2015 @ 20:40:
[...]
En voor de rest:
Mijn vriend houdt van mij, dus ons kind zal hij nooit zo behandelen.
Yeah right droom lekker verder.
Zei hij tegen ex vast ook. Hij stak m er niet voor niks tijdens hun relatie. En aangezien ze een relatie hadden was het meer dan seks.
Maar he, dat geloof jij toch niet.
Tot over een jaar of 2 als je geluk hebt. Dan zien we je topic wel tegemoet over hoe hij jullie heeft laten stikken en niet wil betalen.
[...]
En voor de rest:
Mijn vriend houdt van mij, dus ons kind zal hij nooit zo behandelen.
Yeah right droom lekker verder.
Zei hij tegen ex vast ook. Hij stak m er niet voor niks tijdens hun relatie. En aangezien ze een relatie hadden was het meer dan seks.
Maar he, dat geloof jij toch niet.
Tot over een jaar of 2 als je geluk hebt. Dan zien we je topic wel tegemoet over hoe hij jullie heeft laten stikken en niet wil betalen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
donderdag 30 juli 2015 om 21:08
Noem het maar een fout.
Een fout is suiker over de aardappels ipv zout, dit is geen fout.
Die "fout" die hij gemaakt heeft, zijn kind laten stikken, maakt hij nog steeds.
Niks van geleerd dus. Hij laat het kind alleen maar meer en meer stikken.
Geen fout, hij is gewoon een klootzak.
Die "fout" die hij gemaakt heeft, zijn kind laten stikken, maakt hij nog steeds.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
donderdag 30 juli 2015 om 21:22
quote:MadameQetesh schreef op 30 juli 2015 @ 21:08:
Noem het maar een fout.
Offtopic, maar dat kind is net zo goed zijn kind als het kind dat jullie nu willen gaan krijgen en heeft net zoveel rechten op een vader.
Of hij er nou voor gekozen heeft of niet. Hij heeft toen wel zélf gekozen om onveilige seks te hebben met die ex, dan mag ie de consequenties daarvan ook dragen. Een condoom omdoen is een kleine moeite als je absoluut geen kind wil.
Noem het maar een fout.
Offtopic, maar dat kind is net zo goed zijn kind als het kind dat jullie nu willen gaan krijgen en heeft net zoveel rechten op een vader.
Of hij er nou voor gekozen heeft of niet. Hij heeft toen wel zélf gekozen om onveilige seks te hebben met die ex, dan mag ie de consequenties daarvan ook dragen. Een condoom omdoen is een kleine moeite als je absoluut geen kind wil.
donderdag 30 juli 2015 om 21:40
donderdag 30 juli 2015 om 21:47
quote:bezorgd79 schreef op 30 juli 2015 @ 20:40:
[...]
Hij heeft misschien fouten gemaakt in zijn verleden, maar die maakt iedereen! wees blij dat je je eigen onzin gelooft. Je vriend is en blijft een eerste klas sneuneus.
[...]
Hij heeft misschien fouten gemaakt in zijn verleden, maar die maakt iedereen! wees blij dat je je eigen onzin gelooft. Je vriend is en blijft een eerste klas sneuneus.
donderdag 30 juli 2015 om 21:52
En er kan niet een moment komen dat hij NIET meer van je houdt denk je? Dat hij het niet meer leuk vindt?
En dan net zo'n egoïstische en zielige vrouw als jou tegenkomt? Die zich met dingen gaat bemoeien die haar helemaal niks aangaan... Zelfs een DNA test moest zo goedkoop mogelijk en daar bleef je in het topic maar over doorgaan.
Je geeft alleen om geld. En om iets dat van jouzelf is.... Je kunt het niet hebben als er een euro minder naar dingen voor jou gaat.
Egoïstisch mens! Allebei echt fantastische mensen...... Leuke ouders.
Ik wens jullie karma....
En dan net zo'n egoïstische en zielige vrouw als jou tegenkomt? Die zich met dingen gaat bemoeien die haar helemaal niks aangaan... Zelfs een DNA test moest zo goedkoop mogelijk en daar bleef je in het topic maar over doorgaan.
Je geeft alleen om geld. En om iets dat van jouzelf is.... Je kunt het niet hebben als er een euro minder naar dingen voor jou gaat.
Egoïstisch mens! Allebei echt fantastische mensen...... Leuke ouders.
Ik wens jullie karma....
donderdag 30 juli 2015 om 22:02
quote:GateKeeper schreef op 30 juli 2015 @ 21:47:
[...]
wees blij dat je je eigen onzin gelooft. Je vriend is en blijft een eerste klas sneuneus.
TO zelf ook... Dat topic is echt tenenkrommend, hoe ze blijft zeiken over elke euro.
Echt zo'n type 'ikke, ikke, ikke'.
Fijn voorbeeld voor je 'bouwprojectje'. Wat gaan jullie het kind straks vertellen over zijn/haar halfbroertje/zusje?
Zielige types...
[...]
wees blij dat je je eigen onzin gelooft. Je vriend is en blijft een eerste klas sneuneus.
TO zelf ook... Dat topic is echt tenenkrommend, hoe ze blijft zeiken over elke euro.
Echt zo'n type 'ikke, ikke, ikke'.
Fijn voorbeeld voor je 'bouwprojectje'. Wat gaan jullie het kind straks vertellen over zijn/haar halfbroertje/zusje?
Zielige types...
donderdag 30 juli 2015 om 22:08
Op een dag he, komt jullie toekomstige kind er achter dat er een halfzus is. Waar pa nooit naar omgekeken heeft. En dan mag jij je kind gaan uitleggen dat jij het fantastisch vond dat pa zijn of haar halfzus heeft laten stikken. Omdat hij niet van de moeder hield.
Heb je al een plan voor als jullie kind zijn of haar halfzus wil leren kennen?
Heb je al een plan voor als jullie kind zijn of haar halfzus wil leren kennen?
donderdag 30 juli 2015 om 22:09
En daarbij, ook al blijven jullie bij elkaar... Hoe kun je nu met jezelf en elkaar leven als je op die manier omgaat met zoiets... Walgelijk.....
Van jou net zo goed als van hem, de manier waarop je je daarmee bemoeid hebt.
Als jullie in de toekomst uit elkaar gaan gun ik je vriend een vrouw zoals jij, die zich lekker met dingen bemoeit die haar totaal niet aangaan en op elke euro voor jouw kind wil beknibbelen.
Goede vader en moeder... Daarbij is de seks nu al 'moeten', dus leef lekker verder in je ideale droomwereld......
Van jou net zo goed als van hem, de manier waarop je je daarmee bemoeid hebt.
Als jullie in de toekomst uit elkaar gaan gun ik je vriend een vrouw zoals jij, die zich lekker met dingen bemoeit die haar totaal niet aangaan en op elke euro voor jouw kind wil beknibbelen.
Goede vader en moeder... Daarbij is de seks nu al 'moeten', dus leef lekker verder in je ideale droomwereld......
donderdag 30 juli 2015 om 22:58
donderdag 30 juli 2015 om 23:09
quote:MadameQetesh schreef op 30 juli 2015 @ 21:08:
Noem het maar een fout.
Geen fout, hij is gewoon een klootzak.Zij staat er achter.. Want hey: het is niet háár kind. Belachelijk dus als dat geld kost!
Noem het maar een fout.
Geen fout, hij is gewoon een klootzak.Zij staat er achter.. Want hey: het is niet háár kind. Belachelijk dus als dat geld kost!