Wanneer klussen?

29-07-2015 22:28 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai, mijn vriend en ik proberen zwanger te worden...

maar nu weet ik niet precies wanneer we aan de slag moeten zeg maar.

Ik heb van die ovulatietesten van de Action..

maar die geven het toch pas aan wanneer je ovuleert?

En je moet toch juist voor je ovulatie al beginnen met de sex?

Na je ovulatie ben je eigelijk te laat.

Vraag me af hoe anderen de beste dagen uitrekenen. Ik heb een onregelmatige cyclus. .
Nee hoor je hebt pas na dat je ovulatietest positief is (als het 2e streepje donkerder dan het controlestreepje is) je eisprong dus dan ben je nog op tijd.
Hoe lang ben je al bezig?

Sinds wanneer ben je gestopt met AC?

Je kan seks hebben wanneer je wil, ga niet op commando dat doen want dan is het snel niet meer leuk
ok hoeveel dagen nadat die test positief is is dan echt je eisprong?
Ik zou gewoon proberen om rond de tijd dat je verwacht vruchtbaar te zijn om de dag seks te hebben.

Als je onregelmatig ongesteld bent is die periode wat langer.
Dat meen je toch niet? Klussen.

En je vriend wil ook zwanger worden?

Knap.
toen ik de titel zag dacht ik aan, wanneer met de babykamer beginnen of zo.
Van dag 9 t/m 18 na de eerste dag van je menstruatie moet je het gewoon om de dag doen, dan is de kans het grootst dat je raak schiet.
quote:reanne schreef op 29 juli 2015 @ 22:40:

toen ik de titel zag dacht ik aan, wanneer met de babykamer beginnen of zo.

Haha ik ook

Maar TO het maken van een baby is niet leuk als je het op commando doet.

Ga vrijen wanneer jullie zin hebben. Zorg voor lol tussen de lakens. Zoals je het nu brengt ben je net gestopt met anticonceptie, maak je nog niet zo druk
If you can dream it, you can do it.
ik klus nooit na 22.00 uur s aonds , niet op zondagmorgen vroeg .. Sowieso niet heel vroeg in de ochtend..

O wacht.. je probeert zwanger te worden... Stop met dat stomme naampje "klussen" het is geen eigen huis en tuin.. zucht..
Ja ik dacht ook al dat het op de verkeerde pijler stond
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Als je wilt klussen voor een beeb moet je ervoor zorgen dat de piemel-hatsjoe van je hubbie in je flamoes terecht komt. Dan krijg je kids.

quote:lolily schreef op 29 juli 2015 @ 22:54:

Als je wilt klussen voor een beeb moet je ervoor zorgen dat de piemel-hatsjoe van je hubbie in je flamoes terecht komt. Dan krijg je kids.

Zet dan meteen even zwart op wit dat het zijn kind is dat hij ook wilt, heb je dat ook meteen gehad.
Klussen? Als je zelf ook wat wil doen moet je dat doen voordat je zwanger bent. Verflucht en zwaar tillen kan daarna natuurlijk niet meer. Bedoel je voor de baby kamer zou ik wachten tot je minimaal 3 maanden bent.
quote:lolily schreef op 29 juli 2015 @ 22:54:

En ik maar denken dat je voor klussen hamer en spijkers enzo nodig had...
Hoe zit dat dan met het tv programma help mijn man is klusser.. Gaat dat over vreemdgaan dan?
Gaat hij voor dit kindje dan wel zorgen?!
quote:nina1966 schreef op 29 juli 2015 @ 23:05:

Hoe zit dat dan met het tv programma help mijn man is klusser.. Gaat dat over vreemdgaan dan?

Dat was niet eens in mij opgekomen!
quote:GateKeeper schreef op 29 juli 2015 @ 23:05:

Gaat hij voor dit kindje dan wel zorgen?!Jij loept, dat moeten meer mensen doen
quote:MonteCara schreef op 29 juli 2015 @ 23:07:

[...]

Dat was niet eens in mij opgekomen!Ik ga meteen alle afleveringen terug kijken op Rtl-xl!
quote:lolily schreef op 29 juli 2015 @ 23:10:

[...]

Ik ga meteen alle afleveringen terug kijken op Rtl-xl!Ik ook!
quote:reanne schreef op 29 juli 2015 @ 22:40:

toen ik de titel zag dacht ik aan, wanneer met de babykamer beginnen of zo.Ik ook!
quote:nina1966 schreef op 29 juli 2015 @ 23:03:

[...]

En ik maar denken dat je voor klussen hamer en spijkers enzo nodig had...
Wie de term klussen heeft verzonnen kan wat mij betreft echt een enkeltje over de trekhaak krijgen. Als ik ergens van opdroog dan is het van de gedachte dat je seks alleen hebt om een kindje in elkaar te 'klussen'. En als ik een man was zou mijn piemel meteen de benen nemen en op Antarctica gaan wonen als moeder de vrouw met lodderige oogjes op de bank zit en zegt "schatje we moeten NU klussen voor de beeb trek je HEMA onderbroekje maar naar benee" Zelfs mijn HA begon al over klussen. Ik heb haar keihard in haar gezicht uitgelachen en gezegd dat wij lekker seks hebben omdat we het geil vinden en leuk en dat ik daar niks aan verander. Overigens zei ze ook dat een zaadcel 5 dagen overleeft dus als je zo'n beetje 3x per week neukt zit je altijd goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven