Wanneer klussen?
woensdag 29 juli 2015 om 22:28
Hai, mijn vriend en ik proberen zwanger te worden...
maar nu weet ik niet precies wanneer we aan de slag moeten zeg maar.
Ik heb van die ovulatietesten van de Action..
maar die geven het toch pas aan wanneer je ovuleert?
En je moet toch juist voor je ovulatie al beginnen met de sex?
Na je ovulatie ben je eigelijk te laat.
Vraag me af hoe anderen de beste dagen uitrekenen. Ik heb een onregelmatige cyclus. .
maar nu weet ik niet precies wanneer we aan de slag moeten zeg maar.
Ik heb van die ovulatietesten van de Action..
maar die geven het toch pas aan wanneer je ovuleert?
En je moet toch juist voor je ovulatie al beginnen met de sex?
Na je ovulatie ben je eigelijk te laat.
Vraag me af hoe anderen de beste dagen uitrekenen. Ik heb een onregelmatige cyclus. .
woensdag 29 juli 2015 om 22:44
quote:reanne schreef op 29 juli 2015 @ 22:40:
toen ik de titel zag dacht ik aan, wanneer met de babykamer beginnen of zo.
Haha ik ook
Maar TO het maken van een baby is niet leuk als je het op commando doet.
Ga vrijen wanneer jullie zin hebben. Zorg voor lol tussen de lakens. Zoals je het nu brengt ben je net gestopt met anticonceptie, maak je nog niet zo druk
toen ik de titel zag dacht ik aan, wanneer met de babykamer beginnen of zo.
Haha ik ook
Maar TO het maken van een baby is niet leuk als je het op commando doet.
Ga vrijen wanneer jullie zin hebben. Zorg voor lol tussen de lakens. Zoals je het nu brengt ben je net gestopt met anticonceptie, maak je nog niet zo druk
If you can dream it, you can do it.
woensdag 29 juli 2015 om 23:03
woensdag 29 juli 2015 om 23:19
Wie de term klussen heeft verzonnen kan wat mij betreft echt een enkeltje over de trekhaak krijgen. Als ik ergens van opdroog dan is het van de gedachte dat je seks alleen hebt om een kindje in elkaar te 'klussen'. En als ik een man was zou mijn piemel meteen de benen nemen en op Antarctica gaan wonen als moeder de vrouw met lodderige oogjes op de bank zit en zegt "schatje we moeten NU klussen voor de beeb trek je HEMA onderbroekje maar naar benee" Zelfs mijn HA begon al over klussen. Ik heb haar keihard in haar gezicht uitgelachen en gezegd dat wij lekker seks hebben omdat we het geil vinden en leuk en dat ik daar niks aan verander. Overigens zei ze ook dat een zaadcel 5 dagen overleeft dus als je zo'n beetje 3x per week neukt zit je altijd goed.