Wanneer klussen?

29-07-2015 22:28 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai, mijn vriend en ik proberen zwanger te worden...

maar nu weet ik niet precies wanneer we aan de slag moeten zeg maar.

Ik heb van die ovulatietesten van de Action..

maar die geven het toch pas aan wanneer je ovuleert?

En je moet toch juist voor je ovulatie al beginnen met de sex?

Na je ovulatie ben je eigelijk te laat.

Vraag me af hoe anderen de beste dagen uitrekenen. Ik heb een onregelmatige cyclus. .
quote:TardarSauce schreef op 29 juli 2015 @ 23:19:

Wie de term klussen heeft verzonnen kan wat mij betreft echt een enkeltje over de trekhaak krijgen. Als ik ergens van opdroog dan is het van de gedachte dat je seks alleen hebt om een kindje in elkaar te 'klussen'. En als ik een man was zou mijn piemel meteen de benen nemen en op Antarctica gaan wonen als moeder de vrouw met lodderige oogjes op de bank zit en zegt "schatje we moeten NU klussen voor de beeb trek je HEMA onderbroekje maar naar benee" Zelfs mijn HA begon al over klussen. Ik heb haar keihard in haar gezicht uitgelachen en gezegd dat wij lekker seks hebben omdat we het geil vinden en leuk en dat ik daar niks aan verander. Overigens zei ze ook dat een zaadcel 5 dagen overleeft dus als je zo'n beetje 3x per week neukt zit je altijd goed.
Ik begrijp alle commotie niet omdat iemand het over 'klussen' heeft. Vervolgens gaan alle berichten alleen maar daarover. Beetje jammer...

Als je onregelmatig menstrueert, is het altijd wat lastiger. Zaadcellen overleven het zon 3 a 5 dagen. Het is een beetje natte vinger werk (lol, ging per ongeluk 😂), want dat hangt ook af van de zaadkwaliteit en zuurgraad van de vagina. Gemiddeld genomen zou 3 x in de week zou dan ook genoeg moeten zijn. Wat misschien een handige app voor je kan zijn, is de p tracker. Hier kun je je menstruatie in de gaten houden en vruchtbare dagen.

Succes in elk geval met klussen en vooral veel plezier!
Lees anders even de bijsluiter van die ovulatietesten..
Ik heb naast mijn afgrijzen uitspreken over het klussen ook een handige tip gegeven dus bij deze waar ik mij vrij van alleen maar negatief gedoe
quote:lolily schreef op 29 juli 2015 @ 22:54:

Als je wilt klussen voor een beeb moet je ervoor zorgen dat de piemel-hatsjoe van je hubbie in je flamoes terecht komt. Dan krijg je kids.

Wel na het klussen een kussen onder de bips en beentjes in de lucht. Minstens een kwartier.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Gebruik niet zo'n infantiel en achterlijk woord voor vrijen / seks hebben om te proberen zwanger te worden.

Echt... Dat mensen nu zelf niet in de gaten hebben hoe belachelijk dat klinkt.

Als man heb je toch ook al twee weken geen zin meer in seks op zo'n manier?! Tjee...

En 'ik weet niet wanneer we aan de slag MOETEN' en 'voor de ovulatie MOETEN we toch al beginnen met seks'; je hele bericht klinkt erg gezellig, warm en spontaan.

Je hebt alleen zin in seks omdat er een kind 'geklustttt' moet worden? Lijkt echt 'moeten' allemaal. Ik hoop dat dat veel goeds belooft voor de toekomst van het 'bouwpakketje'.

Als je wilt klussen voor een beeb moet je ervoor zorgen dat de piemel-hatsjoe van je hubbie in je flamoes terecht komt. Dan krijg je kids.

Dit dus! hahaha

Ahum maargoed even serieus voor de TO; luister naar alle adviezen en seks gewoon wanneer jullie zin hebben! Hou t nog ff lekker spontaan jullie zijn pas net begonnen joh.
Trouwens ik snap het niet, het heet toch gewoon seks? Zelfs in mijn biologieboek op de middelbare school hadden ze het niet over klussen.
Wil je echt een kind met een man die zo met zijn andere kind omgaat? Ik zou er nog maar eens goed over nadenken. Hoe zegt dr. Phil het nog maar? The best predictor of the future is the past.
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Geeft je vriend toch wel om kinderen? Hij heeft al een kind en die laat hij in de steek door onder de alimentatie uit proberen te komen. Ik denk dat hij wel moet gaan betalen en dat hij daar niet onderuit komt maar hij wilt zelfs geen contact met zijn eigen vlees en bloed. Als ik jou was zou ik maar snel weer aan de pil gaan voordat hij bij jou hetzelfde flikt en weer vrolijk naar een ander gaat.
quote:MonteCara schreef op 29 juli 2015 @ 22:36:

Dat meen je toch niet? Klussen.

En je vriend wil ook zwanger worden?

Knap.

Jaaa echt vreselijk dit pppfff. Wanneer moeten we klussen. Ten eerste, er moet helemaal niets, poepen moet. En als je zin hebt dan heb je seks en als je gaat verbouwen ben je aan het klussen.

Ik vind dat wel zo'n walgelijke benaming voor seks. En ook dat verplichte ' we moeten nu klussen schat' Echt, wie heeft dat ooit bedacht.
quote:Makuku schreef op 29 juli 2015 @ 23:30:

Ik begrijp alle commotie niet omdat iemand het over 'klussen' heeft. Vervolgens gaan alle berichten alleen maar daarover. Beetje jammer...

Als je onregelmatig menstrueert, is het altijd wat lastiger. Zaadcellen overleven het zon 3 a 5 dagen. Het is een beetje natte vinger werk (lol, ging per ongeluk 😂), want dat hangt ook af van de zaadkwaliteit en zuurgraad van de vagina. Gemiddeld genomen zou 3 x in de week zou dan ook genoeg moeten zijn. Wat misschien een handige app voor je kan zijn, is de p tracker. Hier kun je je menstruatie in de gaten houden en vruchtbare dagen.

Succes in elk geval met klussen en vooral veel plezier!Nou het 'plezier' klinkt er niet vanaf als ik dit bericht lees. Zou hier spontaan van opdreugen
Voor jou hoop ik dat hij niet bij de volgende partner gaat lopen janken dat je hem erin geluisd hebt. Regel jij de zaakjes wel even goed? Gelijk laten erkennen en een dna testje als bewijs. Want voor jouw toekomstige kind hoop ik dat je niet over een paar jaar in dezelfde klote situatie komt te zitten als zijn ex en ZIJN kind waar hij niet voor wil zorgen/betalen!

Oh ja ontopic lees de bijsluiter van de ovulatie test, die je eigenlijk nog helemaal niet nodig hebt zo vroeg in het proces. Ga gewoon lekker drie keer per week seksen, neuken, krikken of alles behalve "klussen" dan heb je de grootste kans op een zwangerschap. Maar doe het ook fijn spontaan. En start vast met foliumzuur en vitamine.
Jij bent serieus van plan om met deze tuintjesharker, die nog maar 2 jaar geleden zijn ex wilde dwingen tot een abortus, niet naar het toch geboren kind omkijkt, liever fraudeert dan alimentatie betaalt en zijn dochter maarliefst eenmaal in haar leven 1 heel uur van zijn kostbare tijd gunt, een 'liefdesbaby' te knutselen?

Vraag zijn ex eens. Aangezien zij hem 'erin geluisd' heeft, is zij volledig op de hoogte van de ideale klustijden.
Is dit jullie volgende plannetje om de draagkracht van je vriend omlaag te krijgen? 'Ja maar rechter, ik kan niet veel betalen aan die (h)ex, ik moet ook al voor de nieuwe baby zorgen.'

Ik hoop dat jij niet over een jaar of 2, 3 dezelfde behandeling krijgt van je vriend en zijn vriendin van dat moment. En regel in godesnaam zo snel mogelijk die erkenning.
quote:erizo schreef op 30 juli 2015 @ 08:28:

Ik hoop dat jij niet over een jaar of 2, 3 dezelfde behandeling krijgt van je vriend en zijn vriendin van dat moment. En regel in godesnaam zo snel mogelijk die erkenning.

Ik heb net dat topic gelezen en ik hoop het wél......

TO komt daarin weinig sympathiek over. Ze bemoeit zich tot in details met zaken die haar totaal niet aangaan en zelfs over de kosten van een DNA test blijft ze continu vragen stellen en is ze nog onwijs aan het miepen. O wee....elke eurocent die haar KLUSSERT minder aan haar uit kan geven....
quote:k.middleton schreef op 29 juli 2015 @ 23:42:

Lees anders even de bijsluiter van die ovulatietesten..
Dit topic is niet echt, toch?
quote:Anque schreef op 30 juli 2015 @ 11:17:

Dit topic is niet echt, toch? Ja erg he
Alleen TO komt niet meer terug. En dat terwijl ik een heel serieus berichtje had getypt.
If you can dream it, you can do it.
Wij zijn begonnen met het schilderen van de babykamer toen ík 24 weken zwanger was. Rond de 30 weken hebben we de meubels in elkaar gezet. Toen ik 31 weken zwanger was hebben we de voor en achtertuin aangepakt én een tuinhuisje opgezet. Nu ben ik 37 weken zwanger en moeten er nog een paar schroeven in de muur worden geboord voor een paar lijsten enzo.... Verder zijn we niet zo heel handig en laten we t klussen vooral aan m'n vader of een professioneel bedrijf over...
Vandaag is de mooiste dag.
Oh. Sh*t. Ik ben mosterd.
Vandaag is de mooiste dag.
Terminologie even tezijde: als de ovulatietest positief is zit je op je zogenaamde LH-piek. Dit is een hormoon dat het meest aangemaakt wordt in de dag/twee dagen vóór je ovulatie. Bij een positieve test kun je het beste in de dagen daarna klussen/seks hebben/neuken/vrijen/de liefde bedrijven/van bil gaan/de worst verstoppen/tussen de lakens duiken/met elkaar het bed delen/geslachtsgemeenschap hebben/het beest met twee ruggen maken/knuffelen voor gevorderden/vadertje en moedertje spelen/etc.

Maar, wat anderen ook zeggen: probeer het niet teveel als een plicht te zien, want hoe meer de druk er op staat hoe minder de kans dat het ook echt lukt. Zeker als je net begint: laat die ovulatietesten voor wat ze zijn, bekijk gewoon wanneer je zin hebt, en heb je een keer geen zin dan sla je het toch een keertje over?
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Doe maar gewoon niet. Jullie geven alleen om geld en niet om kinderen. Dat stuk ellende van je in ieder geval zeker niet. Hij heeft er al een laten barsten.

Zit jij straks net zo.

Hij weet dat als hij zijn sperma in je spuit en jij zwanger raakt en jullie uit elkaar gaan hij moet betalen he. Het is namelijk zijn kind.

Ik heb er nu al medelijden mee, het kind is nog niet eens gemaakt.

En klussen, noem het alsblieft gewoon seks, neuken.

Klussen doe je met hamers, kwasten en verf.

En ik dacht dan ook dat dit topic over de babykamer ging.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

Als je wilt klussen voor een beeb moet je ervoor zorgen dat de piemel-hatsjoe van je hubbie in je flamoes terecht komt. Dan krijg je kids. wondertjes

I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven