Wanneer klussen?
woensdag 29 juli 2015 om 22:28
Hai, mijn vriend en ik proberen zwanger te worden...
maar nu weet ik niet precies wanneer we aan de slag moeten zeg maar.
Ik heb van die ovulatietesten van de Action..
maar die geven het toch pas aan wanneer je ovuleert?
En je moet toch juist voor je ovulatie al beginnen met de sex?
Na je ovulatie ben je eigelijk te laat.
Vraag me af hoe anderen de beste dagen uitrekenen. Ik heb een onregelmatige cyclus. .
maar nu weet ik niet precies wanneer we aan de slag moeten zeg maar.
Ik heb van die ovulatietesten van de Action..
maar die geven het toch pas aan wanneer je ovuleert?
En je moet toch juist voor je ovulatie al beginnen met de sex?
Na je ovulatie ben je eigelijk te laat.
Vraag me af hoe anderen de beste dagen uitrekenen. Ik heb een onregelmatige cyclus. .
vrijdag 31 juli 2015 om 12:56
quote:bezorgd79 schreef op 30 juli 2015 @ 20:40:
En voor de rest:
Mijn vriend houdt van mij, dus hij zal mij en ons kind goed behandelen. Dat weet ik zeker.
Hij heeft misschien fouten gemaakt in zijn verleden, maar die maakt iedereen!Hij maakt die fouten nog steeds / houdt ze in stand, dus het betreft het heden.
En voor de rest:
Mijn vriend houdt van mij, dus hij zal mij en ons kind goed behandelen. Dat weet ik zeker.
Hij heeft misschien fouten gemaakt in zijn verleden, maar die maakt iedereen!Hij maakt die fouten nog steeds / houdt ze in stand, dus het betreft het heden.
vrijdag 21 augustus 2015 om 20:24
quote:bezorgd79 schreef op 30 juli 2015 @ 20:40:
[...]
Dank je. Hier heb ik wat aan.
En voor de rest:
Hij heeft misschien fouten gemaakt in zijn verleden, maar die maakt iedereen!
Hij maakt ze nog steeds ontzettende DOOS! Bovendien kan die tuintjesharker een kind die hij NIET ziet al niet psychisch aan, laat staan eentje die hem letterlijk 's nachts wakker houdt.
Ik wens jullie een huilbaby toe, sterker nog: een huil-tweeling. Succes alvast met de alimentatie later.
[...]
Dank je. Hier heb ik wat aan.
En voor de rest:
Hij heeft misschien fouten gemaakt in zijn verleden, maar die maakt iedereen!
Hij maakt ze nog steeds ontzettende DOOS! Bovendien kan die tuintjesharker een kind die hij NIET ziet al niet psychisch aan, laat staan eentje die hem letterlijk 's nachts wakker houdt.
Ik wens jullie een huilbaby toe, sterker nog: een huil-tweeling. Succes alvast met de alimentatie later.