Gezondheid alle pijlers

Optimax detox

31-07-2015 10:25 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hallo,

Ik ben gisterenavond impulsief begonnen met de Optimax Detox kuur.

Die moet je 10 dagen lang doen, 6 vieze groene pillen per dag. Op de verpakking staat dat er met name Choline, Chlorella en Spirulina in zit. Ik ben benieuwd of anderen deze kuur al hebben gedaan en wat de ervaringen zijn.

Oh ja, ik doe het omdat ik het gevoel heb dat mn darmen wel een cleansing kunnen gebruiken.
klinkt heel gezond maar niet heus...
Detoxen is zo nutteloos.

Je kan beter zorgen dat je de juiste voedingsstoffen tot je neemt dan een pil nemen en dan alsnog allerlei dingen eet en drinkt die niet goed voor je zijn.

En je darmen kunnen wel een cleansing gebruiken? Waarom? kan je niet poepen ofzo? dan moet je ook gewoon andere dingen gaan eten.
En nu wil je zeker vertellen waar we dat spul moeten kopen?
Ik vind dat soort kuren zo'n onzin. Het lijkt me ook niet gezond.
quote:dolfje schreef op 31 juli 2015 @ 10:30:

En nu wil je zeker vertellen waar we dat spul moeten kopen?Oh ja
Hoe kan je impulsief op een avond met iets beginnen? Dan moet je dat toch al in huis gehaald hebben? Niet impulsief dus.

En complete onzin natuurlijk.
Life is short. Eat dessert first.
Zijn er nog steeds mensen die niet weten dat Detoxen complete onzin is? Je lichaam detoxt zichzelf. Al vanaf geboorte en continu. Het is een feilloos werkend mechanisme. Pillen/sapkuren/poeders, niets zorgt er voor dat je sneller detoxt. Kortom oplichterij.
Oh, en darmen reinigen zichzelf en ze leegspoelen drijft ook de goede bacteriën uit. Echt supergezond. Not.
Je kan je darmen niet cleansen. Het is geen douchecabine. Je darmen houden zichzelf schoon. beter verstoor je dat niet met vage pillen die geen geneesmiddel zijn en dus niet gecontroleerd worden.
Gebruik een bezempje voor het schoonmaken van de darmen. Al die viezigheid ook. Bah.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Waar haal je dat gevoel vandaan dat je darmen dat nodig hebben? Je verstoort heel het natuurlijk evenwicht in je darmen met deze onzin.

Wat je nu hebt bedacht is iets wat tussen je oren zit, niet in je darmen!
quote:mary57 schreef op 31 juli 2015 @ 11:47:

Waar haal je dat gevoel vandaan dat je darmen dat nodig hebben? Je verstoort heel het natuurlijk evenwicht in je darmen met deze onzin.

Wat je nu hebt bedacht is iets wat tussen je oren zit, niet in je darmen!

Inderdaad.

En zonde van je geld, TO.
Ik vind die ingredienten klinken als 3 enge ziektes

Voor mij reden genoeg om daar nooit aan te gaan beginnen
If you can dream it, you can do it.
quote:mel.nl schreef op 31 juli 2015 @ 12:45:

Ik vind die ingredienten klinken als 3 enge ziektes

Voor mij reden genoeg om daar nooit aan te gaan beginnen

Vooral aminozuren, maar in verhouding tot de hoeveelheid eiwit in je voedsel zet dat geen zoden aan de dijk. Tenzij die capsules enorme dingen zijn gevuld met 20 gr of meer eiwit en je eet slecht.

Choline (B4) krijg je met je voedsel genoeg binnen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven