Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 11 september 2008 om 00:25
quote:Summerdance schreef op 11 september 2008 @ 00:08:
*burp*
Dat was mijn laatste slokje dames en heren
Deze dame gaat haar slaapkamertje opzoeken.
Weltrusten allemaal....
*shit, waar is die beren pyama*ow sorry die ligt nog onder mijn kussen
* gooit beren pyama naar SD en gooit er een kushandje achteraan *
*burp*
Dat was mijn laatste slokje dames en heren
Deze dame gaat haar slaapkamertje opzoeken.
Weltrusten allemaal....
*shit, waar is die beren pyama*ow sorry die ligt nog onder mijn kussen
* gooit beren pyama naar SD en gooit er een kushandje achteraan *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 11 september 2008 om 07:51
quote:Donkeyshot schreef op 11 september 2008 @ 00:18:
Lieve meiden: ik denk dat jullie jezelf (en elkaar) wel eens een beetje gek maken met al je gedenk en gepieker. Probeer je meer te baseren op feiten ipv op aannames (dus eerst ff uitzoeken wat er aan de hand is en niet van alles in je hoofd halen), en projecteer je eigen gevoel of gedrag niet op een man. Mannen zijn namelijk heel andere wezens dan vrouwen. Soms denk je dat het ook mensen zijn maar het blijven mannen. Echt waar ! Amen!!!
Lieve meiden: ik denk dat jullie jezelf (en elkaar) wel eens een beetje gek maken met al je gedenk en gepieker. Probeer je meer te baseren op feiten ipv op aannames (dus eerst ff uitzoeken wat er aan de hand is en niet van alles in je hoofd halen), en projecteer je eigen gevoel of gedrag niet op een man. Mannen zijn namelijk heel andere wezens dan vrouwen. Soms denk je dat het ook mensen zijn maar het blijven mannen. Echt waar ! Amen!!!
donderdag 11 september 2008 om 08:22
WM; zou het niet zo zijn dat hij zich lullig voelt naar jouw ex en daarom ook niet terug smst??? Al zou ik het dan wel netjes vinden als hij je dat even laat weten, sowieso iets laat weten. Ook als ie nog ff de vrijgezel uit wil hangen ofzo kan hij dat toch gewoon laten weten???
Prinses; ik stuur je ff persoonlijk berichtje over een dilemma...
Miran; stoer dat je hem gemaild hebt!!! Wachten is klote, maar je kan je zelf in ieder geval een schouderklopje geven dat je hebt gemaild, ongeacht wat de uitkomst is!
Het wordt vandaag super mooi weer! Moet eerst werken, maar eind van de middag lekker naar de sauna. Hoop dat de voorspelde regen in de avond lang op zich laat wachten, want dan kan ik lekker in de zon liggen!
Prinses; ik stuur je ff persoonlijk berichtje over een dilemma...
Miran; stoer dat je hem gemaild hebt!!! Wachten is klote, maar je kan je zelf in ieder geval een schouderklopje geven dat je hebt gemaild, ongeacht wat de uitkomst is!
Het wordt vandaag super mooi weer! Moet eerst werken, maar eind van de middag lekker naar de sauna. Hoop dat de voorspelde regen in de avond lang op zich laat wachten, want dan kan ik lekker in de zon liggen!
donderdag 11 september 2008 om 08:33
Goodmorning to all !!!
Wat betreft de mobiele discussie; mijn vrienden weten inmiddels dat ze me beter kunnen mailen of thuis bellen dan mn mobiel proberen. Ik heb dat ding altijd ergens liggen waar ik het niet zie of hoor. Niet dat ik een lompe boer ben of zo, maar ik zie het nut er niet van in dat ding dag en nacht mee te sjouwen. Ben blijkbaar ook de enige die snachts zijn mobiel uitzet. Maar als ik een leuke man heb gesmst, verwacht ik indd ook bijna direct een sms terug.
WM: rustig, rustig. Komt wel goed. Misschien moet hij even nadenken over wat hij er in zet, of issie zn mobiel kwijt....weet ik veel.
SD: qua daten als statussymbool. Dat is in mijn omgeving helemaal niet. Als single zoen je wel eens met iemand of spreek je iets af. Maar het is niet zo dat als je single bent met veel dates dat je dan 'beter' bent ofzo. Gelukkig maar, anders kon ik onder een steen kruipen nu....
Wat betreft de mobiele discussie; mijn vrienden weten inmiddels dat ze me beter kunnen mailen of thuis bellen dan mn mobiel proberen. Ik heb dat ding altijd ergens liggen waar ik het niet zie of hoor. Niet dat ik een lompe boer ben of zo, maar ik zie het nut er niet van in dat ding dag en nacht mee te sjouwen. Ben blijkbaar ook de enige die snachts zijn mobiel uitzet. Maar als ik een leuke man heb gesmst, verwacht ik indd ook bijna direct een sms terug.
WM: rustig, rustig. Komt wel goed. Misschien moet hij even nadenken over wat hij er in zet, of issie zn mobiel kwijt....weet ik veel.
SD: qua daten als statussymbool. Dat is in mijn omgeving helemaal niet. Als single zoen je wel eens met iemand of spreek je iets af. Maar het is niet zo dat als je single bent met veel dates dat je dan 'beter' bent ofzo. Gelukkig maar, anders kon ik onder een steen kruipen nu....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 11 september 2008 om 08:38
Ik wil nog wel een kopje thee voordat ik ga werken!
En ik ben ook zo'n kluns met mijn mobiel, LJ klaagt regelmatig dat ik heel vaak niet opneem. Zit vaak in mijn tas en hoor em dan niet of ligt ergens in huis te slingeren Soms sms ik ook niet meteen terug, komt sms binnen en dan heb ik ff geen tijd/ zin, denk doe het later wel en vergeet het dan een hele tijd... Maar... dit geldt niet voor 'belangrijke' smsjes (en daar zouden smsjes van leuke mannen ook onder gelden, en ook wanneer ik het niet zo leuk vond, omdat ik het wel netjes vind om dan iets te laten horen...)
Mhh en daten als statussymbool... Is ook niet herkenbaar voor mij!
En ik ben ook zo'n kluns met mijn mobiel, LJ klaagt regelmatig dat ik heel vaak niet opneem. Zit vaak in mijn tas en hoor em dan niet of ligt ergens in huis te slingeren Soms sms ik ook niet meteen terug, komt sms binnen en dan heb ik ff geen tijd/ zin, denk doe het later wel en vergeet het dan een hele tijd... Maar... dit geldt niet voor 'belangrijke' smsjes (en daar zouden smsjes van leuke mannen ook onder gelden, en ook wanneer ik het niet zo leuk vond, omdat ik het wel netjes vind om dan iets te laten horen...)
Mhh en daten als statussymbool... Is ook niet herkenbaar voor mij!
donderdag 11 september 2008 om 08:40
Moggel dames...
Allemachtig, je kan hier niet eens fatsoenlijk naar bed zonder dat er onwijs veel wordt bijgeschreven
Salo...je moet je mannelijkheid wel een beetje gaan bewijzen hoor hier....
Want wat jij doet is zo ongeveer ALLES waar wij vrouwen stilletjes van dromen maar die wij gewoon never nooit tegenkomen
(hmm...misschien doen wij het dan verkeerd dat kan ook natuurlijk)
WM, hmmm, ik zou DS wel willen geloven maar ik doe het niet
Als hij had gewild had hij echt wel teruggesmst (sorry DS, kan het zwart wit denken niet laten)
Vleer SW LEUHEUK wintersporten al moet ik er nu niet aan denken nog!!!
Ivy, succes met je pubers vandaag meissie
HM werk ze meissie en geniet ze in de sauna vanmiddag
DS...nou heb ik een zere teen EN een blauw oog
Dat kushandje van jou kwam een beetje hard aan
Werk ze allemaal!!!
Allemachtig, je kan hier niet eens fatsoenlijk naar bed zonder dat er onwijs veel wordt bijgeschreven
Want wat jij doet is zo ongeveer ALLES waar wij vrouwen stilletjes van dromen maar die wij gewoon never nooit tegenkomen
WM, hmmm, ik zou DS wel willen geloven maar ik doe het niet
Als hij had gewild had hij echt wel teruggesmst (sorry DS, kan het zwart wit denken niet laten)
Vleer SW LEUHEUK wintersporten al moet ik er nu niet aan denken nog!!!
Ivy, succes met je pubers vandaag meissie
HM werk ze meissie en geniet ze in de sauna vanmiddag
DS...nou heb ik een zere teen EN een blauw oog
Dat kushandje van jou kwam een beetje hard aan
Werk ze allemaal!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 11 september 2008 om 08:57
Sja, naarmate de tijd verstrijkt wordt de kans natuurlijk ook kleiner dat die man nog iets van zich gaat laten horen. Jammer WM; ik had je graag anders gegund !
Hmm sorry SD, kushandje te enthousiast jouw kant op gegooid ? Ik had ook niet in de gaten dat je naar me toe rende en al zo dichtbij was; ik dacht eigenlijk dat je eerst je pyama aan zou trekken ....
* gaat gauw zijn EHBO vaardigheden bijspijkeren zodat hij iets kan doen aan kwetsuren van SD *
Hmm sorry SD, kushandje te enthousiast jouw kant op gegooid ? Ik had ook niet in de gaten dat je naar me toe rende en al zo dichtbij was; ik dacht eigenlijk dat je eerst je pyama aan zou trekken ....
* gaat gauw zijn EHBO vaardigheden bijspijkeren zodat hij iets kan doen aan kwetsuren van SD *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 11 september 2008 om 10:52
donderdag 11 september 2008 om 11:18
Prinses.....wat en een Mr Jummy?
(het klinkt al wel heel erg Jummy!!!)
Ing, hier in de randstad is het toch wel hoor.
Niet bijiedereen maar ik merk wel dat sommige echt daten om te daten..
*SD heeft heeft hier dus ook GEEN status meer*
Ik wil KOFFIEIEIEIEIEIE!!!
Djeez wat heb ik het druk zeg!
DS, tuurlijk kwam ik al naar je toerennen...wat vind je trouwens van mijn PJ's???
(het klinkt al wel heel erg Jummy!!!)
Ing, hier in de randstad is het toch wel hoor.
Niet bijiedereen maar ik merk wel dat sommige echt daten om te daten..
*SD heeft heeft hier dus ook GEEN status meer*
Ik wil KOFFIEIEIEIEIEIE!!!
Djeez wat heb ik het druk zeg!
DS, tuurlijk kwam ik al naar je toerennen...wat vind je trouwens van mijn PJ's???
donderdag 11 september 2008 om 11:23
quote:Summerdance schreef op 11 september 2008 @ 08:40:
Ik zal mijn mannelijkheid zeker de komende periode tentoonstellen maak je daar maar geen zorgen over!
Ach meeste mannen houden wel van winkelen maar hebben vaak een andere prioriteit/smaak/interesse, kijk maar eens bij MediaMarkt hoeveel mannen daar rondlopen
Maar ik hou ook van kleren en leuke spulletjes in huis te kopen en rondneuzen (niet voor de koopjes, te druk dan).
Ik zal mijn mannelijkheid zeker de komende periode tentoonstellen maak je daar maar geen zorgen over!
Ach meeste mannen houden wel van winkelen maar hebben vaak een andere prioriteit/smaak/interesse, kijk maar eens bij MediaMarkt hoeveel mannen daar rondlopen
Maar ik hou ook van kleren en leuke spulletjes in huis te kopen en rondneuzen (niet voor de koopjes, te druk dan).
donderdag 11 september 2008 om 11:29
[quote]salo31 schreef op 11 september 2008 @ 11:23:
[...]
quote]
Gaat daar dus eens met smart op zitten wachten!!
*SD vind Mediamarkt shoppen ook leuk....ben ik nou ook ineens een man?*
[...]
quote]
Gaat daar dus eens met smart op zitten wachten!!
*SD vind Mediamarkt shoppen ook leuk....ben ik nou ook ineens een man?*