Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 11 september 2008 om 00:02
quote:Summerdance schreef op 10 september 2008 @ 23:53:
[...]
Heeeey....nog een man
Gelijk ff testen
Salo,
Check jij je smsjes gelijk als ze binnenkomen?
Welkom trouwens..
Ik check altijd gelijk mijn smsjes. Wie weet staat er wat belangrijkst in. Ik wil toch op de hoogte blijven wat er gebeurt!
Enne bedankt voor de warme welkom hier!
[...]
Heeeey....nog een man
Gelijk ff testen
Salo,
Check jij je smsjes gelijk als ze binnenkomen?
Welkom trouwens..
Ik check altijd gelijk mijn smsjes. Wie weet staat er wat belangrijkst in. Ik wil toch op de hoogte blijven wat er gebeurt!
donderdag 11 september 2008 om 00:02
quote:Miranda01 schreef op 10 september 2008 @ 23:59:
over de ex, hij heeft al aantal keer excuses gemaakt e.d. voor de dingen die hij fout heeft gedaan. Heb hem nu een paar jaar niet gezien en ben best benieuwd hoe het met hem gaat. Ik denk dat hij mij terugwil, maar voor mij is er toch wel wat gebeurd wat ik niet zomaar kan vergeten.
Pas op hoor Miran straks hebben we hier een EWMTMMDN (ex wil miranda terug maar miran durft niet)
Exen zijn eigenlijk het leukste als je ze nooit meer ziet, kunnen ze ook niet voor verwarring zorgen
over de ex, hij heeft al aantal keer excuses gemaakt e.d. voor de dingen die hij fout heeft gedaan. Heb hem nu een paar jaar niet gezien en ben best benieuwd hoe het met hem gaat. Ik denk dat hij mij terugwil, maar voor mij is er toch wel wat gebeurd wat ik niet zomaar kan vergeten.
Pas op hoor Miran straks hebben we hier een EWMTMMDN (ex wil miranda terug maar miran durft niet)
Exen zijn eigenlijk het leukste als je ze nooit meer ziet, kunnen ze ook niet voor verwarring zorgen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 11 september 2008 om 00:04
quote:salo31 schreef op 11 september 2008 @ 00:02:
[...]
Kijk DS zo hoort het!
*durft nu gelijk geen sms meer te sturen naar het supersonische telefoonnummer van DS,wil geen telefoonschermpje getuur om te kijken of ie al wat terug smst*
[...]
Kijk DS zo hoort het!
*durft nu gelijk geen sms meer te sturen naar het supersonische telefoonnummer van DS,wil geen telefoonschermpje getuur om te kijken of ie al wat terug smst*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 11 september 2008 om 00:06
quote:IvyRosa schreef op 10 september 2008 @ 23:47:
[...]
Heeft het gros van de mannen dat dan?
*ivy gaat het ineens allemaal wat beter begrijpen dan*daarom zitten er ook een paar mannen op dit topic. Om jullie single dames een beetje uit te leggen hoe het er op Mars aan toe gaat
[...]
Heeft het gros van de mannen dat dan?
*ivy gaat het ineens allemaal wat beter begrijpen dan*daarom zitten er ook een paar mannen op dit topic. Om jullie single dames een beetje uit te leggen hoe het er op Mars aan toe gaat
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 11 september 2008 om 00:12
quote:salo31 schreef op 11 september 2008 @ 00:11:
[...]
Ligt eraan we smst he, Is het belangrijk dan wel en kan het wachten tot na werktijd dan word er na werktijd pas teruggesmst
Maar stel, die leuke date van de avond ervoor smst je. Laat je haar dan wachten of sms je terug?
Ik begrijp dat nooit, als je leest kan je toch gelijk ook even antwoorden? 10 sec. werk.
[...]
Ligt eraan we smst he, Is het belangrijk dan wel en kan het wachten tot na werktijd dan word er na werktijd pas teruggesmst
Maar stel, die leuke date van de avond ervoor smst je. Laat je haar dan wachten of sms je terug?
Ik begrijp dat nooit, als je leest kan je toch gelijk ook even antwoorden? 10 sec. werk.
donderdag 11 september 2008 om 00:12
donderdag 11 september 2008 om 00:14
donderdag 11 september 2008 om 00:15
quote:Donkeyshot schreef op 11 september 2008 @ 00:11:
* DS begint trouwens nu wel te twijfelen aan de mannelijkheid van Salo ... houdt van shoppen, kan niet kiezen, checkt en beantwoordt meteen zijn sms ... Salo = vrouw in mannenlichaam ?
Ja gentlemen DS dat waren we toch??
De laatste op de wereld... Of ben je zoo veranderd sinds de laatste keer op forum in Off topic leuter?
* DS begint trouwens nu wel te twijfelen aan de mannelijkheid van Salo ... houdt van shoppen, kan niet kiezen, checkt en beantwoordt meteen zijn sms ... Salo = vrouw in mannenlichaam ?
Ja gentlemen DS dat waren we toch??
De laatste op de wereld... Of ben je zoo veranderd sinds de laatste keer op forum in Off topic leuter?
donderdag 11 september 2008 om 00:18
Lieve meiden: ik denk dat jullie jezelf (en elkaar) wel eens een beetje gek maken met al je gedenk en gepieker. Probeer je meer te baseren op feiten ipv op aannames (dus eerst ff uitzoeken wat er aan de hand is en niet van alles in je hoofd halen), en projecteer je eigen gevoel of gedrag niet op een man. Mannen zijn namelijk heel andere wezens dan vrouwen. Soms denk je dat het ook mensen zijn maar het blijven mannen. Echt waar !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 11 september 2008 om 00:18