Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Summerdance schreef op 11 september 2008 @ 00:00:

[...]

sssssssssssst....ik probeer een goeie indruk te maken Ow sorry, zal het ff weghalen
quote:Summerdance schreef op 10 september 2008 @ 23:53:

[...]

Heeeey....nog een man

Gelijk ff testen

Salo,

Check jij je smsjes gelijk als ze binnenkomen?

Welkom trouwens..

Ik check altijd gelijk mijn smsjes. Wie weet staat er wat belangrijkst in. Ik wil toch op de hoogte blijven wat er gebeurt!

Enne bedankt voor de warme welkom hier!
quote:Miranda01 schreef op 10 september 2008 @ 23:59:

over de ex, hij heeft al aantal keer excuses gemaakt e.d. voor de dingen die hij fout heeft gedaan. Heb hem nu een paar jaar niet gezien en ben best benieuwd hoe het met hem gaat. Ik denk dat hij mij terugwil, maar voor mij is er toch wel wat gebeurd wat ik niet zomaar kan vergeten.

Pas op hoor Miran straks hebben we hier een EWMTMMDN (ex wil miranda terug maar miran durft niet)

Exen zijn eigenlijk het leukste als je ze nooit meer ziet, kunnen ze ook niet voor verwarring zorgen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
welterusten !
quote:salo31 schreef op 11 september 2008 @ 00:02:

[...]

Ik check altijd gelijk mijn smsjes. Wie weet staat er wat belangrijkst in. Ik wil toch op de hoogte blijven wat er gebeurt!

En antwoord je dan ook gelijk?
ohw, Salo en DS.... en hoe vaak worden mails gecheckt? eens per week......?
quote:salo31 schreef op 11 september 2008 @ 00:02:

[...]

Enne bedankt voor de warme welkom hier!

Kijk DS zo hoort het!

*durft nu gelijk geen sms meer te sturen naar het supersonische telefoonnummer van DS,wil geen telefoonschermpje getuur om te kijken of ie al wat terug smst*
quote:IvyRosa schreef op 11 september 2008 @ 00:03:

[...]

En antwoord je dan ook gelijk?

Goed punt Ivy....HEEL goed punt....

Truste Miran!
Slaap lekker Miran.
quote:IvyRosa schreef op 10 september 2008 @ 23:47:

[...]

Heeft het gros van de mannen dat dan?

*ivy gaat het ineens allemaal wat beter begrijpen dan*daarom zitten er ook een paar mannen op dit topic. Om jullie single dames een beetje uit te leggen hoe het er op Mars aan toe gaat
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
*burp*

Dat was mijn laatste slokje dames en heren

Deze dame gaat haar slaapkamertje opzoeken.

Weltrusten allemaal....

*shit, waar is die beren pyama*
Ik ben je eeuwig dankbaar DS
Ik lust nog wel een glaasje!
Ik ga ook. Morgen weer een klas vol pubers.

Slaap lekker allemaal...
quote:IvyRosa schreef op 11 september 2008 @ 00:03:

[...]

En antwoord je dan ook gelijk?Ligt eraan we smst he, Is het belangrijk dan wel en kan het wachten tot na werktijd dan word er na werktijd pas teruggesmst
* DS begint trouwens nu wel te twijfelen aan de mannelijkheid van Salo ... houdt van shoppen, kan niet kiezen, checkt en beantwoordt meteen zijn sms ... Salo = vrouw in mannenlichaam ?
quote:salo31 schreef op 11 september 2008 @ 00:11:

[...]

Ligt eraan we smst he, Is het belangrijk dan wel en kan het wachten tot na werktijd dan word er na werktijd pas teruggesmst

Maar stel, die leuke date van de avond ervoor smst je. Laat je haar dan wachten of sms je terug?

Ik begrijp dat nooit, als je leest kan je toch gelijk ook even antwoorden? 10 sec. werk.
quote:Miranda01 schreef op 11 september 2008 @ 00:03:

ohw, Salo en DS.... en hoe vaak worden mails gecheckt? eens per week......? Ik check het om de 5 minuten maar dat is mijn werkemail.. mijn prive mail check ik elke avond en ochtend.
quote:IvyRosa schreef op 11 september 2008 @ 00:12:

[...]

Maar stel, die leuke date van de avond ervoor smst je. Laat je haar dan wachten of sms je terug?

Ik begrijp dat nooit, als je leest kan je toch gelijk ook even antwoorden? 10 sec. werk.Die sms ik niet...die bel ik om haar stem even te horen
woeei ... gister een extreem druk dagje gehad, dus was echt te moe om hier nog te checken

heb ik iets belangrijks gemist? iemand al ex-single
quote:Donkeyshot schreef op 11 september 2008 @ 00:11:

* DS begint trouwens nu wel te twijfelen aan de mannelijkheid van Salo ... houdt van shoppen, kan niet kiezen, checkt en beantwoordt meteen zijn sms ... Salo = vrouw in mannenlichaam ?

Ja gentlemen DS dat waren we toch??

De laatste op de wereld... Of ben je zoo veranderd sinds de laatste keer op forum in Off topic leuter?
quote:salo31 schreef op 11 september 2008 @ 00:14:

[...]

Die sms ik niet...die bel ik om haar stem even te horen

Ja, nou ben ik weer in de war hoor. Jouw info is totaal tegengesteld aan die van DS

Of zit je hier gewoon ff de ideale man uit te hangen?
Lieve meiden: ik denk dat jullie jezelf (en elkaar) wel eens een beetje gek maken met al je gedenk en gepieker. Probeer je meer te baseren op feiten ipv op aannames (dus eerst ff uitzoeken wat er aan de hand is en niet van alles in je hoofd halen), en projecteer je eigen gevoel of gedrag niet op een man. Mannen zijn namelijk heel andere wezens dan vrouwen. Soms denk je dat het ook mensen zijn maar het blijven mannen. Echt waar !
quote:IvyRosa schreef op 11 september 2008 @ 00:15:

[...]

Ja, nou ben ik weer in de war hoor. Jouw info is totaal tegengesteld aan die van DS

Of zit je hier gewoon ff de ideale man uit te hangen? Ideaal ben ik niet maar dat is niemand volgens mij! Maar doe mij best om vooral mezelf te blijven!
Dat is een erg mooi streven Salo

DS, ik ga je wijze woorden in gedachten houden. Ben alleen bang dat ze nog niet echt zullen beklijven, dus herhaling blijft noodzakelijk

En nu ga ik echt naar bed!

Sweet dreams.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven