Uit het assortiment ..grrr
zaterdag 1 augustus 2015 om 16:41
ik mis de groene thee lijn van de Rituals, sinds deze zomer uit het assortiment. echt heerlijk ruikende badschuim, en heel fijne doucheschuim. weg… ik heb nog een paar flessen staan, op het laatst flink ingekocht, maar nog even dan is het echt op
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters
zaterdag 1 augustus 2015 om 16:53
zaterdag 1 augustus 2015 om 16:56
quote:chinchilla schreef op 01 augustus 2015 @ 16:53:
[...]
De Plus verkoopt ze. vorige week nog gehad
Serieus? De laatste keer dat ik bij de Plus ben geweest hadden ze ze namelijk niet. Dan ga ik toch maar eens bij een andere Plus-supermarkt kijken!
De Plus heeft ze volgens mij gewoon tijdelijk uit het assortiment gehad of zo.
[...]
De Plus verkoopt ze. vorige week nog gehad
Serieus? De laatste keer dat ik bij de Plus ben geweest hadden ze ze namelijk niet. Dan ga ik toch maar eens bij een andere Plus-supermarkt kijken!
De Plus heeft ze volgens mij gewoon tijdelijk uit het assortiment gehad of zo.
*prik*
zaterdag 1 augustus 2015 om 17:08
zondag 2 augustus 2015 om 18:30
zondag 2 augustus 2015 om 20:05
quote:xklaproos schreef op 01 augustus 2015 @ 16:46:
Mona grote chocolade pudding. Al paar jaar uit het assortiment volgens mij.
jaaaa.... Jeugdsentiment. Koos ik altijd voor mijn verjaardag als lievelingstoetje!
En idd de Hot Ajam van Conimex.
En smulpannetje van Maggi gehaktballetjes in tomatensaus.
Even verder denken....
Mona grote chocolade pudding. Al paar jaar uit het assortiment volgens mij.
jaaaa.... Jeugdsentiment. Koos ik altijd voor mijn verjaardag als lievelingstoetje!
En idd de Hot Ajam van Conimex.
En smulpannetje van Maggi gehaktballetjes in tomatensaus.
Even verder denken....
zondag 2 augustus 2015 om 21:33
quote:Lotte35 schreef op 02 augustus 2015 @ 21:23:
[...]
Je kunt maar voorbereid zijn, toch?
Scheelt je weer een paniekaanval, in het koekpad van Lidl Ja die paniekaanval had ik nu fijn thuis achter de laptop. Nu ga ik voor de stroopwafeltjes, die hebben ze nog wel. De eiernoedels in een zak zijn daarentegen ook afgeschaft, die zitten nu op de bamimanier in nestjes gedraaid.
[...]
Je kunt maar voorbereid zijn, toch?
Scheelt je weer een paniekaanval, in het koekpad van Lidl Ja die paniekaanval had ik nu fijn thuis achter de laptop. Nu ga ik voor de stroopwafeltjes, die hebben ze nog wel. De eiernoedels in een zak zijn daarentegen ook afgeschaft, die zitten nu op de bamimanier in nestjes gedraaid.
zondag 2 augustus 2015 om 21:37
quote:impala schreef op 02 augustus 2015 @ 20:19:
Ik mis de Energie thee van Zonnatura. Er is niks dat erop lijkt.Die bestaat gewoon nog:
http://www.natupuur.nl/Zonnatura-Energie-thee-BIO-20st
Ik mis de Energie thee van Zonnatura. Er is niks dat erop lijkt.Die bestaat gewoon nog:
http://www.natupuur.nl/Zonnatura-Energie-thee-BIO-20st
Shoot first, ask questions later!
zondag 2 augustus 2015 om 21:41
Nivea for Men Active3
"Ons product heeft een grote schare trouwe gebruikers, maar deze is helaas niet groot genoeg gebleken om het product op de markt te houden. Wij hopen dat u in ins ruime assortiment een vervanging naar uw behoefte kunt vinden"
Nou niet dus... Ik ben nu maanden aan het zoeken en proberen, maar nog niks naar mijn zin tegengekomen, noch van Nivea, noch van een ander merk...
"Ons product heeft een grote schare trouwe gebruikers, maar deze is helaas niet groot genoeg gebleken om het product op de markt te houden. Wij hopen dat u in ins ruime assortiment een vervanging naar uw behoefte kunt vinden"
Nou niet dus... Ik ben nu maanden aan het zoeken en proberen, maar nog niks naar mijn zin tegengekomen, noch van Nivea, noch van een ander merk...
zondag 2 augustus 2015 om 21:48
quote:nlies schreef op 01 augustus 2015 @ 16:16:
[...]
Die gele is dat stokbrood kruidenboter? ligt hier bij de plus, als ik me goed herinner
Die stokbrood kruidenboter chips mag wat mij betreft meteen weer uit het assortiment.
Welke chips ik wel mis: AH had een tijd (een paar jaar?) geleden lekkere biologische naturel chips. Die is volgens mij op een gegeven moment uit het assortiment gegaan. Nu bio hartstikke hip is, heeft AH een nieuwe variant biologische naturel chips, maar die vind ik lang niet zo lekker als die van een tijd geleden
[...]
Die gele is dat stokbrood kruidenboter? ligt hier bij de plus, als ik me goed herinner
Die stokbrood kruidenboter chips mag wat mij betreft meteen weer uit het assortiment.
Welke chips ik wel mis: AH had een tijd (een paar jaar?) geleden lekkere biologische naturel chips. Die is volgens mij op een gegeven moment uit het assortiment gegaan. Nu bio hartstikke hip is, heeft AH een nieuwe variant biologische naturel chips, maar die vind ik lang niet zo lekker als die van een tijd geleden