Mode & Beauty alle pijlers

Droomvrouwen

01-08-2015 23:11 175 berichten
WOW! hier kan je toch jaloers van worden !! Even serieus hoe kan deze vrouw en moeder 42 zijn? wat een lichaam en zn leuke style! volgens mij echt een droomvrouw voor vele mannen... en dat haar pfff!

Ook vind ik bijv Katja (40) ook wel heel sexy.

Vaak zie je dat wel bij vrouwen van buitenlandse komaf/mixen dat ze heel sexy en vrouwelijk zijn ook op oudere leeftijd.... ALs nederlandse vrouw, kan ik me dan alleen daphne deckers voor de geest halen die echt een mooie oudere vrouw is, zij is over 3 jr 50 !!!

beertje over wie ik het had:

https://laarzenblog2.word ... tegory/beertje-van-beers/

https://instagram.com/beertjevanbeers/
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 01 augustus 2015 @ 23:47:

Waarvan ik nog nooit 1 aflevering heb gezien Mocht je niet kijken van je Pa en Ma naar GTST?
quote:Tickel schreef op 01 augustus 2015 @ 23:42:

[...]

Ik heb bij die Mark wel het idee dat hij nog in de groei is. Of mijn breedbeeld doet het niet goed?
quote:Eindeloos schreef op 01 augustus 2015 @ 23:33:

[...]

Mijn mening ook, Beertje leuk om te zien.

13 in een dozijn, totaal geen personality noch sexappeal

En Daphne Deckers mooi ?, dat aangeschoten wilde konijn , mijn got

Mijn mening hè

Eindje, eindje, je hebt gewoon geen gelijk. Je weet toch!

Oh en +1000
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Mijn droomvrouw is Femke Wolthuis .

Ik val normaal niet op vrouwen met korthaar.

Maar als ik haar zie,word cijfer helemaal warm

Wat het nou precies is,kan ik de vinger niet opleggen.
quote:cijfernerd schreef op 01 augustus 2015 @ 23:56:

Mijn droomvrouw is Femke Wolthuis .

Ik val normaal niet op vrouwen met korthaar.

Maar als ik haar zie,word cijfer helemaal warm

Wat het nou precies is,kan ik de vinger niet opleggen.Waar moet ik haar van kennen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Beertje heeft randjes.
quote:Tickel schreef op 01 augustus 2015 @ 23:58:

[...]

Waar moet ik haar van kennen?

Femke Wolthuis is een energieke en veelzijdige dagvoorzitter of presentator van elke bijeenkomst of event. Op haar eigen, unieke en ontwapenende wijze bewaakt Femke de inhoud en vorm waardoor het thema optimaal over het voetlicht komt. In het Engels, Duits of Nederlands; Femke houdt de lijn in de gaten en dwingt op charmante wijze ieders aandacht af.

Zij heeft Theater- film en televisiewetenschappen gestudeerd.
quote:cijfernerd schreef op 02 augustus 2015 @ 00:00:

[...]

Femke Wolthuis is een energieke en veelzijdige dagvoorzitter of presentator van elke bijeenkomst of event. Op haar eigen, unieke en ontwapenende wijze bewaakt Femke de inhoud en vorm waardoor het thema optimaal over het voetlicht komt. In het Engels, Duits of Nederlands; Femke houdt de lijn in de gaten en dwingt op charmante wijze ieders aandacht af.

Zij heeft Theater- film en televisiewetenschappen gestudeerd.Oh, vandaar dat ik haar niet ken
quote:Tickel schreef op 02 augustus 2015 @ 00:01:

[...]

Oh, vandaar dat ik haar niet ken

En zij was nieuwslezer bij het RTL Ontbijtnieuws,

Oh ja, mooie vrouw met korter haar Anita Witzier!
quote:cijfernerd schreef op 02 augustus 2015 @ 00:02:

[...]

En zij was nieuwslezer bij het RTL Ontbijtnieuws,

Oh, dan ben ik, of al aan het werk, of ik lig nog in bed.
Maar waar hebben we het over! Bij 'oudere vrouw" moet ik toch echt denken aan iemand die over de helft van de 50 is. Wat is nou helemaal 42. Er zijn er hier op het forum genoeg die dan net moeder zijn geworden.
Tjitske Reidinga vind ik een mooie en stijlvolle vrouw op leeftijd al kijkt ze af en toe wel erg moeilijk op foto's.
quote:nina1966 schreef op 02 augustus 2015 @ 00:06:

Maar waar hebben we het over! Bij 'oudere vrouw" moet ik toch echt denken aan iemand die over de helft van de 50 is. Wat is nou helemaal 42. Er zijn er hier op het forum genoeg die dan net moeder zijn geworden.Oudere vrouw, rijpere vrouw, ik vind het ook allemaal vreselijke benamingen. Bejaard is er ook zo eentje.
Die heel erg succesvolle mensen kunnen best met wat minder bewondering toe.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Oudere vrouw, rijpere vrouw, ik vind het ook allemaal vreselijke benamingen. Bejaard is er ook zo eentje.

Een vrouw van net 50 valt in de categorie 'jongere oudere'
quote:mwa schreef op 01 augustus 2015 @ 23:25:

[...]

angela is leuk ja haha en als jij een beetje wat van haar weg hebt jij dan ook vind loretta ook echt een prachtige oudere dame

Vind dat mensen met humor en zelfspot al zo stralen,, zonder opsmuk.

Nee lijk totaal niet op Angela, ik heb wel opsmuk nodig
quote:Velma schreef op 02 augustus 2015 @ 00:07:

Tjitske Reidinga vind ik een mooie en stijlvolle vrouw op leeftijd al kijkt ze af en toe wel erg moeilijk op foto's.Tjiske is een klassieke schoonheid.
Lelijke laarzen vaak
Suzanne Bosman (50) vind ik een mooie oudere vrouw. Neem aan dat iedereen wel zal weten wie zij is, maar hier staat een mooie foto van haar: http://www.eenvandaag.nl/auteur/suzanne-bosman

Lucille vind ik ook mooi (47).
Is het niet zo dat iedere vrouw, jong of oud, met een gezonde portie eigenwaarde, zelfzekerheid en goede verzorging mooi is?
quote:wiezel schreef op 01 augustus 2015 @ 23:48:

Marjolein Keuning vind ik ook mooiDat vind ik ook, zij heeft echt een onwijs mooie uitstraling, kracht en vrouwelijkheid!
quote:nbk schreef op 01 augustus 2015 @ 23:44:

[...]

Misschien, maar je stelt zelf dat dit waarschijnlijk de droomvrouw van vele mannen is en daar durf ik wel zo mijn vraagtekens bij te zetten, vandaar de reactie.ik denk dat jij uitzonderlijk bent aangezien jij ook rond hangt op een forum voor vrouwen... ik zeg daar bij voor vele mannen... niet voor elke man..
quote:vli02nder schreef op 02 augustus 2015 @ 00:18:

[...]

Tjiske is een klassieke schoonheid.ja zij is ook zo prachtig! maar zij lijkt wel ouder dan ze is trouwens vind ik persoonlijk.. dacht altijd dat ze ergens in de 50 is, maar volgens mij is ze pas 40/41 ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven